maandag 19 juli 2010

Grijs, bruin, zand, donkerblauw ........

Dit zijn niet "mijn kleuren". Het zijn wel kleuren voor Sibol. In augustus is het thema "mannelijke kleuren". Hoewel je je kunt afvragen welke kleuren dat zijn, heb ik deze toch maar gebruikt.
Ik heb er een beetje wit en groen aan toegevoegd. Dat maakt het iets vrolijker.

De patronen komen uit: "200 crochet blocks" (Jan Eaton).

Ze zijn vanmiddag verstuurd naar Sue  in Groot Brittannie. Samen met de "Aardbeien met Slagroom" vierkantjes. 


Ik kan niet wachten tot ze in een mooie deken tevoorschijn komen!


17 opmerkingen:

Francien zei

Nou Karin...als ik eerlijk ben vind ik jou aardbeitjesgrannys helemaal te gek als je die "mannenkleurtjes"erbij ziet...alhoewel de onderste links vind ik wel wat hebben...mooi gehaakt weer...en zo snel kun je dat...
groetjes Francien.

Anja zei

Karin, je aardbeien granny's vond ik geweldig, maar dit is toch ook heel erg mooi,ach gewoon alles wat jij haakt is super

huisje 9 zei

Je bent er maar druk mee om te haken voor Sibol. Wel leuk om te doen.
Ik heb aan jou het stokje doorgegeven. Kijk hier maar even.
http://huisje9.blogspot.com/2010/07/het-hoe-het-begon-stokje.html

Tineke zei

Leuk, je stoere mannenblokken. Enne de aarbeiblokken zijn om op te (vr) eten :-))) Jij kan niet wachten om je blokken te zien? Dat kan ik me heel goed voorstellen. Oh, en denk eens aan degene die uiteindelijk het dekentje zal krijgen. Wat zal dat bijzonder zijn denk je niet?

Roos zei

Hoi Karin, ik ben weer terug in blogland hoor haha, wat een mooie vierkantjes heb je weer gemaakt voor de dekens van Sibol.
Ze zullen er vast weer heel blij mee zijn! Groetjes Roos

Kimbles zei

Lovely squares Karin, I even like the "man" colours they will make lovely blankets. xx

Mrs Twins zei

Good Evening Karin!
Thanks so much, the Mens Squares are so lovely. I know what you mean about Darker Colours, I'm the same. But it was a Challenge and its nice to see what everyone comes up with. Your Squares are gorgeous, really nice. Of course the Strawberries too! I cant' wait...
Thanks ever so much.
I've been out all day....
Hugs Suex

snoopydog zei

Love, love,love the squares. The 'strawberries' squares are such fun and the 'man' squares are so ..... manly! Ros

LOTJE zei

HALLO KARIN

IK HOOP DAT JE HET NIET ERG VIND DAT IK HET ZEGT, MAAR DE FELLERE KLEUREN VOND IK TOCH GEZELLIGER.
DAT ZE VOOR EEN GOED DOEL ZIJN IS DAN WEL WEER SUPER.

LIEVE GROETJES VAN MIJ (LOTJE)XX

Maria zei

The squares are lovely. While the "man" squares do not seem to be you, I love them. The patterns are beautiful

Annette zei

Well done! I have that book toooooo. So inspiring. I have tried out a few of the squares but always go back to basics. Like the bottom right the best. :D Great contribution to send them to Sibol. I should really do that aswell... Inspired - again. Ciao!

crealientje zei

de aardbeienblokken waren echt super cute Karin, maar deze mogen er toch ook zeker zijn hoor.
Ik wil me er toch ook eens nog beter in verdiepen in dit project. Heb een tijdje geleden gehaakt voor een afrikaans blokkenproject samen met een stel vrouwen via een forum, maar heb nog restjes genoeg om ook voor SIBOL zo af en toe een paar blokken te haken.
Kun je gewoon beginnen of moet je je aanmelden ofzo?

Isolde zei

Grappig he, hoe bepalend kleuren zijn voor het resultaat en wat je er zelf van vindt. Ze zien er weer top uit, ook de donkere blokken!

Just-Do zei

Mooie blokken! Ik weet ook niet wat mannenkleuren zijn, maar als je tegenwoordig in herenmodezaken kijkt, kan het van alles zijn! Leuk dat je ze uit dit boek hebt gemaakt. Ik heb het net besteld en zit te wachten tot het in de bus valt. Heb ik toch alvast een voorproefje!

Frualbertsson zei

Lovely squares Karin, I do love the one with strawberrys the most, and the one with the flower, but I do love the one in relief.... ;-)

Hugs,
Susanne

LiaGovers zei

OOk deze 'mannelijke' vierkanten vind ik wel mooi geworden.
Misschien dat ik dàt boek van Eaton ook nog eens koop.

handysandy zei

Wat een leuk idee, dat Sibol! Zelf haak ik met mijn vriendin bloemenbroches voor Pink Ribbon die we in oktober verkopen. Het is fijn dat je met je creativiteit ook iets voor anderen kan betekenen.
Groetjes, Sandra