zondag 27 maart 2011

Een hele mooie dag op ...

Texel natuurlijk!
 


De lucht was zo helder blauw. 
Onbeschrijflijk mooi!







En ik heb haakwerk bij me.



Ik ga aan de slag met een nieuw boek:



Een heel lief iemand heeft er voor gezorgd, 
dat ik dit fantastische boek uit Duitsland kreeg. 
Een Duits boek dus.... Duits....
Daar moet ik even aan wennen.
Maar wat er in staat is prachtig.
Allerlei gehaakte sokken.
En een uitgebreide beschrijving.
Maar wel in het Duits.........

Het gaat lukken!

Photobucket

18 opmerkingen:

lindevrouw zei

WAT HEERLIJK GENIETEN ZO OP TEXEL!
JE TREFT HET WEL! WAT EEN HELDERE LUCHT VANDAAG. HEB ZELF HEERLIJK IN DE TUIN ZITTEN HAKEN...
GROETJES JOKE

HOEPZIKA ! zei

Sokken haken, dat kende ik nog niet. Ben benieuwd naar het resultaat!

Monique zei

Oh Karin wat een mooie foto's. Wat is het heerlijk rustig daar.

Zo te zien kan je nog wel even op Texel blijven, wol genoeg :-)

Geniet ze.

Groetjes, Monique

dutch sisters zei

Oh wat een mooie foto's! Nog een paar weekjes n dan gaan we ook naar zee, hoop maar dat we dan ook zo'n mooi weer hebben.

Siel zei

Wat een mooie kleurencombi van die knalblauwe lucht met al die zand tinten, het ziet er uit als vakantie, GENIETEN!!

Willy zei

Jullie hebben wel het goede weekend uitgezocht. Mooier kon niet.
Heerlijke foto's.

Maria zei

Photos look wonderful, nice and relaxing. Can't wait to see and hear about your results with the socks

elke zei

If you need any help just let me know :-).
Best wishes from Austria
Elke

Just-Do zei

Heerlijk zo'n weekendje op Texel, en dan ook nog van dat prachtige weer. Dat is echt genieten! En dat Duits; "das wirst du schaffen!"

Marjo zei

Hey Karin,

Wat een zalig eiland hè ? Geniet er maar goed van ....als je toevallig op het strand een koppel hebt zien wandelen met 2 Duitse herdershonden ....dan was dat onze dochter met echtgenoot .....

Groetjes
Marjo

Elke zei

p.s. Texel ist so wunderschön.
wie gerne würde ich schnell mal hinfahren....
das ist Genuss pur!!

Mireille zei

Heerlijk op Texel.....geniet er lekker van en veel haak plezier!Liefs

Mrs Twins zei

Great photos Karin, have a lovely time!
Hugs suex

Angela zei

Waaaauuuwww wat een mooie foto's!!!
Ik ben benieuwd als het je lukt met het duitse boek.
Liefs Angela

Happy in red zei

Oh het ziet er echt heerlijk uit daar! Ik moest stiekem een beetje grinniken om de enorme doos haakkatoentjes. Als ik daarmee aan kom zetten als wij op vakantie gaan, krijgt mijn vriend een rolberoerte, haha. Nog veel plezier.
Groet,
Esther.

Leonie zei

Ik ben twee jaar geleden op vakantie geweest in Texel, en gisteren was ik in Den Helder, we konden zo Texel zien liggen! Wat was het lekker weer hè! Haakse en geniet! Groetjes, Leonie

Rino zei

Lekker zo een weekendje uitwaaien :).
Wat heb je zoal gehaakt?

Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat van gehaakte sokken, succes met het vertalen

Groetjes
Noeska

sandra zei

Wat een mooie foto`s dat was een hele fijne dag met mooi weer.
Leuk zeg.
Ik wil je bij deze uitnodigen om een kijkje bij mij te komen nemen.
Groetjes van sandracreaties.blogspot.com