donderdag 17 december 2009

Sneeuw

We waren al ernstig gewaarschuwd door de weermannen en vrouwen en ja hoor: vanmorgen lag er sneeuw. Wat een prachtig winterwonderland. Ik heb snel (brrrr, het was erg koud!) een foto gemaakt van de buiten-kerstboom:
Je ziet wel, dat ik nog niet goed wakker was. Hahahaaa.... de foto is een beetje vaag.
Gelukkig heb ik binnen ook nog wat leuks. We hebben natuurlijk een echte kerstboom in de kamer. En nog een andere. Van hout, gemaakt door manlief. En ik heb hem aangekleed en in de vensterbank gezet. Wat een teamwork!

En zo blijven we bezig.
Nu mag ik mijn hoofd gaan breken over DE boodschappenlijst.....

7 opmerkingen:

Roos zei

Hoi Karin, wat een mooie foto's kun je maken he, nu alles zo mooi wit is buiten.
Alleen als je er door moet is het minder.
Ben een uurtje geleden thuis gekomen van mijn werk en was op de fiets brrrr....
Leuke boom trouwens die van hout,groetjes Roos

The Garden Bell zei

Sneeuw - snow to us. Love the tree.

Ebi zei

Prachtige wereld zo he? Had zelf een verplichte vrije dag, compleet ingesneeuwd....

Complimenten voor je te gekke houten boom!!

Evelyn

Tineke zei

Wat een prachtige houten boom laat je ons zien Karin. Complimenten voor je man. Heel leuk versierd ook. Je buitenfoto is prachtig. Sterkte met je lijstje. Gewoon diep ademhalen. Drie tellen in, vier tellen uit, drie tellen in, vier tellen uit.....fijn weekend.

lotje zei

NOU VALT WEL MEE HOOR MET DE VAAGHEID VAN DE BUITENFOTO, HIJ IS JUIST PRACHTIG ZO.
EN DE HOUTEN BOOM, HELEMAAL TE GEK, WAT KAN DIE JAN VAN JOU TOCH VEEL.
eN WAT DIE BOODSCHAPPENLIJST BETREFT ZOU IK ME MAAR NIET ZO DRUK MAKEN ER IS VOLDOENDE VOOR IEDEREEN IN SOMMIGE LANDEN IS DAT HELAAS WEL ANDERS
fIJNE DAGEN GROETJES MIJ

Mrs Twins zei

I love this tree! Hope you've had a good weekend karin, just stopping by a quick hello to you!
Hugs and LOve Suex

Roos zei

Karin als je wil, zou je jezelf dan nog eens willen aanmelden bij friendconnect van mijn blog. ik heb de hele boel gewist geloof ik...bedankt