maandag 9 augustus 2010

Zwart en Wit

Ik heb weer gehaakt voor Sibol. Leuk, altijd leuk. Het thema voor september (ja, ik ben een beetje vroeg) is zwart en wit.


Ik geef meteen toe: ik hou niet van zwart haakwerk. Daarom heb ik voor het vierde vierkant alleen het witte deel van zwart/wit gedaan.

Gelukkig was er ook nog een thema in augustus: Zee en strand.
Dus hier is weer kleur:


Ik heb ook nog een vierkant gehaakt, dat in geen enkel thema past:


Sue zal ze gebruiken om mooie dekens  te maken.
Allemaal voor het goede doel.

Wil je ook meedoen? Kijk op SIBOL.

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig Karin
Heel erg mooi
Keep up the good work

Groetjes

Chris uit Friesland

eddunsmore zei

karin your crochet work is stunning. I know Sue will love all your beautiful squares...your stitches are always so neat. Can't say enough beautiful work!
cathy

Linda zei

Karin,

Your work is absolutely gorgeous. I so enjoy looking at your blog. I love the colorful square (says above it: I also crocheted a square that fits into any theme). I was wondering if you could tell me where to find the pattern. I love it and have tons of scrap yarn to use up.

Thanks, Linda
bengalcatlover10@yahoo.com

Frances zei

Karin, that last crocheted square is beautiful ... great stitch design, and such subtle colors.

Best wishes!

Anoniem zei

Super! In irgendeine Decke passen die immer! :-)
Wo ist das Amt, das die Tage von
24 auf 48 Stunden verlängert??

Ganz liebe Grüße
Elke aus Austria

Merel zei

Weer enorm mooie vierkantjes gehaakt!

Gerda Hartman zei

Ik ben ook niet zo van zwart/wit, maar ze zijn toch mooi geworden. Zie liever de zee blokken!

trudette, zei

Wat zijn ze weer mooi !

Roos zei

Je bent weer lekker bezig geweest voor Sibol, goed van je Karin. Ik vind de "strand" vierkantjes echt heel origineel.
Kan je eigelijk ook èènmalig vierkantjes opsturen voor Sibol?
Ik vind het namelijk een geweldig goed doel, alleen ik ben zo druk met vanalles.
Maar zo nu en dan een vierkantje haken moet wel lukken, zeker als mijn moeder ook mee zou doen.
Ik hoor het wel van je Karin, groetjes Roos

Anoniem zei

hoi karin
prachtig en wat leuk die blokken met de zee als motief, toch heeft zwart en wit wel wat en de laatste is ook geweldig wat ben jij toch een super haakster en je site is ook mooi( wel even wennen)
groetjes joke s

Mrs Twins zei

I love your squares Karin!
I thought I left a comment last night.
Yes I know what you mean about the darker colours. Lets see how we get on with them.
I'm looking forward to the next set now.
Hugs Suex

LiaGovers zei

De laatste drie vierkantjes vind ik prachtig, vooral die turquoise 'strand'squares. Erg origineel!

winkieflash zei

Wauw Karin, wat een geweldig blog heb je! Ik heb er 3 dagen over gedaan maar ik heb elk berichtje op je blog inmiddels gelezen en ik ben helemaal enthousiast! Ik ben zelf pas geleden begonnen met haken, kleine beestjes en knuffels en ik wilde graag beginnen met granny squares, zo kwam ik op jouw blog terecht. Van alle kleurrijke foto's word ik helemaal weer blij!

Dank dank dank voor de inspiratie; jouw blog zal ik nog wel een poos blijven volgen!

Groetjes,

Marinke

Francien zei

Tjonge jonge Karin...dat onderste vierkant is zo mooi...ben er weg van...zulke mooie kleurtjes bij elkaar en wat een mooi modelletje...prachtig...toch hebben de zwart/witte ook wel wat hoor..die onderste links vind ik het mooiste...en dan zee en strand...geweldig...prachtige kleur!!je kunt wel haast een boek uitgeven met je patroontjes en creaties....ga nog even kijken naar het laatste vierkant...zucht!!
groetjes Francien.

Anja zei

Ze zijn weer prachtig Karin, toch wel heel leuk die vierkantjes haken :))

groetjes Anja

Kimbles zei

Karin, your squares are so perfect! lovely stuff Sue will delighted to have them for the SIBOL proejct. Very well done. x

Maria zei

Wonderful squares Karin. I, too, don't like working with black or very dark colours, find it a bit hard to see
Your sea squares are fantastic, particularly the shell one, wonderful working the swirly bit

Clara zei

Hi Karin,

The starfish is my absolute favorite.
Very nice work and a great blog.

Helsie zei

Karin you are the best. The patterns of your crochet are so complicated ... and beautiful!
Love them all!
Cheers
Helen

Isolde zei

Hoi Karin,
ik vind vooral de laatste heel erg mooi! Welk patroon heb je gebruik? En welk garen?

Haakmuts zei

Weer helemaal top Karin, vooral die voor augustus, zijn erg mooi. Maar ook de zwart/wit vierkanten zijn mooi.

Crochet with Raymond zei

Oh Karin, your crochet is just gorgeous! You are so inspiring XXXXX