donderdag 27 september 2012

Noorse Pannenlap

Kleur, kleur en nog eens kleur!
Gecombineerd met chocoladebruin, juist om de andere kleuren te accentueren.
Het is een pannenlap geworden, die waarschijnlijk de eerste zal zijn van een aantal,
die voor sier aan de muur komen te hangen.

Voorkant



Achterkant
De achterkant is gehaakt met stokjes,
waarna ik de kleurencircels heb gemaakt met opgehaakte lossen.


De voor- en achterkant heb ik aan elkaar gehaakt met vasten.



Gehaakt met haaknaald 3,5 mm
en Catania van Schachenmayr


Het Noorse patroon van de voorkant is van:

Zet de google vertaling aan en ga puzzelen.
Het is te doen!
Ik maak geen vertaling.


Photobucket

30 opmerkingen:

my4lilgirls zei

Oh real nice, I love this, great striking colors :)
Karen x

Monique zei

Geweldig!

En wat een slim idee om de achterkant op die manier te haken.

Groetjes, Monique

Marieke zei

Wat mooi! ik vind de kleuren die je gebruikt hebt erg mooi, groetjes, Marieke

Joke Lindevrouw zei

Weer zo'n fantastisch kleurige pannenlap! Superrrr!

vee zei

awel, uw kleuren zijn schitterend!
zo'n pannenlappen ga ik ook (ooit) maken, voor de sier! veel te schoon om echt te gebruiken
ik weet zelfs niet welke kant ik e mooiste vind

Moos zei

Een waar kunstwerkje meis.
De kleuren zijn fantastisch!!!!

Franciens Haakwerk zei

Wow.... dit is een mooie! Bedankt voor het delen van het patroon, ik ga zeker puzzelen;)

Mevr. Snoeshaan zei

Hij is prachtig!!

Mij zei

Wat een super mooie pannenlap! Groetjes, Mij

Frances zei

Karin, this is a wonderfully graphic design, and the colors are super. When google does its translations, the results are often so funny.

This time around I know what google means, but the way the English words are chosen are hilarious.

xo

Naturally Carol zei

Hi Karin..this is just gorgeous..lovely colours!

Alessandra zei

love them all!!
xxx Alessandra

Rosangela zei

Como é que se faz esse trabalho tão lindo?
Parabéns.

Sandra zei

hij is echt super..! ook in het echt!

Ein Schweizer Garten zei

Ich bin begeistert! Wunderschön, Muster und Farben!
Herzliche Grüsse aus der Schweiz
Carmen

Mijn Tijdverdrijf. zei

Wat een vrolijke kleurtjes. Helemaal mooi met dit sombere weer.

Groet, Agnes.

Plusje zei

Wat een vrolijke noot in de keuken!

miep zei

wat is die leuk!!!♥
Heb jij misschien een tip waar ik kan vinden hoe je die opgemaakte lossen maakt?
Het wil me nog niet lukken..
Wou het namelijk ook op je hartjes maken.. ;)
Alvast bedankt!
groetjes Merula

Viltanja zei

Wat een heerlijke vrolijke kleurtjes. En wat zal dat een vrolijk muurtje worden.

Groetjes Anja

1968deWinkel zei

geweldig...zonde om te gebruiken. fijn weekend. groetjes Paula

Natas Nest zei

Adorable!! Really great job. I love such colorful things, could just start to make one ;-). Thanks for the link! Teehee, google translation is really funny ;-).

Teresita zei

Hermosas!

Rein zei

keimooi!

Rosaly zei

O wauw! Wat ontzettend mooi!
Ik ga hem komende week proberen.
Dank voor je inspiratie.
Groetjes!

ANNEPÅLANDET zei

Very nice!
And thank you for linking!

Leah zei

I absolutely love it!!! Gorgeous colours.

Have a fabulous weekend hon.
Leah
x

Susan Carlson zei

Wonderful! Just colorful and happy! Thanks for sharing!

Anoniem zei

Erg mooi!!!

Anoniem zei

Wil je echt geen vertaling maken? Ik vind deze zoooooooooooi mooi, maar ik kan echt niet uit de voeten met de vertaling die Google geeft.

Puur en Blij zei

Ik gebruik heel vaak donkerbruin om andere kleuren goed uit te laten komen...