zondag 16 januari 2011

Tadaaaaaaaaaa

In de zomer van 2010 begonnen en tadaaaaaaaaaa.....
Mijn granny deken is af!


64 vierkantjes.
Gehaakt met Paris van Drops.


Haaknaald 5 mm.


Afmetingen:
110 cm x 110 cm.


Volgens mijn patroon, dat je HIER kunt vinden.
Daar staat ook een link naar de methodes om de vierkantjes aan elkaar te maken.
De rand bestaat uit 2 toeren vasten.

Ik kan mijn ogen er niet van af houden.
Het is zo mooi, vrolijk, kleurrijk en een beetje nostalgisch.
Ik hou er van!

Photobucket

57 opmerkingen:

loenatik zei

Hij is zooooooooooooooooooooooooooooo mooi! Ben trots op je na zo veel werk!

Jody zei

Hij is echt prachtig!

lovestitch zei

What a wonderful blanket!
Also congrats on your 400 followers!!! That's really great!!!

Lalalizzie zei

Hij is prachtig! Ik ben met dit patroon aan de slag gegaan voor een dekentje, maar dat ligt nu even stil. Je doet me zin krijgen om terug verder te doen. :)

Saskia zei

Wow! Wow! Prachtige deken Karin! Ja, daar mag je natuurlijk supertrots op zijn!!!!

Saskia :)

Mama Muis zei

lekker vrolijk ook! prachtige deken!

Rachael zei

Congratulations on a lovely piece of work!

Natasja zei

Wat een prachtige deken! Ik kan me voorstellen dat je er heel vrolijk van wordt, met zulke mooie kleuren!!

creationwest zei

Jaaaa woooow, super cool! Hij is echt Fan-tas-tisch!!!

Mireille zei

hoi Karin,
Wat is hij prachtig en zo mooi van kleuren!krijg meteen weer zin om aan de slag te gaan.
Groetjes mireille

MissEbz zei

Super mooi geworden! Wat een bevalling hè ;-)

Annemarie's Blog zei

Ooooh wat is hij ontzettend mooi! Wat een werk zeg... #respect! (-:

jorunns hobbyblogg zei

very beautifull :-)

Jorunn

Christel zei

Supermooi. Respect hoor!!! [doorzettingsvermogen]

d'Boederie zei

Wat een leukerd,heerlijk om naar te kijken en te gebruiken natuurlijk!!De sprei heeft inderdaad iets nostalgies!Leuk.

Pammy Sue zei

That's a lovely blanket, Karin! It's so cheerful and simple. Love it!

Congrats on 400 Followers too!

Petra zei

práchtig!!! idd..ik word heel vrolijk van al die kleurtjes! Als je op mijn blog kijkt (2 berichten terug) zie je dat ik er ook 1 aan het haken ben, alleen nog een rand en dan is ie ook af. Het is zo'n heerlijk patroon vind ik met een super resultaat. Groetjes, Petra

Jol@rty zei

Amai! Wat een werk, moedig om aan zo iets te beginnen :))
Wel mooi en gezellig geworden, geniet ervan!

Vrolijke Vlaggetjes zei

Heel erg mooi geworden!!!

Corina zei

Mooi geworden zeg, én lekker kleurrijk!

Ebi zei

Heerlijk wat weer een kleurrijk staaltje vakvrouwschap!!

Geniet er van, aanraken , opvouwen weer anders neerleggen, van een afstandje bekijken, besnuffelen, voelen enz enz........

Veel plezier er mee!

Ebi

snoopydog zei

WOW! That's so pretty. Lovely bright colours! I really should get on with my blanket...... I've only crocheted two squares!!! Have a good week. Ros

Clara zei

So beautiful and comfortable looking. The colors are great.

Karin zei

Wat een mooie deken Karin.
Ik kan me heel goed indenken dat je hier vrolijk en blij van wordt.
Knap werk...complimenten hoor.

Groetjes

Mrs Twins zei

Karin you must be extremely proud of your work. It is gorgeous!
You like working in this yarn! x

vicarno's mama zei

prachtig, heerlijk, super!!! (ook één van mijn dromen trouwens, zo'n granny deken...)
Ik ben met een ripple blanket bezig, die is ook fijn om te doen!

Haakmuts zei

O, wat een heerlijke en mooie deken op lekker onder te kruipen op de bank.

Maria zei

Beautiful colour choices Karin

Jann-Will zei

Ja dat kan ik me voorstellen, erg mooi!

Groetjes Wilma

"Never Knew" zei

Supermooi!
Caz :)

Hooked On Yarn zei

Lovely work!

boomer zei

Hoi Karin
Wat een prachtig kleed is het geworden
En mooie kleuren je word er helemaal vrolijk van
Groetjes anita

Floortje zei

Wat een supermooie deken! Lijkt me heerlijk om 'm na al dat werk zo te zien liggen op een stoel... Ik ben ook met een deken bezig, heb nu 7 vierkantjes....dus reken maar uit.
Hou je haaks! Groetjes, Floortje

Isolde zei

MOOI !!!!!

Willy zei

Wat is ie mooi geworden Karin.
Zo leuk met die grote gekleurde Granny blokken.
Groetjes

fenna zei

Mooie gevariëerde kleuren heb je gebruikt. Lijkt me heerlijk om onder deze granny weg te dommelen.

Evy zei

Heel erg mooi geworden. Leuke kleurtjes ook! Denk dat ik ook maar weer eens aan een dekentje ga beginnen. Is al weer te lang geleden!

REDNEVAL zei

Congratulations on completion! : o))
It's beautiful!
Jarka

Kimbles zei

Fantastic Karin! I love the colours!

Monique zei

Wat is het een heerlijke, mooie en kleurrijke deken geworden.

Anja zei

Wat een gezellige deken is het geworden :))

The Garden Bell zei

WOW-ZA... Stunning. Now, I know what to do with some more of those colors I have left...still....

lindevrouw zei

Karin wat heb je een prachtige deken gemaakt! Wat een werk he! Mijn complimenten! groetjes Joke

dutch sisters zei

Prachtig Karin, een deken om trots op te zijn!

Maaike zei

Hi Karin, wat een geweldige deken heb je gemaakt! En superdankjewel voor de link naar methodes om vierkantjes aan elkaar te zetten, ga ik zeker bekijken. Mooie kleerhanger heb je ook versierd trouwens! Ik heb er ook nog 3 liggen met hetzelfde doel...
Fijne dag, liefs van Maaike

" me " zei

proficiat !

Hartstikkeleuk zei

Hij is erg erg leuk geworden, Karin. Complimenten en heel veel dekentjesgenot :-)))

Madeleine zei

Absolutely lovely! :D

Door Jolanda zei

Wat een prachtige deken!!!
Ik heb ook nog zo'n doos vol allerlei liggen, wat denk je kan daar zo'n deken uit?
Aaan de andere kant wil ik hem juist niet te bont, meer blauwen en naturellen, vol inspiratie verlaat ik je blog weer:)

Anoniem zei

hoi karin wat een mooie deken heb je gemaakt . nu is mijn vraag hoeveel kleuren heb je er in zitten en ik wou de katoen voor een cadautje . n ze vond die kleuren zo mooi .grtj ineke

Karin zei

@ anoniem/Ineke
Ik heb 64 vierkantjes gehaakt met Paris van Drops.
Ik heb niet het aantal kleuren geteld en dat doe ik ook niet meer (is erg lastig), maar ik denk dat ik zo'n 20 verschillende kleurtjes heb gebruikt.
Groetjes,
Karin

Leonie zei

Wat een mooie dingen maakt u! Ik heb het patroon van de Afrikaanse bloem uitgeprint, die vond ik er erg leuk uitzien. Volgens mij maakt mijn moeder vierkante lapjes met bloemen, die ook van uw site komen!
Ik kan zelf nog niet zo goed haken, maar het gaat al steeds beter. Ik ben uw volgende volger! (:

lisette zei

WAUW!!! Zoveel werk. Uiteraard ben je mega trots. Zo mooi!

meijra zei

Heeeeeeel mooi!
Leuk al die kleuren bij elkaar. Je mag er trots op zijn!

gr. Meijra

Annette zei

Wonderful Karin. LOve that you have chosen only solid colors in teh squares. It makes the blanket really timeless somehow. Fabulous colors,bright and cheerful. A blanket you will love the rest of your life. A favorite!

Roos zei

Geweldig gedaan karin, wat een werk moet dat geweest zijn, ik begrijp dat je er trots op bent!

Claudia zei

Wat een mooi resultaat!!!

Heb ik ook nog een vraag aan je: Met welke steek heb je de blokken aan elkaar vast gezet?

Groet,
Claudia