zondag 13 februari 2011

Vierkanten voor Sibol

Op de één of andere manier kom ik niet toe aan bloggen.
Ik ben met van alles bezig.
En ik kan niet alles tegelijk.
Ik heb wel een paar vierkanten
gehaakt voor Sibol.




Morgen verzend ik ze naar Sue in the U.K.
Zij maakt er dekens van voor het goede doel.
Wil je ook meedoen?
Kijk HIER voor meer informatie.

Op mijn vorige bericht kreeg ik zo veel leuke reacties.
Heel veel dank voor alle felicitaties!





Ik beloof dat ik zo snel mogelijk 
op jullie blogs kom kijken!
Groetjes,
Photobucket

12 opmerkingen:

Fruitful Fusion zei

Beautiful as usual!

Sloppop Yeah zei

leven met de dag is ook fijn! daar hoeft niet altijd bloggen bij..

Willy zei

Mooie bijdrage heb je weer geleverd.
Groetjes

Lalalizzie zei

Heel mooi. Ik overweeg om ook es een paar vierkantjes voor Sibol te haken. Ben al een paar keer de challenges gaan bekijken... Nog een beetje koudwatervrees ;)

Monique zei

Ja, ik weet precies wat je bedoelt. Zo veel te doen en veel te weinig tijd. Ben benieuwd waar je zoal mee bezig bent.

Trouwens, nog gefeliciteerd met je gewonnen give away van crafty valley. Ik ben stiekem jaloers;-)

Groetjes, Monique

The Garden Bell zei

fancy, dancy as always.

Mrs Twins zei

Wonderful SIBOL Squares for SIBOL!
I will look forward to meeting and greeting them Karin!
Thank you!
Hugs Suex

Kimbles zei

Great squares Karin, Lovely - Im sure you will blog when you can life gets really busy at times! Take care x

Mevr. Snoeshaan zei

Mooi zeg, vooral de vierkanten waar een rondje of bloemvorm in zitten vind ik geweldig!

Marjo zei

Zoals altijd weer mooie dingen die je gemaakt hebt ...hoop dat je mijn 'volger' wordt .....

Liefs
Marjo

Merri zei

Green! My favorite color!

Thanks for the translation button...I've added it to my blog also! Cheers!

Kerry_Kid Giddy zei

Beautiful colors!