vrijdag 16 juli 2010

Fan van Flow

Ik ben een grote fan van het magazine Flow. Het ziet er goed uit. Heel mooi gemaakt. Het heeft prachtige foto's. Mooie artikelen om te lezen. Heel veel inspiratie voor een beter leven. En veel hebbedingetjes: Stickers, kaarten, boekjes, schriftjes... Iedere uitgave heeft nieuwe verrassingen.

En nu is er het "Flow Vakantieboek".


Als kind kreeg ik elke zomer een vakantie-boek. Onze dochters kregen ook vakantie-boeken. Met kleurplaten, verhalen, raadsels en knutsel ideetjes.
Flow heeft zo'n vakantie-boek voor volwassen vrouwen gemaakt. Met kleurplaten, verhalen, stickers, recepten en nog veel meer. Ik kreeg dit mooie vakantie-boek van mijn lieve dochter J.
Ik ben er zo blij mee.
Het leukste is het artikel over haakwerk!


Er wordt uitgelegd hoe je een granny square maakt. De foto's bij het verhaal zijn van de creatieve en inspirerende Sarah London


Ik word hier zo blij van!


13 opmerkingen:

trudette, zei

Ik ben ook helemaal Flow fan, binnenkort komt er een agenda , lijkt me ook super .
En ze hebben ook een Blog.

fijn weekend,
trudette

willy zei

Hoi Karin Ik ben ook fan van de Flow en dit vakantieboek is een leuke extra uitgave waar we de zomer wel mee doorkomen. Leuk artikel over Sarah London en er komt nog meer las ik.
Jouw blog en die van Sarah zijn goed voor veel inspiratie. Binnenkort toch maar eens in de wolletjes tas duiken.
Lieve groet

Maartje zei

Ik ga hem meteen halen!!!!

Anny zei

Ik heb zelfs 2 boeken gekocht. (Schande!!!) Een om te4 verknippen en 1 om te bewaren...

Just-Do zei

Inderdaad een ontzettend leuk zomerboek. Ik vond het trouwens heel grappig om mijn favoriete strip van vroeger "Noortje" weer eens tegen te komen. En dan al die leuke dingen om zelf mee aan de slag te gaan. Je zou bijna hopen dat het weer deze zomer niet al te best is!

Haakmuts zei

Jaaaaaaa echt leuk het vakantieboek voor grote meisjes, hier nog een flow-fan.

Annemarie's Breiblog zei

Hoi Karin, wat een geweldige tip! Ik wist niet zeker of ik 'm in de winkel gewoon kon krijgen, dus ik heb 'm via de website van Zester besteld. Hartstikke leuk!
Groetjes, Annemarie

maria zei

Ja wat is ie leuk he, ik heb hem ook.
Ben helemaal flow fan en heb een abonnement kado gehad van mijn man, daar krijg je nu wreck this journal bij.
De agenda ga ik zeker ook kopen,lijkt me super.
Groetjes
Maria

Mriek zei

Geweldig hè?! De Flow!! :D
Ik heb hem niet zo lang geleden ontdekt, heb nu wel bijna alle flows tweedehands via marktplaats gekocht, ik mis er nog 1 :D Het vakantieboek ligt hier ook al klaar, voor de vakantie en de granny squares die erin staan zijn natuurlijk helemaal top! Die ga ik dus uitproberen op vakantie! ;-)
Groetjes,
Marieke

Ingrid zei

Hallo Karin, mijn naam is Ingrid van de blog Ingthings, je had gereageerd op mijn pannenlappen. Ik kan nergens een email adres vinden, vandaar even zo, en ik heb nog op mijn blog gezet dat ik nog een setje voor je heb.mail mij even als je wil, vriendelijke groet Ingrid
Nb;fantastisch de dingen die je haakt en maakt!

Sarita zei

Heel veel leesplezier en er komt vast nog wel wat uit dat boek op je gezellige site te staan. kBen benieuwd, ik ga je volgen.
Groeten Sarita

Tineke zei

Hi Karin, je bent me nét voor. Ik wilde morgen over het vakantieboek bloggen :-)) Het is leuk hè? Heb je gezien dat Sara London zelf ook over dit boek blogt? Zo leuk. Ze schrijft dat je nog meer voor Flow gaat schrijven. Veel plezier hoor met je boek! Enne... veel haakplezier ook natuurlijk :-)) Dag dag!

Linda zei

Hoi Karin,

Ik zag jouw berichtje over het patroon. Maar ik heb er niet naar gevraagd. Ik denk dat het een andere Linda is...

Succes met je zoektocht ;-)

Groetjes,
Linda