maandag 7 juni 2010

Goedemorgen maandag!

Het was een mooi weekend. 
Om te beginnen met mijn haakwerk:


Dat is altijd leuk, waar je ook bent.
Maar er is meer. Zoals heerlijk eten, buiten:



Een kleine maar hele leuke aankoop. Een wensen-doosje:


Wat mooi he?
Varen met ons bootje. Daar zijn natuurlijk ook mooie foto's van:


En gisterochtend hebben we een wandeling gedaan met de hondjes. Ze hebben heerlijk gerend en gezwommen. We moest opletten toen we vader en moeder zwaan met hun acht kinderen tegenkwamen. Gelukkig ging het goed. De hondjes kregen een kleine traktatie als beloning:


Ik heb op Flickr een klein filmpje geupload. Met zwemmende hondjes.
En toen was het zondagmiddag en ging het regenen.......dat was jammer......

Gisteravond kreeg ik een bericht van mijn beste vriendin M. Ze heeft ook het haakvirus...... Ze heeft de Lucy tas gehaakt. Ik kreeg een hele blije mail met een foto. Ik wil hem graag laten zien:


Ik wens jullie ook een blije maandag! ♥

21 opmerkingen:

Crafty Witch zei

Leuk hoor, die Lark Foot steek! Maakt een mooie deken! Ik maak nu een granny stripe deken (zie blog)

Leuke Lucy bag! Ik heb er vorige ook zelf één afgehaakt, mooi zijn ze he? Zij heeft hem ook gevoerd zie ik? Leuk!

Poes P zei

Kleurige gehaakte dekens zijn altijd leuk en onweerstaanbaar :-)
Alvast bedankt voor alle leuke ideeën op je blog!

MiA zei

Ah.. your lucy bag is beautiful!! I have been thinking of making me one, but time seems not enough...

wollieland zei

ik vind je deken prachtig worden. mooi patroon.
het was prachtig weer om te varen, neem je ook altijd een handwerkje mee?

Roos zei

Wat een gezellig berichtje weer karin, mooie foto's, je leuke hondjes, prachtige foto`s vanaf het water, je vorderende haakwerk en de mooie tas van je vriendin, leuk!

Mrs Twins zei

Don't you just love Lucys bags! Great.
Lovely outside photos. Glad you are making the most of the weather!
Hugs and thanks for the comments Karin!
Suex

Hazel zei

Great post and great pics! x

snoopydog zei

Love your friend's 'Lucy'bag and your outdoors food looks very scrummy. Wehad a good weekend too.....well, Saturday was lovely. Sunday it rained and thundered :( Now off to look at you 'doggies swimming' video. Hope you have a good week.Ros

The Garden Bell zei

What a wonderful weekend. Can't wait to see what comes out of that last bag. Looks like fun, fun, fun.

Toodles,
Kate

m.vandenberg67@live.nl zei

Oh, die tas is ook leuk. Mooie kleurencombinatie. De voering past er mooi bij.

Groetjes, Monique

boomer zei

O die hondjes lijken een beetje op ons boomertje

Prachtige fotos heb je gemaakt

en wat een leuke tas jeetje ik zie hier zoveel mooie dingen zou het wel allemaal willen maken

Fijne dag groetjes anita

Lia zei

Ja, vind ik ook leuk om te lezen en te bekijken, ook de notities over het dagelijkse leven.

Blanca zei

Echt een blog waar ik al een tijdje naar op zoek was. Mooie patroontips heb je! En mooie creaties ook!

lotje zei

hoi Karin

Dat was dan weer een vruchtbaar weekend en het doet me deugd dat je er zo van hebt genoten.
naar mij zal het haakvirus niet zo snel overslaan, maar zeg nooit , nooit. fijne week verder met alles wat je gaat ondernemen.
met lieve groetjes Mij xx

Anoniem zei

hoi karin
wat maak je toch een leuke spulletjes allemaal
en de tas is ook weer heel erg leuk
groetjes floortje

Ebi zei

Jij hebt inderdaad een heerlijk weekend gehad zo te zien! Ik ben weg van je nieuwe project, vrolijk en een leuk patroon!

Groetjes
Ebi

trudette, zei

Altijd weer zo aanstekelijk om te zien wat anderen maken.
Ziet er prachtig uit !

Kimbles zei

Hi Karin, you have a boat! how cool is that? I love the larksfoot blanket its beautiful. You had a perfect weekend lovely food and swimming doggies! I will have a look at the video x

Anoniem zei

hoi karin
mooi je vernieuwde site
leuke foto's
succes met je haakwerk

Annemarie's Breiblog zei

Wat een prachtige foto's en wat een mooie tas heeft je vriendin gemaakt. Leuk hoor! Ben benieuwd naar jouw haakwerk. Ziet er ook al erg mooi uit!

teacosy zei

tolle Tasche gibt es davon auch eine Anleitung?
gruß Sylvia