vrijdag 12 november 2010

4e babymutsje

 
Gehaakt voor:



Photobucket

11 opmerkingen:

lindevrouw zei

je mutsjes zijn leuk geworden! jij bet echt productief! ik heb er nu 3 af....ik ben weer op zoek naar andere babymutsje....
Leuk dat je naar Hoorn komt...
het wolwinkeltje is in de enige winkelstraat van Hoorn De Grote Noord en vlakbij het station. Ze hebben zoveel garens, echt leuk om eens te kijken daar!

lottebees zei

Hier zijn we vooral druk aan het breien. Er liggen er al 3 mutjes klaar te zijn. Er moeten er nog wel een stuk of 10/15 bij vind ik zo. Het ruimt de wol eindelijk eens op hier en het is voor een goed doel.

Saskia zei

Jij bent lekker aan het mutsen! ;)

Hartstikkeleuk zei

Leuk Karin. Ook dit zijn weer schatjes! Leuk om te doen hè?
Fijn weekend :-)))

creathea zei

heb net besloten om ook maar mee te gaan haken. Er kunnen niet genoeg mutsjes komen lijkt me!!

Groetjes

Trudis and Carmy zei

Superleuke mutsjes! Wanneer de tentoonstelling van mijn vilt achter de rug is begin ik er ook aan. Nog bedankt voor de info!
Cariños de Trudis

Catherine zei

Wat een leuke motiefjes heb je in deze schattige mutsjes verwerkt. De mutsjesactie loopt als een speer hè? Ik heb al heel veel mutsjes gezien.

Clara zei

These are precious little hats.

Mrs Twins zei

wonderful, wonderful!
Love suex

Carla zei

Wat een goed iniatief en wat zijn de mutsjes lief!

lisette zei

Wat ben jij goed bezig!!!