woensdag 17 februari 2010

Wit

Wij wonen vlak bij een meer. Het is bevroren en er ligt een klein laagje sneeuw op. Door de ondergaande zon zag het er heel mooi en sereen uit. Toen we er gisteren langs reden met de auto, zijn we gestopt, want ik moest deze foto maken:


Mooi wit!
Kijk, hier zijn mijn rozen:

 

Ook mooi wit!
Toch wil ik ook nog wat kleur laten zien. Van het haakwerk, waar ik nu mee bezig ben. Eigenlijk hebben jullie het al gezien in mijn vorige bericht, maar op deze foto laat ik het reliëf beter zien:


Het wordt al een flinke lap en ik heb besloten, dat het een tas gaat worden....
Als ik de kleuren zie, denk ik aan de lente. Daarom noem ik de tas:

"Spring is in the air".


 ...ik denk nog maar even niet aan alle draadjes, die ik moet wegwerken.....

8 opmerkingen:

The Garden Bell zei

Fancy stitch. Love it. Love the colors of spring. Great sky picture too.

How hard is that stitch. I want to try it.

Found some fun link from you yesterday. Unfortunately, they don't all have a translator yet, so had to just look at the pictures. So glad I can translate to English and read your charmers.

Kate - <3 <3 <3

Doornroosje zei

Wat een prachtig haakwerk...! Ben benieuwd hoe je er een tas van gaat maken.
Ik vond het een geweldig idee dat blocking bord. Maar ik had nog een vraag: hoe bepaal je de grootte van de vierkantjes? Ik heb gewoon zelf een soort patroon bedacht, en weet dus eigenlijk niet wat voor maat de vierkantjes moeten hebben. Is het een idee om ze een halve centimeter aan iedere kant groter te spannen? Of is dat te groot?
Ik hoop dat jij me kunt helpen op afstand..!!!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Ineke

Mrs Twins zei

Karin this piece of work is so...interesting. A joy to look at!
What wonderful white roses too, lucky girl!!
Hugs and Love Suex

Maria zei

Oh my that is a lot of ends to weave it. But the project is looking great.
Glad to see your getting some wonderful sun

Kimbles zei

Hi Karin, You sunny picture is lovely - hopefully Spring is on the way!!! I love the bag in relief stitch - I don't think I have tried this it looks very interesting and the pattern is great, it will make a very striking bag cant wait to see the end result. **Kim**x

Lilly zei

wat een mooi patroon.
Dat wordt zeker een hele mooi tas.Ben benieuwd hoe het er dan uitziet als het klaar is

groetjes, Lilly

Doornroosje zei

Bedankt voor je antwoord! Op het blog Attic24 kun je ergens vinden dat zij de vierkantjes aan elkaar haakt. Het is wel een zoektocht, maar je kunt het goed zien op de foto's hoe ze het doet. Als je het graag wilt zien, en je kunt het niet vinden dan zeg je het maar. Dan kan ik het voor je opzoeken.
Groetjes,
Ineke

Roos zei

Das een prachtig plaatje van het meer, en je haakwerk ziet er fantastisch uit, ook ik ben benieuwd naar het eind resultaat.