vrijdag 24 juni 2011

Veel te doen!

Mijn schouder gaat langzaam beter. Te langzaam.
Maar ik klaag niet, er zijn ergere dingen!

Ik doe van alles:

Draadjes afhechten


Mijn zomerdeken is nog steeds niet klaar.
Ik mag wel opschieten!

***

Sibol vierkanten



Ik heb voor Sibol 2 vierkanten gehaakt voor het Winterwonderland-thema.

***

Restjeshaakswap



Nee, geen foto, het is geheim!
Op Twitter zijn ook veel liefhebbers van haakwerk. 
Met 17 anderen doen we een swap. 
Kleine haakwerkjes, gehaakt met restjes garen....
eind juli sturen we elkaar de werkjes toe.
Leuk, ik kan niet wachten!

***

Bloemetje met blaadje


Ik weet nog niet waarvoor, maar het
was leuk om te proberen.

***

Ketting/armband


Ik heb mijn verzameling kettingen/armbanden uitgebreid.
Je hebt nooit genoeg!

***

Rust 


Natuurlijk af en toe nog even rust gehouden.
Inderdaad, ik had tijd om te lezen!

***

Paps in het ziekenhuis


Mijn vader is vorige week geopereerd.
Een hartoperatie. 
Dat vraagt veel aandacht, tijd en energie.
 Hij is nog in het ziekenhuis.
Het gaat elke dag een beetje beter met hem.

Update:
Mijn vader is vandaag, 25 juni, weer thuis gekomen!

***

Ik heb geen tijd om me te vervelen.

Ik wens jullie een fijn weekend!

Photobucket

19 opmerkingen:

Marièlle zei

Jij ook fijn weekend en beterschap en alle goeds voor je vader, hopelijk mag hij snel naar huis

Groetjes
Marièlle

Marjo zei

Nog heel veel beterschap met jouw schouder en met jouw vader ...
en bedankt voor je reaktie ....

Fijn weekend
Marjo

Gerd@ zei

Jij hebt genoeg te doen .... veel beterschap met je schouder en ook met je vader natuurlijk is ook niet niks een hartoperatie ...

Fijn weekend .... Gr. Gerd@

Haakmuts zei

Beterschap met je schouder, even rustig aan doen nog en sterkte met je vader. Pittige operatie hoor, mijn man is 2 jaar geleden geopereerd en dat hakt er wel in.

Fijn weekend

Frances zei

Best wishes to you and to your father, Karin. Hoping that you both will have some beautiful summer days as you all recover your full health.

(Your crocheting looks very, very good!)

Cheers!

Stel zei

Goed gaan!

Monique zei

Hoi Karin, fijn om weer iets van je te horen. Jammer dat je schouder zo langzaam gaat, maar het gaat in ieder geval de goede richting op.

Ik hoop dat je vader ook snel hersteld.
Doe rustig aan en geniet van de dingen die je doet.

Groetjes en een heel fijn weekend,
Monique

Anoniem zei

Hoi Karin
Beterschap voor jou en je vader
groetjes j.s

Pleuntje zei

Gelukkig gaat het steeds een beetje beter.
En creatieve mensen vervelen zichzelf gelukkig nooit.
Sterkte voor je vader.
groet Petra

Suzanne zei

Fijn dat je vader weer thuis is! Beterschap met je schouder!

Groetjes,

Suzanne

Nancy zei

en dat noem jij 'rustig aan doen' ;-) Beterschap met je vader!! Je 'lijst' ziet er erg leuk uit, dat wel!!

Hallo Peetje zei

Hoi, beterschap voor jou en je vader.
En intussen pak je toch wle je dingetjes weer op, ondanks je schouder...doe je wel rustig aan ;-)

fije zondag - Petra

1968deWinkel zei

Gelukkig kan je weer wat oppakken... sterkte, ook voor je vader. groetjes Paula

Mrs Twins zei

Good evening Karin.
I do hope you continue to improve and your father too!
Dont overdo things Karin!
Hugs Suex

Marjolein zei

sterkte met je schouder, en we duimen voor je pap dat ie snel weer opknapt.
groet Marjolein

Sofie zei

Veel te doen, zoals we lezen...Nog een fijne zondagavond voor jullie ;-)
Groetjes Sofie

Lianne zei

Fijn dat je vader inmiddels ook al weer thuis is. Beterschap gewenst zowel voor hem als voor jou :-)

Maria zei

Good news about your Dad. take care of yourself too

Willy zei

Hoi Karin
Beterschap voor je vader en doe het zelf ook rustig aan met je schouder.
Fijne week, groetjes