dinsdag 20 oktober 2009

Ripples kussen

Ik mag dan wel druk zijn met mijn deken, er lag altijd nog een niet afgemaakt ripple-werkstuk. Ik had het bijna af en toen kwam ik er achter, dat het toch iets te smal werd. Nou ja, dan ben je even (laat ik het netjes zeggen) niet blij en gooi je het "mislukte" werkstuk in de kast......
Al hakend aan mijn deken, snuffelend op andere Flickr-haaksites en een tip van Sue heb ik er toch een oplossing voor gevonden.
Ik heb er een sportief streepjesrandje aan gehaakt en het is nog leuk geworden ook!
Met grote blijdschap geef ik kennis van de geboorte van mijn eerste ripple sierkussen:

Dit is de voorkant, met smalle ripples.

Dit is de achterkant, met brede ripples!

En zie hier de zijkant met de streepjes.

 
Gehaakt in dezelfde kleuren als het granny square kussen.
Wat staat dat toch leuk!
Ik ben er blij mee, met grote dank aan Lucy voor de inspiratie!

6 opmerkingen:

Door Jolanda zei

Vind het juist wel speels het streepje erbij, leuk hoor zo!

Mrs Twins zei

Karin,
Wow! I'm loving them. Really wonderful. The colours have gone together so well. Now that blanket has to be finished :) WEt, miserable day here. Just put some music on my blog. I'm getting better.
Have a good day, and 'keep rippling!'.
Sue (Mrs Twins).

The Garden Bell zei

Very cool. Now that I found the translator I can read your words while admiring your wonderful creations of Lucy.

corry zei

Echt geweldig mooi, leuk detail die knopen aan de voorkant.

Nathr3 zei

Hoi Karin,
mooie blog en knap werk. Ben zelf volop aan t rippelen ;) Kan altijd ns gaan kijken op mijn blog

PS k hoop dat ze niet te snel een kuur vinden voor het haakvirus. Heb het ook serieus zitten en nog nooit een virus zo fun gevonden ;)

Groetjes uit Belgie

floortjes,home zei

zou ik van U het patroon mogen van de ribbel kussen
alvast hartelijk dank