maandag 21 juni 2010

Simultaan deken

Ja, ik ben nog steeds aan de haak. Mijn deken wordt langzaam groter en kleurrijker.
Ik heb hem even in de zon gehangen om hier te showen:


Oooooohhh, wat word ik blij van al die kleuren!
Ik heb een mand vol met veel katoen. Voor iedere streep heb ik ongeveer 35 gram katoen nodig. Dan blijft 15 gram over.  Kijk, ik heb nu ook een hele stapel restjes:


In mijn vorige bericht zag je dit:


Gemaakt van een restje. Gewoon een leuk vierkantje.  Dit was een voorbeeld. Dit vierkantje bracht me op een idee: Ik heb besloten om van de restjes ook een deken te maken. Heel simpel. Elke granny square in één kleur. Meteen aan elkaar gehaakt. Inmiddels heb ik dit gemaakt:


Ik ben er blij mee. Ik kan nu afwisselen.
Ik vind het zo leuk om dit haakwerk te maken!
Had ik al gezegd hoe blij ik hiervan word?