vrijdag 20 november 2009

Op de Veluwe --> deel 4

Ja, op de Veluwe, maar we waren ook in Drenthe vandaag, even terug naar "lang geleden". We hebben er weer foto's gemaakt bij een hunebed in Diever, net als jaren geleden.



Op de terugweg nog even in een winkel in Staphorst rondgekeken tussen stapels folklore stoffen. Voor mij een snoepwinkel, maar ik heb me ingehouden. Uiteindelijk ben ik er weggegaan met rood-met-witte-stippen en 2 boeren zakdoeken:



Dit is het dan, eigenlijk niet veel, maar wel leuk. Wat het gaat worden? Iets met een fiets....meer zeg ik niet!
Ik wens iedereen een fijn weekend!

4 opmerkingen:

lotje zei

hebben jullie geen zin meer om naar huis te gaan?
Kan me wel voorstellen hoor als je het leuk heb.

geniet nog maar ff lekker.
Wanneer zijn jullie weer thuis? kom op de terugweg nog even langs ons hahahahahahahahaha

veel plezier nog met liefs Lotje en de groetjes va Rob

Doornroosje zei

het patroon staat op ravelry.com bij santa door greeter.
succes!

Anoniem zei

l dont read dutch but can just guess what some words mean..l have little doggies too..Love dogs,,l have one Jack-Russell.. LOvely little loyal maye..
Regards from Pam Clarke,
New England, NSW, Australia..

Karin zei

@ Aboniem/ Anonymous
Thanks for your visit.
Next time: Try the translate tool in the sidebar!