zaterdag 2 januari 2010

Blog ontwerp

Het is hier anders. In december had ik mijn blog in Kerstsfeer. Leuk, maar wel tijdelijk.
Toen kwam januari 2010. Nieuwe maand, nieuw jaar, nieuw decennium, dus tijd voor een nieuwe blog-layout.
Jullie zullen het wel gemerkt hebben, ik ben even aan het zoeken geweest. Ik heb het gevonden en laat het zoals het nu is. Wel zo makkelijk, wel zo blauw en wel zo gestippeld.
Nu maar weer aan het haakwerk......
O ja, nog even dit:
Is het een goed idee om Sue te helpen met haar mooie initiatief?
Kijk even op haar BLOG. Wie weet.....

7 opmerkingen:

Heleen zei

Je blog is layout is superleuk!

trudette, zei

Prachtige layout , lekker fris zo het nieuwe jaar in.
Ik heb meteen gekeken op Sue's Blog en ik ga meedoen met haar dekens haken, wat een mooi initiatief .
Bedankt voor de link.
groetjes,
trudette

lisette zei

Helemaal leuk!
En de allerbeste wensen voor 2010! Dat het maar een mooi, gezond, liefdevol en creatief jaar mag worden!
*liset

Mrs Twins zei

OOh! Thanks Karin for the plug! I would love anyone to join in the fun. Anyone is welcome. I hope you got my mail okay.
This blog layout is great, so pretty. Well we are all back to normal Monday. I have already got my Monday's post ready. I shall post at twelve this evening. I'm doing a Ta - dah!!!!
So hope you'll fly over.
I just keep thinking of that beautiful purple wool you've recently been using. Any more plans with it?
Hugs and Love and 'Thanks!'
Suex

corry zei

Je nieuwe layout is erg mooi, polkadots zijn mijn favoriet!

Tineke zei

Mooi Karin, ik word er helemaal blij van. Leuke haakwerkjes, vrolijke stippen.... you made my day! Veel haakplezier! Ik ga snel even bij je linkje kijken. Dag dag.

Ebi zei

Lekker fris blog heb je weer! Ik ben dol op dots!

Ik vind je paarse creaties helemaal top, ben weg van de bloemenshawl. Jij zorgt weer voor nieuwe inspiratie met zulke aanstekelijke foto's!

Ik ga een een kijken wat Sue op haar blog heeft!

Evelyn