vrijdag 22 januari 2010

Weekend met kleur

Hallo lieve blogvriendinnen!
Wat leuk, dat jullie nog even bij mij langskomen.
Mijn weekend is begonnen. Mijn man kwam thuis met mooie rozen voor mij:
Wat zijn ze mooi geel, roze en rood he?
Ik heb zelf vanmiddag  erwtensoep gemaakt:


Ziet er groen en lekker uit he?
Er liggen mooie haakboeken, de Flow en het boek  "Taal is zeg maar echt mijn ding" voor me op tafel:


Prachtige kleurige boeken, toch?
Dan heb ik ook nog mijn katoen en haaknaalden binnen handbereik:


Wat een feestje al dat groen en blauw!
Gaat wel goed komen dit weekend.
Wat zijn jouw plannen?

7 opmerkingen:

Tineke zei

Karin! Wat een heerlijk logje en wat een aanstekelijke foto's! Wat zul jij gaan genieten! Psst, wat een prachtige rozen kreeg je van je lief! Oh, en je haakwerk.....zó mooi.........! Fijn weekend hoor!

Maria zei

Lucky girl, Karin - the roses are delightful :-)

Loving your yarn, it has such a beautiful sheen in the photos and the colours look delightful together

Catherine zei

Wat een lieve man heb jij dat hij je met zulke mooie rozen verwent.
Was de erwtensoep net zo lekker als hij er op de foto uitziet? Wij hebben vanavond maaltijd-vissoep gegeten, ook heel lekker.
Grappig zeg, de haakboeken op de foto heb ik ook ( wat zijn ze leuk hè?) en het boek: "Taal is zeg maar mijn ding" heeft mijn man onlangs gekocht.
Wat ik ga doen dit weekend? Morgen hebben wij een mini-familie-reünie bij ons thuis. Wij hebben voor het eten een lekkere Captain's Dinner bedacht. Voor de zondag heb ik nog geen vastomlijnde plannen. Groetjes, Catherine.

Heleen zei

Mooie roosjes, mooie boeken, mooi garen, nou dit weekend is vast heerlijk!

Julia zei

hello there!

I love your crochet work, its so pretty - and I adore the rainbow wool you use, I would love to get my hands on some of that!! Would you be able to tell me what kind of wool it is please?

Love to you from the UK :D

Julia x x x

Roos zei

Hoi Karin, Je zei laatst dat je benieuwd was hoe ik zelf labeltjes zou gaan maken. Ik had er wel ideetjes over en was er ook mee bezig maar heb daarstraks in een opwelling labeltjes besteld bij HOLLAND LABEL. De prijs valt reuze mee, en je werkjes worden ineens een stuk *echter* met een eigen labeltje erop denk ik.
Helaas duurt het ongeveer 3 weken voordat de postbode ze brengt dus moet ik nog geduld hebben.
Even voor jou, ik had gedacht bias-band of gewoon effen band dubbel te vouwen en dan langs de randjes te stikken, en daarna te beschrijven met een textiel stift.Misschien maak jij ze nog wel zelf ?? Fijne zondag nog.

Mrs Twins zei

Hello Karin,
I hope you are enjoying your weekend! Those roses are simply the best! So....beautiful. What a thoughtful man you have there.
Something for his tummy too, keep him happy!
Hugs and Love Suex