vrijdag 15 juni 2012

De hartjes gaan naar.....

Wat een  mooie, lieve, enthousiaste
 en blije reacties heb ik gekregen op mijn give away
 en op mijn blog in het algemeen.
Dank jullie wel daarvoor!!!


Vandaag laat ik weten, dat de hartjes gaan naar:





Mag ik jullie adressen weten via het contactformulier boven aan mijn blog?
Alvast bedankt.
Ik stuur de hartjes zo snel mogelijk naar jullie toe.

********

Nogmaals heel veel dank aan alle bezoekers van mijn blog.
Blijf aan de haak!


Photobucket

26 opmerkingen:

Leonie zei

Ze zijn super mooi en vrolijk!
Winnaars: Gefeliciteerd!

Groetjes Leonie
(itsrainshearts.blogspot.nl)

Alessandra zei

congrats to all 5 ladies!!!
xxxx Alessandra

marloes zei

Zullen we zeker doen is allemaal even leuk Gr. Marloeskreatief

Caren haakt:) zei

Gefeliciteerd winnaars!!Het was ook een super leuke give-away, Karin!!(Wist je dat ik ook heel vaak Karin word genoemt, in plaats van Caren??)
Groetjes, Caren

Jokiedebeer zei

Alle dames van harte gefeliciteerd met dit mooie hartje, en Karin bedankt.

groetjes joke

Buffo-e-Birboncello zei

Yoehoe! Ik ben een gelukkige winnaar!!!! Karin, super bedankt!! Het wordt de nieuwe sleutelhanger van Mieke, mijn dochtertje!!

Marjo zei

Wowww, ook ik ben een gelukkige winnares ...en ik ben er héél erg blij mee...
Dank je wel ...

Liefs
Marjo

1968deWinkel zei

Leuk gedaan Karin... fijn weekend. groetjes Paula

Angeline zei

YES...waanzinnig gaaf!!!Mijn PIF die een poos geleden door iemand verstuurd was en ook zo leuk is nooit aangekomen en verdwenen in de post...heb ik ook n keer mazzel,ha,ha...ThanXxx Karin!!!

Renate zei

Iedereen gefeliciteerd het het winnen van zo'n gaaf hartje!

Helen's Hooked zei

JOEGOOOOOOEEEE! Ik ben hier heel blij mee. Zal het koesteren:-) (en wegsteken voor mijn dochter die dit zeker ook zal willen hebben).Prettig weekend, Helen xxx

Monica Buys zei

Congrats everyone! What beautiful hearts! Beautiful! :)

Willy zei

Ze zijn leuk. De winnaressen veel plezier ermee. Gefeliciteerd met je vele lezers. Je werk is ook heel inspirerend.

Marapuama zei

Very sweet:))

sevgi zei

Hello my friend.How are you?Kisses from Turkey.very nice days.http://ornekler-modeller.blogspot.com

Marga Boot zei

Voor de winnaars, gwfwliciteerd met zo'n leuke Give Away!!!!!

REDNEVAL zei

♥♥♥
Jarka

Rosangela zei

Muito lindo seu blog.
Parabéns.

CrochetBlogger zei

Congrats to the winners!

Växthusmadam zei

I just love your hearts! Is it possible for you to translate the pattern to english?! When you use gooogle translate it´s impossible to understand!
Växthusmadam

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Wat een schatjes ♥
Lieve groetjes Margarita

sajuki zei

adorable :D

Mrs Twins zei

Congratulations to all the winners and thank you for Wiggles :)!
Love Suex

SnuggleBunnie zei

very nice blog you have here. I am stopping by to say hi. I was at the Sibol blog and noticed the beautiful squares you made.

Rosangela zei

Que lindas.
Parabéns.

Jacky zei

Beste Karin!
U plaatst op mijn blog, maar dan naar dit:

http://katerjackysblog.blogspot.de/2012/06/der-kornerkater-hat-gewonnen-danke.html

Groeten van Petra en Kater Jacky