woensdag 17 maart 2010

Met grote trots.....

♥♥HET BABYDEKENTJE♥♥








Ik kan niet vertellen, hoe blij ik ben. Ik heb dit dekentje met heel veel plezier gemaakt.
De buitenkant is gehaakt met de Bobble Shell Edging  van Lucy. Het geeft het dekentje een vrolijk regenboog randje.
In april wordt een baby geboren. Dan zal ik het dekentje inpakken en met  plezier als cadeau  weggeven.
Tot die tijd kijk ik er naar........ ♥♥♥

Details:
48 vierkanten
Afmeting dekentje: 105 cm x 80 cm
Garen: Catania (Schachenmayr Nomotta), 100 % katoen
Haaknaald: 3,5
Patronen: Jan Eaton's 200 crochet blocks

21 opmerkingen:

Frau Sonnenschein zei

Hallo Karin,

wat is het leuk,leuk leuk geworden!!!
De keuren zijn so mooi fris.

Jammer dat je nooit naar mij blog komt kijken.Heb jij mij dog inperiert om te beginnen met haken.

groetjes Conny

Heleen zei

Jeetje, wat een super mooi dekentje is dat geworden!!!!!

Ineke zei

Wat is het dekentje moooooooii geworden!!!!!! Je hebt eer van je werk! Blijven de vierkantjes mooi als je ze aan mekaar hebt gehaakt? Of heb jij het dekentje nog een beetje geperst met de strijkbout? Het ziet er zo mooi uit! Bij mij trekt het een beetje nu ik de vierkantjes aan mekaar aan het haken ben. Ik doe het niet strak....
Groetjes,
Ineke

Kimbles zei

Karin, Karin what lovely work - you very clever lady! Well done I love the colours and the patterns - have fun just looking at it until April **Kim**x

Isolde zei

Wow Karin, wat is-ie mooi geworden.
Toch jammer dat je er straks afstand van moet doen :-), of niet, ga je gewoon een nieuwe maken (maar dan net wat anders om het spannend te houden voor jezelf)!

Tineke zei

En wij kijken met heel veel plezier met jou mee Karin! Wat een superlief dekentje is het geworden. Dikke pluim voor op je niet bestaande hoed ;-))

Tanja zei

Beautiful baby blanket. It reminds me a little of my own baby blanket. At least we have used the same squares.

You're welcome to look at mine here: http://densomsoverheklerikke.blogspot.com/2010/02/enda-en-baby-skal-holdes-varm.html

Marie zei

Just beautiful, what a lucky baby! The rainbow edging is fabulous :-)

snoopydog zei

Your baby blanket is really really beautiful. Such pretty colours and designs. I love it! Ros

One Flew Over zei

Gorgeous! Amazing colours.

Ebi zei

Wat een heerlijk fris en vrolijk dekentje!!
Geniet er inderdaad nog maar even lekker van...ik heb mijn babyripple ook nog thuis, binnen een paar weken moet ik ook afstand doen en gaat mijn "trotsje"naar Noorwegen..Kan overigens niet wachten tot mijn nieuwe neefje/nichtje arriveert hoor!

Petje af dus voor je mooie droomdeken!

Ebi

Door Jolanda zei

Hoi Karin,

Helemaal geweldig, wat een mooie kleuren een patroontjes!!

Roos zei

Gefelicidekentje....hij is af!!!
En wat is ie mooi geworden.....Geniet jij nog maar lekker van je dekentje totdat je er afstand van doet, en ik...geniet met je mee!!!

corry zei

En of je hier trots op kan zijn! Prachtig dekentje is het geworden en dat kleurijk randje rondom maakt het helemaal af!

Mrs Twins zei

Karin
You've made an excellent job of this. I can imagine you are going to look at this Blanket every day before you give it as a gift.
It's so beautiful, you should be very proud of your work.
Hugs and Love Suex

Bethel of Bethania zei

G'day Karin
This blanket has turned out so beautiful... it will surely be hard to give away but when you see the beautiful baby it's not so hard to give them such a beautiful thing.
Your cotton yarn looks to be a lovely yarn to work with & great colours...
OOroo... Bethel

lisette zei

Wauwerdewauw!

Cokkie zei

Wat een prachtige deken,mooi zo met die afwerkrand erom heen.
Heb je misschien hier de ned vertaling van? De engelse beschrijving kom ik niet uit.
Ook mijn complimenten voor de mooie dingen die je maakt.

Cokkie

Rainbow In The Grey Sky zei

hello
what a wonderful piece of work ,so lovely well done!

Lia zei

Wauw, wat een pracht van een deken, Karin! Complimenten voor dit meesterwerkje. Ook de kleuren vind ik erg mooi!

*Manja* zei

Hallo...
Die Decke ist wundervoll!
Ich arbeite auch zur Zeit an einer Granny Decke, für meine Tochter!;O)
Liebe Grüße, aus Deutschland, *Manja*