maandag 13 september 2010

Werk In Uitvoering

Ik ben bezig met verschillende haakwerken.
Zoals de zomerdeken:

Zomerdeken, gehaakt met de Larksfootstitch.
De deken meet nu 185 cm x 140 cm. Nog 185 cm x 45 cm te gaan, minstens.
Kijk HIER voor het patroon van de Larksfootstitch.
Er blijven veel restjes katoen over.


Daarvan maak ik vierkantjes. Ik haak ze aan elkaar.....


.... tot een lappendeken. Van zo'n vierkantje vind je het patroon HIER.
Nog een nieuw haakwerk: Sokken!


Hetzelfde patroon, maar ander garen dan de vorige sokken. Informatie over het patroon vind je in mijn vorige bericht.

In mijn fantasie ben ik met nog meer haakwerk bezig.
Eerst iets afmaken...



Photobucket

32 opmerkingen:

Kar zei

Love all the colors in your blankets. They are so pretty! Let's not begin to talk about not finishing projects. I've got a couple going right now and it drives me crazy. :)

Madeleine zei

Love the new version of the socks! :D And the blanket is wonderful!

Jenny zei

hoi karin

volgens mij ben je net als iedereem hier met verschillende dingen bezig. Doe ik ook druk aan mee... En mijn hoofd zit soms zo vol dat er echt even orde op zaken moet worden gesteld.
Die sokken vind ik ook super ben er van het voorjaar al mee begonnen maar nog niet af....vind ze wel super leuk en de herfst komt eraan brrr vond het koud vanavond groetjes

Annemarie's Breiblog zei

Mooi!!!

" me " zei

manneksz, mannekes mannekes : wat ik allemaal al in mijn fantasie heb gehaakt, genaaid, ineengestoken ! Dat is in 1 mensenleven niet te maken denk ik. Voordeel : ik verveel me nooit... nadeel : ik wil altijd al aan het volgende beginnen...

Dat van jou ziet er allemaal heel veelbelovend uit . Dus gewoon verder doen want dat gaat de moeite zijn ;)

willy zei

Inspirerend logje weer met al die haakwerkprojecten. Je gehaakte sokken zien er erg leuk uit.
Ik schrijf wel steeds dat ik de smaak van het haken ook te pakken heb, maar ik zal binnenkort ook eens wat laten zien.
Groetjes

Clara zei

Everything looks so nice and is so colorful. Thanks for the patterns.

The Garden Bell zei

Love it... where do you find the time? I can't seem to keep up with everyone and all their new project. Nice job.

"Never Knew" zei

That was such a great idea: using the end of each ball to make colourful granny squares - two blankets at once! It's all looking GREAT! :)

Maria zei

It's a great idea using the ends as you go, tidies things up and it you are getting two for one.
Love the Larksfoot - one big blanket

Frances zei

All of your work have such glorious colors and perfect stitching.

Never finish any project before starting three more! Keep the creative momentum rolling.

Best wishes.

Kimbles zei

You are so busy Karin I don't know how you find the time - and your work is perfect with lovely colours.x

Anja zei

Prachtige deken word het , ik ben gisteren met een Granny stripe deken begonnen, met jou vertaling natuurlijk ,bedankt :))

Erika zei

Prachtig allemaal! Wat doe je er nou uiteindelijk mee? Want je hebt al een boel dekens zo bij elkaar. Kadootjes? zelf gebruiken?
gr Erika

Mevrouw Williams zei

Super zeg!!Je heb een heel inspirerend blog, kom graag kijken. En ik vind je deken super maar ook je sokken ga ik eens proberen

MissEbz zei

Wat een leuke steek voor je zomerdeken! En al die bolletjes bij elkaar! Ik word er erg hebberig van :-) Succes met de laatste 45 cm!

Ruth Marie zei

Your blankets are coming along beautifully Karin - I really love the Larksfoot pattern and I must try it as it looks so fantastic!!

maria zei

Leuk allemaal, vooral de zomerdeken vindt ik super worden, wat een leuke kleurtjes.
Heel herkenbaar, ik ben ook altijd met van alles tegelijk bezig.
Groetjes
Maria

Anna Martijne zei

Wat een vrolijke haakwerkjes zie ik toch iedere keer weer verschijnen op je blog!
Je bent een inspiratiebron voor velen merk ik al wel.


Creatieve groeten,
Anna Martijne

Just-Do zei

Waanzinnige projecten allemaal. Ik zit hier met kippenvel, zowel van de kou als van al die mooie dingen die jij maakt. Vergeet je niet ook af en toe te eten en drinken. En oh ja, ook slapen; of doe je dat onder de deken waaraan je op dat moment aan het werken bent/

Crafty Witch zei

Leuke kleuren! Met welk soort garen haak je de dekens?

Mrs Twins zei

You have been busy Karin,
great colours, great work as usual!
Hugs Suex

Jody zei

Wat een prachtige kleuren, heel vrolijk.
Die Larksfootstitch ziet er mooi uit!

Jenny zei

Whaaaa - die lappendeken is echt gaaf!!! Die wil ik ook maken! :) Eerst maar even mijn grote ripple blanket en granny square-deken afmaken... ;)

Sandra zei

Wat een geweldige dingen haak je, met schitterende kleuren combinaties!
Complimenten hoor!
Ik ben sinds kort ook aan het haken, en het is zeer verslavend :)
Hoeveel wol/ katoen heb je nodig voor een deken, of heb je daar een bepaalde berekening voor?

Groetjes Sandra

stof enzo zei

Hi Karin, zie mijn nieuwste post van vandaag op mijn blog!

Conny's Cottage zei

Hoi Karin,

jetje elke keer als ik op jou blog kijk, krijg ik het gevoel dat je dag en nacht alleen an het hacken bent.Je maakt super leuke dingen ermee.

groetjes Conny

Ebi zei

Hidieho Karin!

Dank je voor je lieve reactie, nog steeds geen uitslagen voor miniman maar vandaag wel effe lekker in blogland rondlezen en neuzen...wat worden de dekens toch moo zeg!

De sokken vind ik helemaal top, mischien wel eens wat voor mij om me aan te wagen....

Annette zei

I love the simplicity in your granny square patchwork blanket. Those colours are right up my alley and I am so inspired to make myself a blanket just like that one day. Wonderful.

Anoniem zei

Hallo Karin,
Met veel plezier lees ik je weblog.
Super, wat maak jij leuke dingen.
Nu heb ik het boek Crochet Bags van Candi Jensen dubbel.
Graag wil ik het je cadeau doen, naar welk adres kan ik dit opsturen.
Groet Judith

Karin zei

@Judith
Wat ontzettend lief van je.
Ik wil alleen mijn adres hier niet vermelden.
Heb je een emailadres?
Zodra ik dat heb, haal ik het hier weer weg.
Groetjes,
Karin

tara zei

wow!!! all these colOrs are so beautiful! thanks for all these pictures!!!