dinsdag 1 januari 2013


Met heel veel dank voor jullie massale bezoek aan mijn blog het afgelopen jaar,
wil ik jullie voor 2013 heel veel geluk, gezondheid, liefde en creativiteit toewensen.
Laten we er met elkaar een mooi en kleurrijk jaar van maken.
Voor mij natuurlijk met haakwerk en nu ook met Art Journaling.
Van dat laatste zal ik niet zo veel op mijn blog laten zien, maar
er zal af en toe wel iets van voorbij komen.
***
Wat heel leuk is...
Ik ben genomineerd voor de Freubelaward 2012.

Wil je op mij stemmen?
Klik op de afbeelding of HIER en in de rechterkolom vind je de poll.
Dank je wel.
Freubelweb is trouwens heel inspirerend.
Meer dan de moeite waard om er creatieve vitaminen op te snuiven.
Leef je uit!
Photobucket

17 opmerkingen:

Wilma R Lutje zei

Jij ook de allerbeste wensen. Leuk plaatje hihi. Ik wens jou ook een wollig 2013.
Natuurlijk heb ik op de onderzetters een stem gegeven.

Veel blogplezier het komende jaar. Ik kom altijd graag even op je blog kijken en heb veel aan je goede tips.

Groetjes Wilma www.lutjehaakt.blogspot.com

Anoniem zei

jij ook een gelukkig nieuw jaar!
jacoline

Diaantjes Haaksels zei

De beste wensen ook voor jou en allen die je lief zijn en ik ga zeker even op je stemmen en dan rondneuzen op freubelweb

Nellie zei

nou ik heb al gestemd en op face book zijn dames heel hard voor je aan het stemmen er hebben zoveel je mooie potjes nagehaakt ik zelf ook dank je wel daarvoor en ik wens je alle goeds voor 2013

Liefs Nellie

gaveta zei

Feliz año Karin :)
Happy New Year from Canary Islands

vicarno's mama zei

een heel zalig Nieuwjaar gewenst!

Carolina zei

Happy new year!
greatings from Brazil :)

María zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Melanie zei

Voor jou ook een gezond, gelukkig en creatief 2013. Leuk dat je ook met art journaling bent begonnen. Dat doe ik zelf ook sinds een half jaar. Neem maar eens een kijkje op mijn blog ;)

Liefs, Melanie

María zei

Feliz 2013!!tu blog es muy alegre y colorido.
Saludos desde Canarias(España)

Dinaz zei

Gefeliciteerd met je nominatie!!!

En natuurlijk wens ik je een heel mooi 2013!
Veel geluk en gezondheid!
X Dinaz ♥

Ria Vos-Tiemissen zei

De beste wensen voor 2013!
Wens je een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar toe!
Groetjes Ria

Marga Boot zei

Ook voor jou en je familie een geweldig en gezond 2013. Ik hoop weer veel inspiratie van jou op te doen! Zeker heb ik op je gestemd, want jou onderzetters staan nu in een mooi doosje bij mijn zus dienst te doen en ook ben ik bezig met het gordijn van de granny's, dus je begrijpt wel, waarom ik op jou heb gestemd!!!

Groetjes, Marga
http://hakenmetmarga.blogspot.nl/

Thara zei

Voor jullie ook de allerbeste wensen. Ik had al op je gestemd :)

Arianne Schenkelaars zei

Ook voor jou de allerbeste wensen voor een goed, gezond en creatief jaar. Ik heb natuurlijk op je gestemd, want heb al heel veel gebruik gemaakt van je leuke ideen en patroontjes. In 2012 maakte ik verschillende kadootjes met jouw patroontjes: pannenlappen, hartjes, een slingertje als kraamkadootje, het stoelhoesje met kruk, nog veel meer en natuurlijk de onderzettertjes waar ik al veel mensen blij mee maakte. En op dit moment haak ik mutsjes voor save the children, met jouw patroontje natuurlijk! Dank je voor het delen van al het moois dat je haakt,
groet, Arianne

Sandra zei

Hi karin,

ik heb op je gestemd hoor..

xxx san

Lisette Rachel zei

Ik heb even op je gestemd hoor!!

Heb veel aan je blog als beginnend en linkshandig haker (dan zijn duidelijke beschrijvingen erg fijn)

Groetjes Lisette