maandag 31 januari 2011

Bij de kapper en een halve mislukking

Vanmiddag was ik bij de kapper,
voor een kleuring en een knipbeurt.
Het kleuren vraagt wat tijd, dus dat betekent: Haakwerk!


 In mijn tas zie je een glimp van het geheime haakwerk.

En dan nog even over de mooie stof:


Het moet een rok worden....
en het lukt nog niet, zoals ik wil....
laten we zeggen:
Ik leg het even opzij...
voordat ik het uit het raam gooi.

Verder gaat alles goed ☺
En o ja, mijn haar is heel mooi geworden!


Photobucket

29 opmerkingen:

Rachael @ CleverCheshireCats zei

I can't wait to see what your crochet will turn out to be when it has stopped hiding :)

Claire zei

Het zijn mooie 'glimpjes' hoor!
Groetjes,
Claire

loenatik zei

is er nieuw behang bij Bianca? nice! En met je rok...het komt wel goed schatje!

vicarno's mama zei

O, heerlijk, de kapper!
En even opzijleggen, dat heb ik gisteren ook gedaan, na 2 avonden te zitten zwoegen op iets wat er in mijn hoofd super uitziet, maar dat niet in het echt wil worden;..

Mevr. Snoeshaan zei

Zo fijn om je haar weer helemaal 'nieuw' te hebben!
De kleuren van je haakwerk zijn erg mooi, ben benieuwd wat je gaat maken!
X

The Garden Bell zei

Can't wait to see what secret crochet you are up too now. Love the first picture. Gret perspective. Fun colors to on the fabric.

Toodles,
Kate

Door Jolanda zei

Het wa svast reuze gezellig bij dekapper, dat komt wel goed kapsel en haakwerk...rokje ben ik erg benieuwd naar:) Niet te ver weg gooien!

Maria zei

Can't wait to see what you are up to.

Floortje zei

Grappig dat je ook haakt bij de kapper...ik zat van de week nog te haken op het postkantoor....maar dacht dat duidde op ernstige verslaving en ik dus de enige ben....
Benieuwd naar je geheime werk, je tas is in ieder geval super!
Groetjes, Floortje

Ebi zei

Wat een gezellige kapsalon...vindt het behang bereleuk! Lekker weer een fris gekleurd koppie maakt ook altijd weer zo vrolik he?

Ik ben blij dat jij ook zo'n -ik-haak-overal-meisje bent! (Ik zit nu op het werk maar de granny is mee..voor de rustige uurtjes).
Enne de cliffhanger is gelukt hoor, nu nieuwsgierig naar je nieuwe project!
Met je rok komt het vast wel goed...

Carla zei

Lekker rood hoor je koppie en wat betreft je geheim we zien het wel verschijnen zou kennende ,,en je rok komt ook wel goed !!!SCHATJE

neem maar een glaasje roosvice
Groetjes Carla xxx

Kimbles zei

How nice to spend a morning being pampered AND crocheting!! perfect! Looking forward to the secret crochet.x

rhr-ozgrkdn zei

Hi Karin,you can sew a nice skirt..Have a nice day:))

Saskia @ Crafty Valley zei

Ben benieuwd naar je haakwerkje! Ik heb ook zo'n mystery projectje :)

Roos zei

Gezellig dat je je haakwerk overal mee naar toe neemt....de kapper dat heb ik nog niet gedaan, maar goed idee voor de volgende keer dat ik weer ga.
En de rok...probeer het over een tijde weer eens dan lukt het je vast, succes!

Jann-Will zei

:-))

Mrs Twins zei

My turn tomorrow!
Let's all join in Hair photos!
I hope your colour went well.
Hugs Suex

Anneke Delhaas zei

Ik ben heel nieuwsgierig naar je tas! Heb je die ook zelf gehaakt????
Ziet er wel heel cool uit...


Groetjes Anneke

Clara zei

The suspense is killing me! We have to see what you are up to!

LOTJE zei

HALLO KARIN

JE KAPSEL WEER LEKKER FRIS EN FRUITIG? EN WAAR JE OOK GAAT OF STAAT, JE HAAKWERKJE ALTIJD MEE?
MET DE ROK KOMT HET WEL GOED DENK IK. FF AFKOELEN EN DAN GEWOON VERDER DOEN.

LIEFS LOTJE XXX

Hartstikkeleuk zei

Je naaiwerk even wegleggen... zó herkenbaar :-) Ik ben zo benieuwd naar je geheime haakwerk. Ik ben weer begonnen met de granny's. Heerlijk om te doen. Je haar zit leuk zo te zien.

Anoniem zei

Hey Karin,
Het is blijkbaar weer de tijd van het jaar zo te lezen ,om naar de kapper, te gaan...ben er gisteren geweest en ook een hele korte coupe laten knippen....
Ben wel erg nieuwsgiering naar jouw 'nieuwe projekt'...
Morgen ga ik starten met een eigen blog, heb alleen geen idee of me dat lukt..ben een leek op pc-gebied..

Groetjes
Marjo

Madeleine zei

Gorgeous! I love the colours :D

MJC *-* zei

Hallo!
Deze creabea wil graag leren haken.
Nu had ik lang geleden een haaknaald gekocht met maat 2.0. Maar is dit geschikt voor katoen?
Ik kan het nergens op internet vinden.

Liefs!Marjolein

Marjo zei

hey karin,

heb nu ook een blog,maar via google lukt het niet om op mijn site te komen, geen idee hoe dat kan ...helaas...maar 'volg' mezelf nu en dan lukt het wel..dus normaal gezien zou je mijn blog kunnen zien , als je in mijn lijst kijkt...marjo's cosy corner ...

Liefs
Marjo

Marjo zei

Hey Karin,
Volgens mij moet mijn blog terug werken nu ....

Groetjes
Marjo

Marjo zei

Dank je Karin ...ik dacht dat het nooit ging lukken, want ik ben een leek op pc terrein...alleen jammer dat als je googled niets te zien krijgt ....

MJC *-* zei

Bedankt Karin, voor het antwoord over de haaknaald dikte. Ik ben meteen naar de stad gegaan om een dikkere naald te halen. Ik heb een 3,5 geadviseerd gekregen en een hele dag zitten haken.
Nu 2 donuts gehaakt met alles erop en eraan! Ben er heel blij mee, want ik wilde dit al een hele tijd maken. Van de week zal ik het op m'n blog knallen.

Lekker haken bij de kapper, leuk leuk!

Marjo zei

Karin, het is gelukt voor een leek als mij...mijn blog gaan 'gegoogled' worden ...Marjo's cosy corner is eindelijk een feit...pfffffff