vrijdag 17 december 2010

De laatste ster en een kerstpakketje

Gisteravond heb ik nog een ster gehaakt voor de laatste sleutel:

Patroontje is van The Royal Sisters


De ster blijft mooi in model door hem eerst te blocken:
In model leggen en vastspelden, dan met lauw water nat spuiten en laten drogen.

Alle sleutels zijn nu voorzien van een ster. Ik ben er blij mee!


Ook heel blij ben ik met een mini kerstpakketje.
Gisteren lag er een kletsnatte envelop in mijn brievenbus.
De inhoud was gelukkig heel mooi gebleven!


Mooi he? Bijna jammer om open te maken.....
Maar dat heb ik natuurlijk wel gedaan:


Ik wist gewoon niet wat ik zag, zo leuk allemaal!
Dank je wel lieve Ingrid van Ingthings
Ga ook eens kijken op haar prachtige blog, echt een aanrader!

Mijn mini kerstboompje in mijn "atelier" heeft meteen vrolijke versiering:


Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!



Photobucket

10 opmerkingen:

Anja zei

Een lief pakketje , voor een mooi lief mens :))

Cinderell@'s wereld zei

MOOI MOOI MOOI Prachtig pakketje daar word je blij vna

H gr Cinderell@

Frances zei

Karin, this post is so filled with Christmas spirit! The red and white crocheted stars remind me of peppermints. I also know that crochet pattern from The Royal Sisters, and hope to find time to make some stars myself this year...I've made starry garlands for gifts in past years.

Best wishes!

Hartstikkeleuk zei

Ik was al weer even niet bij je op visite geweest, Karin. Wat was er weer veel te zien. Heerlijk joh! Fijne zondagavond hoor!

Mrs Twins zei

Karin,
Wow! These are beautiful, you have been so busy! They are all so delightful!
I'm sorry I have taken my time getting to you. Been busy as you know.
Wishing you a very happy Christmas
and New Year.
Love to you Suex
Thank you for everything this year.
Good News coming soon Karin! Keep checking towards the weekend or next 'maybe'. Not talking about Challenges either.......Keep you guessing!!

Clara zei

Everything is as beautiful as ever! Great package you received too! Wishing you a very Merry Christmas!

Linda zei

Hoi Karin,

Het afgelopen jaar heb ik weer heel erg genoten van al je mooie creaties!

Voor nu hele gezellige feestdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groeten,
Linda

MiA zei

Wish you a very merry Xmas!!
Hugs from Sweden

lisette zei

Herkenbaar pakketje! Zo veel moois!
Hele fijne kerstdagen!

Ivonne zei

Wat een schattig kerstboompje en wat een Mooi pakje zeg.... Inderdaad bijna zonde om het open te maken....

Jou sterren zijn mooi :)

Warm, Knus en Gezellig Kerst weekend....

Groetjes van Ivonne.