donderdag 1 juli 2010

Aardbeien

Heerlijk! Rood, zoet en sappig...aardbeien!
Ik hou er van!
Niet alleen om te eten.....


In mijn haakwerk zijn ze ook rood, zoet en sappig! Hahahaa!
Het is een vierkantje voor Sibol. Het is een project van Sue, waar ik graag aan meewerk.
Sue verzamelt gehaakte en gebreide vierkanten. Ze maakt er dekens van voor het goede doel.
Deze maand is het thema: "Aardbeien en slagroom". In goed Engels: "Strawberries and Cream".
Wil je ook meedoen? Kijk op Sibol en meld je aan!


Lekker! Veel aardbeien. 
Het volgende vierkantje: Veel slagroom!

Fijne dag! ♥

Toevoeging: 
Het patroon komt uit: "Reliefpatronen haken" van Helen Jordan.

Addition: 
The pattern is from: "Stitch Collection Textured Crochet"
by Helen Jordan.
 Dit boek is helaas niet meer te koop.

36 opmerkingen:

Anoniem zei

Goeiemorgen Karin,

Wat een mooie dingen maak je altijd en van die frisse kleuren en alles ziet er zo keurig uit. Ik kijk er graag naar.
En wat een leuk vogelhuisje nu weer wat je man heeft gemaakt.

Fijne en zonnige haakdag.

Riek (moeder van Roos)

Merel zei

Wat een schatje!

Monique zei

Hoi Karin,
Dat ziet er weer fantastisch uit.
Heel leuk verzonnen.
Groetjes, Monique

maxima zei

schöne idee . gruß martina

Aisyah Helga zei

I love this square! Where did you get the pattern?

Maartje zei

Hoi Karin,

Wat leuk die aardbeien!!!!v Heb je daar een patroon van of verzin je dat zelf?
Echt super!

Groetjes Maartje

Roos zei

Leuk gedaan hoor, ben wel benieuwd hoe je het thema slagroom gaat verwerken in een vierkantje.....

Isolde zei

Leuk blokje !!! Vind 't echt een schatje.

Sabine zei

Hallo, es ist sooo süß! Wirklich lecker!
LG Sabine

MiA zei

How cute! Very summery :)) We had strawberrys yday... yummie!

Anoniem zei

Heerlijk Karin.
Mooi gedaan, en nu nog de slagroom.
I can't wait to see that!!!!!

Poes P zei

Weer zo'n heel erg leuk resultaat! Ziet er prachtig (en lekker) uit!

Mariette zei

Geweldig! Ze zien er uit om op te eten!

Groetjes, Mariëtte

Kimbles zei

Really lovely Karin, I left a message on flickr for you - very well done x

The Garden Bell zei

Perfect. Just too cute. I know Sue will love these.

trudette, zei

Om op te eten , zó mooi !

Marilyn zei

You always find the perfect thing...I have been looking for something like this and never found it!!!! Your work is brilliant and so well done!!!
Sue is going to flip cartwheels when she gets these!!!!

lucie zei

wat een mooi blokje! lekker zomers.
ik ben nu wel benieuwd naar de slagroom....
misschien ga ik ook wel meedoen voor SIBOL maar dan na de vakantie..

groetjes Lucie

Anny zei

Wat ziet dat er snmakelijk uit!

Mrs Twins zei

OOh I do wish I could read these comments Karin!
Simply beautiful Squares,
Simply delicious!
yes I am excited! So thankful to you too!
Love Suex

snoopydog zei

Oh that little strawberry square is fabulous! Just perfect for summer and Wimbledon! Have a great weekend. Ros

Romero zei

Frutillas!!!..very sweet!

Maria zei

Good enough to eat - great idea for the squares

Marjo zei

Wat een onwijs leuk vierkant zeg! Ik krijg er honger van haha.

Ik vind je blog erg mooi! Ik ga je volgen :)!

Anoniem zei

Aardbeien zijn overal leuk en lekker op...brood, beschuit, vla, haakwerk en nagels!!! :-)

Femke zei

Wat een mooie zeg!

Ebi zei

mmmmmmm haakwerk om in te bijten!

Bedantk voor je lieve reactie en jij ook gefeliciteerd met de propedeuse van je dochter!!

Fijn weekend alvast
Ebi

Julia zei

Its delicious Karin!! What a great idea!! Ive also just being drooling at some of your other crochet projects, you are so very clever! I love all your work!

Sending love, thanks for visiting my little blog too, J x x x

Francien zei

Hartstikke leuk Karin...wat mooi kun je haken....en wat een leuk idee die aardbeitjes...ben ook benieuwd naar je slagroom...en bedankt voor je tip nog gaat helemaal goed met grotere naaldsterkte beginnen...fijn weekend!!
groetjes FRancien.

Annemarie's Breiblog zei

Hoi Karin, wat een ontzettend mooie aardbeien! Ik heb net een nieuwe voorraad wol besteld bij Hobbydoos. Jij haakt toch ook wel eens met Drops Paris? Het is nu enorm in de aanbieding daar dus ik heb meteen ingeslagen voor de vakantie (-:
Groetjes, Annemarie

lotje zei

hallo Karin

Het word steeds mooier en leuker.
Je moet er allemaal maar op komen.
geweldig dat je je in zet voor de medemens. ook voor jou geld, je bent een kanjer en ik ben super trots op je.xxx

Anoniem zei

Hoi Karin misschien kan ik via jou het patroon van garden bells deken krijgen want ik kan geen engels en bloggen enzo of twitter kan ik ook niet wel haak tekens als zij die op haar site er zet ben ik al geholpen dus als jij het via die twee kanaalen het aan haar vraagt heel veel dank groetjes joke

Valula Hedgehog zei

That is very cute! Totally summery :-)

Keetje zei

ik vind 'm ook super!

lucie zei

Hoi Karin

Ik heb eens even gekeken maar waar moet je die blokken naar toe sturen? (welk land) want of ik lees er overheen of het staat er niet bij...

groetjes Lucie

mo + me zei

This is so cute! I need to get the pattern or I'll have to crack it myself!

Thank you, for sharing!!!

Jo
x