vrijdag 6 september 2013

Give Away Mini Diertjes Haken

Is dit leuk of is dit leuk?
Ik mag 2 mensen blij maken met het boekje
"Superlieve Mini-Diertjes Haken"
van Maja Hansen
De Deense Maja heeft deze diertjes ontworpen en het boekje samengesteld.
We mogen nu kennis maken met de Nederlandse vertaling.
Doe je mee?
Om in aanmerking te komen voor een boekje laat je een reactie achter onder dit bericht.
Dat kan je doen t/m zaterdag 14 september.
Ik laat daarna zo snel mogelijk weten wie de gelukkigen zijn.
Photobucket

202 opmerkingen:

1 – 200 van 202   Nieuwer›   Nieuwste»
Anoniem zei

hey, 't zou leuk zijn als ik zo'n boekje kon winnen! Groetjes en doe zo verder met je blog!
Kathy D.

Marieke zei

oh die kangoeroe, en dat uiltje! en dan die bambi... <3 OK, verliefd! Ik doe graag mee!

Groetjes Marieke

Lianne zei

Oh wat leuk! Ik doe graag mee!

wendy zei

Wat zijn ze enig, mijn twins van 2 zouden ze ook geweldig vinden. Ik doe ook graag mee.

an valenteyn zei

Dit is zelfs heel erg leuk !! :)

Ik wil dan ook heel graag meeloten voor zo'n boekje !

groetjes van An

Hannah de Jong zei

Geweldig leuk. Loot graag mee.

Renske Hoekzema-Prak zei

wat super leuk!!

Groetjes Renske

Sandra zei

Ooooohhhh dit stijltje is ook wel heel erg leuk! Ik doe graag mee!

Akkelien zei

Ja! Dit is leuk! Ik doe graag mee en waag een kans!
Groetjes,
Akkelien

Gerda Hartman zei

Zien er super schattig uit. Die heel graag mee!

creatieve-vlinder zei

O wat een leuk boekje, daar wil ik graag een kansje voor wagen.

Ik ben nu al verliefd op het uiltje en het olifantje

Amarins zei

Super leuk dit boekje. Ik doe heel graag mee en waag graag een gokje. Groetjes, Amarins

Heidi zei

Wat een schatjes ik doe graag mee!

Leen zei

Ik waag ook een kansje! Superleuk boekje!

noekiexxx zei

Wat een superleuk boekje! Hier doe ik graag aan mee.

wendeline roest zei

14 september ben ik jarig! Wat zou dit een leuk cadeautje zijn!

Christien zei

Jeetje ,wat een leuk boekje.
Nou die wil ik wel winnen hoor, ik ben gek op die kleine diertjes.
Wordt ook steeds beter in het haken ervan.
Groetjes Christien

Josina zei

Hoi Karin,
jouw pagina vind ik superleuk! Via je berichtje op facebook zag ik dat ik je ook kan volgen - gedaan :-)
En zo'n boekje zou goed van pas komen. Ik haak nog niet zo lang, en heb nog geen haakboekjes.

Saskia van de Ven - Vink zei

Leuk! Ik do graag mee :)

Karien Bruin zei

Hoi Karin, wat een keileuke give away zeg! Ook ik ben helemaal verliefd op de kangoeroe en andere voorbeelden uit het boekje, wil dus graaaaaaag een kans wagen!

Ga je give away meteen even linken op FB en http://haakselsvankarien.blogspot.nl

Ik ga duimen!

sneksniltje zei

Waw, een nieuw schattig haakboekje en dan nog in het nederlands. Da's inderdaad leuk leuk leuk ! Ik doe dus heel graag mee hiervoor.
'n vrolijk groetje,
sneksniltje

Lolli Bos zei

Heeej ik zou graag meedoen aan de win actie.. leuke blog trouwens love it <3
Fijne groetjes lollie

samantha zei

Wat een leuke win actie ik doe ook graag mee

Groetjes

Samantha

WOLfje zei

Zeker leuk! ik doe graag mee

vrolijk by Leen zei

ik doe graag mee!

Colinda zei

Leuk! Leuk! Leuk! Ik doe mee!

Groetjes Colinda (onlyhandmadeloves.blogspot.com)

Margaret zei

Wat een leuke diertjes staan daar in. Ik doe heel graag mee met deze leuke give away.

JoJo zei

Dat hertje en dat uiltje en en en supergaaf allemaal daar wil ik wel kans op maken. groetjes Jolanda

Vera de Gries zei

Wat ontzettend leuk! Ik waag graag een kansje en doe mee aan deze leuke Give Away.

Fijn weekend! Groetjes, Vera

linda zei

Super leuk en super gul om deze mooie boekjes weg te mogen geven!
Ik doe mee.

Dini Verkuil zei

Wat een geinige niet alledaagse knuffels. Leuk hoor. Alles is dus nog niet gemaakt, gehaakt, verzonnen. Ik doe mee. Er zijn altijd liefhebbers voor zo'n knuffel, ook mini's.
Groet,
Dientje
(dientjes.blogspot.com)

Anoniem zei

Dat schaapje is echt te leuk! Ik wil zeker mee doen aan de verloting.
Groetjes Bregje

Tatiana zei

Wat lief! Ik doe graag mee!

Freubeline zei

Wat een leuke en vooral originele diertjes! Daar waag ik graag een kansje voor!

Esther van Nieuwenhuizen - Poiesz zei

Ja! Heb net een letterbak gemaakt speciaal voor kleine gehaakte beestjes, dus dit boek zou goed van pas komen!!!

Herriet zei

Oh, wat een leuk boekje! Ik wil graag een gokje wagen en meedoen met deze give away.

MooZ KaartenFabriekje zei

Wat leuk dat je 2 boekjes verloot! Ik doe graag mee, omdat ik sinds vorige week met beestjes haken ben begonnen en nu verslaafd ben aan haken!

groetjes, Monique

ineke zei

wat een leuke aktie!! ik doe mee hoor!
altijd leuk om kleine beestjes te haken!

Cisca zei

Ik doe ook graag mee. Wat een leuk boekje. Groetjes Cisca

Suzanne Vink-Hermeling zei

Wat een leuke diertjes. Ik doe graag mee.

Suzanne

Anoniem zei

Hoi,

wat zou ik het leuk vinden om dit boekje te winnen. Ik ben sinds een paar weken begonnen met haken en ik vind het zo leuk. Ik struin heel internet af voor leuke tips en kwam op jouw site. Leuk!

Gr. Esther

Angélique zei

Oh, wat een ontzettend leuk boekje! Ik doe heel graag mee met deze gave give away :-) Uiteraard plaats ik ook een link op mijn blog.

Sandra v zei

Ik zag dit boekje vanmiddag in een boekenwinkel en zette het terug in het schap omdat ik eerst Mollie haken wilde kopen, deze staat zeker op mijn "wish list", super!! Mooie foto's, duidelijke patroontjes (voor een beginnende haker als ikzelf).

Johannie van der Molen zei

wauww wat een leuk boekje die zou ik graag willen winnen zodat ik heel veel mensen kan verblijden met een leuk cadeautje dus doe ik graag een reactie hier plaatsen.

Hurms zei

Graag doe ik mee met deze mooie Give Away. Gaaf zeg! Dank voor de kans alvast! En dank voor je geweldige pagina. Regelmatig kijk ik even op je pagina voor de super geweldige ideetjes!
Lieve groet,
Hurms

Ineke zei

Ik doe gezellig mee, niet geschoten is altijd mis

Corine zei

Ook ik doe graag mee met deze leuke give-away!
Boekjes zijn altijd welkom en geven weer veel nieuwe inspiratie

Fijn weekend!
Corine

Renske zei

Leuk zeg! Ik doe heel graag mee!

Groetjes,
Renske

prettysue zei

Jaaaa, ik doe mee! Wat leuk zeg. Dat schaapje, aah, zo schattig

Sanne zei

Wat een super leuk boekje. Deze kon ik nog niet.
Heb je blog verder bekeken en ben gelijk volger geworden van je blog.
Wil graag een gokje mee wagen.

Groetjes Sanne

Fred zei

wat een leuk boekje, ik wil graag meedoen met deze give-away

groetjes Liesbeth

jolanda russner zei

Zag het net op in instagram....snel hier een gezapt. Hihi ben niet de enige. (Had ik ook niet verwacht) maar doe toch een gokje. Vind het kangaroetje zo schattig...leg al vast me nieuwe haaknaalden klaar.

Willemina Meijer zei

Oh leuk, jazeker, ik doe graag mee.

Groetjes Willemina.

Diana Luca zei

oh wat een leuke knuffeltjes, zoooooooooooo schattig en als je zoiets liefs toch zou winnen dan ben je zo'n boffert.

Dinaz ♥ zei

Wat een gaaf boekje!
Ik waag graag een kansje...spannend!

Fijn weekend! Dinaz ♥

Florianne Kruijt zei

Wat een leuke give away! Ik was al wel eerder op je blog geweest en kom je nu ook tegen op FB, harstikke leuk en wat een hoop inspiratie kan ik bij je op doen! Ik hoop dat ik bij een van de gelukkigen hoor want van haakboekjes en ideeën kun je nooit genoeg hebben :) Groetjes Florianne

Henrike de Graaf zei

Oh wat leuk!!! Natuurlijk doe ik mee met deze lieve give away! :D

Groetjes Henrike

Alie de Vrij-Venema zei

Dat uiltje is echt lief!

Janny Folkers zei

Erg leuk!!!

Amber zei

Het ene beestje is nog leuker dan het andere.
Wat een leuk haakboekje en wat super dat jij er twee wilt weggeven.
Je hebt al heel wat reacties. En ook ik waag graag een kansje. Op mijn blog zet voor anderen een link.

Fijn weekend, Margaret

Norbiba zei

Wat een leuke actie!! Ik doe graag mee om dit schattige boekje te winnen :-)

Made by Marieke zei

Ik doe heel erg graag mee met deze superleuke give away! Ik heb al een hele verzameling aan haakboekjes... maar deze nog niet en die past er nog gemakkelijk bij.

Liefs van Marieke

Yvonne P zei

Oehoe spannend wie zal de winnaar of winnares zijn dit keer? Een uiltje voor wijsheid, zo sluw als een vos, zo mak als een schaap, zo trouw als een hond.....allemaal zo gaaf om bv. ook als kado te haken.
Succes allemaal x x x

Jacqueline zei

wat een leuk leuk boekje, het zou
leuk zijn om dat te winnen, ik waag een kansje,
groetjes jacqueline

Linda zei

Ohhh wat schattig zijn de diertjes, ik wil wel mee doen
gr linda

Elma zei

Wat een schatjes, ik doe graag mee!
Groetjes elma

Anoniem zei

Wat een leuk boekje! Ik was nog niet van beestjes haken, maar na het zien van deze ben ik om. Bovendien valt de sluitingsdatum, 14 september, op mijn verjaardag, dus je zou mij als haakfan heel erg blij kunnen maken!

Ps. ik ben een trouwe lezer van je blog en wil je bedanken voor de inspiratie die je ons geeft. Ga zo door en blijf er vooral heel veel plezier inhouden!

miep zei

Superleuk! Ik doe graag mee!!

Groetjes Merula ten Hove

Carole zei

ow, wat leuk! Doe graag mee!!!

geeske zei

Wat een lief schaapje. Ik wel wel meedoen met een giveaway. ;-)

Groetjes Geeske

Creatievesien.blogspot.NL

ANNA zei

Beste Karin,
Ik volg al een hele poos jouw leuke en leerzame blog!!
Graag doe ik mee met de verloting van dit fantastische boekje.
Kreatieve groetjes van Anna.

Ingrid Goossens zei

Wat super leuk, ik doe graag mee.


Groetjes Ingrid.

CreativEls zei

Dat ziet er een heel leuk boekje uit. Ik waag graag een kans en doe graag mee.

Lieve groetjes,

CreativELs

Cisca, Servie zei

Ik doe graag mee met deze give-away, groetjes Cisca

Sandra zei

ik doe mee superleuk, dit boekje heb ik nog niet
gr sandra

Viviane Laebens zei

Super! Ik doe graag mee.
Groetjes , Viviane

thea nijman zei

Ook ik doe graag mee! Lijkt me een heel leuk boekje!

Groetjes thea

Anoniem zei

Ik doe graag. Mee met je giveaway
ik hou van het haken van kleine diertjes

groetjes janine

Veerle Delesie zei

Heel leuk!! Ik doe graag mee voor dit mooie boekje. Grtjs Veerle

Jantine van M zei

Aah dat schaapje! Super schattig. Ik ga vast duimen dat ik win;-)

Martine Lub zei

Erg leuk zeg!!!

sieneke zei

prachtige give away.
wil graag meedoen voor 1 van deze prachtige boekjes.

zet de give away ook even op mijn blog

http://creatiefmetnaaldendraad.blogspot.nl/

sienek

Barbara1977 zei

Super leuke actie! Ik doe heel graag mee.
Groetjes Barbara

mingle-mangle zei

wat een grappig boekje
wij doen mee, succes met je give-away super:D

Sandra Lammers zei

Helemaal geweldig! Ik doe graag mee met de give-away.....
Lieve groetjes, Sandra

Cindy zei

Heel erg leuk! ik doe graag mee!

Margriet Bosman zei

OOOo wat lief deze beestjes.
Graag zou ik zo'n boekje we willen winnen. Wie niet eigenlijk.

Geertje zei

Wat een leuke beestjes! ik doe graag mee. Groetjes Geertje

Tineke Bolleboom zei

Graag doe ik mee, superleuk!

Leonie zei

Wat een super leuk boekje!!
Ik wil graag meedoen!

Groetjes Leonie

Sietske Triemstra zei

Al heel veel mensen voor mij (90 inmiddels) vonden dit een geweldig leuke give away! En ik ben het helemaal met ze eens, wat een leuk boekje met heel schattige diertjes. Ze kijken ook allemaal zo lief sullig uit hun ogen! Die zou ik dan ook graag willen haken, dus ook ik doe graag mee met je give away!

Groetjes Sietske

Roos zei

Hey Karin,

Leuke give-away, ik zag het op FB.
Al ben ik niet van de patroontjes, ik kan ze tegenwoordig wel lezen.
Deze mini diertjes haken zouden een welkome afwisseling zijn op de ongeveer 50 hondjes die ik bezig ben te maken voor een collega.
Dus om een lang verhaal kort te maken.....ik waag een kans!

Groetjes Roos xxx

Anoniem zei

Supergaaf! Kan ik een heel dierendorp voor mijn neefje en nichtje haken :)

Groetjes Jolien

clo zei

HALLO
Wie niet waagt niet wint
Dus ik probeer ook mijn kans
groetjes clo

Annette Ploeg zei

Oh, wat zijn ze lief. Ik loot heeeeeel graag mee.
Groetjes,
Annette

christel zei

ahhh wat superschattig!

Lisa zei

Super leuk!!! Ik doe ook graag mee aan de give away!!! :)

Rosa zei

Me encantaria tener uno asi, lo malo el idioma, pero seguro quelos esquemas van muy claros. bess y Tnx

Francis zei

Ik doe graag mee, lijkt me een leuk boekje!

Anoniem zei

echt leuk dit boekje zal het graag winnen kan ik weer wat voor leuke dieren haken voor de minder bedeelde onder ons

Monique Vermeulen zei

Hoi Karin,
Wat leuk zo'n give-away. Ik lees je blog altijd met veel plezier en heb ook al diverse patroontjes van je site gehaakt.
Groetjes, Monique

Inez zei

Ik doe ook erg graag mee met deze actie. Ik heb onlangs van een vriendin leren haken, en we zijn begonnen met gelukspoppetjes. Dit is zo goed bevallen, dan het geluk mij hopelijk toelacht!!
Groet,
Inez Hoondert

Ine Vrijsen zei

Ik doe graag mee aan deze wedstrijd, lijkt me leuk om te winnen! Groetjes, Ine

Dinah zei

Poeh poeh er komt geen eind aan het gescroll naar beneden om ook een berichtje achter te laten.,,,,, Ik zou ook graag een heel klein kansje wagen om een boekje te winnen. Ze zijn zo schattig die kleine diertjes.

Lieve groet,dinah

samina beyens zei

Hallo,
Ik ben mama van 5 kindjes waaronder een pleegdochter, ieder kind heeft zijn eigen lievelingsdiertje... het zou leuk zijn, moest ik dit boekje winnen dan kon ik voor ieder zijn of haar lievelingsknuffel haken...

Nénette zei

C'est très joli, ce livre, surtout avec le hérisson ! Bon week-end !

Anoniem zei

Leuk!!! Ik wil wel winnen ;-)
Groetjes, Bianca

Natas Nest zei

Oh Karin, what a wonderful giveaway! Thank you so much, I gladly try my luck :-). Happy weekend!
xxx Nata

de gelukkige huismus zei

Hoi Karin,
Wat een leuke give-away.
Ik waag een kansje. Leuke als extra-tje bij een cadeautje zo'n mini-diertje.
Groetjes Marleen

eef zei

Hoi Karin,

Super lief boekje, ik doe graag mee!

Groetjes eef

me zei

Wat een leuke actie, ik doe mee

marion MadebyMG zei

Tuurlijk wil ik graag mee dingen naar zo'n leuk boekje. Kleine diertjes zijn altijd welkom.
Greetzz MG

Anne Kinn zei

Dit is zoooo leuk, dat ik echt mee wil doen.

Diana zei

Wat een hoop reacties al. Maar wat wil je ook met zo een leuk boekje. Ik doe ook graag mee.

Anoniem zei

Wat leuk, ik zou graag willen winnen, groetjes Marijke Moen

Danielle zei

Wat leuk! Ik doe ook graag mee! Super schattige beestjes. En wat heb je een leuke blog!

Fieke zei

Altijd spannend zo'n give away. Ik doe ook mee. Benieuwd of ik in de prijzen val.

Ilse Nadort zei

Vaak wel een gepriegel die kleine haakwerkjes, maar deze zien er wel heel leuk uit. Ik loot dus graag mee.

Bien zei

Deze minidiertjes zijn wel heel erg leuk!
Ik doe dus heel erg graag mee!!!
Groetjes Gerbiene

Minet zei

Oh wat leuk, dit boekje staat nog op mijn verlanglijstje. Ik doe graag mee. Groetjes,

Minet

Marijke zei

Ik doe ook graag mee. Wat een leuk boekje. Groetjes Marijke

Tineke de Borst zei

Dag Karin,

Ik doe graag mee met je give away!

Gr. Tineke

Riet zei

ohhh wat zijn die schitterend....

Liefs Riet.

Hillechien Adrichem zei

Wauw, wat zijn die diertjes gaaf.
Ik ben al heel lang op zoek naar een schaap en een uiltje, dus ga hem zeker kopen als het boek uit is.
Succes en groeten,
Hillechien

Anoniem zei

Lijkt me een leuk boekje. Ik ben pas begonnen met haken en heb de smaak te pakken. Verder nog veel succes met je blog.

Rita Vermeulen zei

het varkentje is keileuk. Ik doe graag mee.

Kreatita T zei

Ik ben gewoon verliefd op al die lieve kleine diertjes!
Ik doe dan ook graag mee met de give-away :D

Pera Pasha zei

Wow wat een super leuk boekje, ben benieuwd naar alle patronen. wij (2 mannen) zijn verslaafd aan haken! we worden er mee wakker en gaan er mee naar bed :)

Carla RoodvanderVen zei

Wat een leuke actie, en wat een leuke boekjes. Misschien regenen de weergoden mijn kant uit duimen maar!

marion zei

jee, wat een pracht give away...zomaar twee boeken. Ik zag de hertjes en dacht meteen aan een ketting voor mijn dochter..........

principeta zei

Oh wat leuk! Ik doe graag mee!

ami fan zei

He, wat leuk! Een nieuwe variant! Die is cute!!!!

francis zei

Die wil ik ook wel winnen, wat een leuke boekjes. Groetjes Francis

HaakBrei-n zei

Heeeeeel misschien heb ik deze keer geluk ;-)
Groetjes Chantal

Lea v. Rossen zei

Ik ben gek op haken en nog gekker op het cadeau geven van kleine haakwerkjes aan mensen die het even nodig hebben. Prima patroontjes voor dat doel :D

Kaatje Krekel zei

Wat een leuk boekje - ik zou beginnen met het schildpadje. Groetjes van een andere Karin.

cieltje zei

Het houthok is weer helemaal vol, de schoorstenen geveegd, dus het wordt weer tijd om te gaan haken!! Ik doe dus heel graag mee met deze verloting. Groeten Cilia

selda zei

Lijkt me leuk om te haken
Ik wil ook mee doen
Grt selda

Jolanda de Jonge zei

Wat een leuke en lieve diertjes. Heb er nu al zin in om hieraan te beginnen. De letterdoos is er al, dus een huisje is al aanwezig. Nu nog het boekje om er écht aan te beginnen. Ik doe dus heel graag mee aan jouw aktie!!! Leuk idee om dit te delen met anderen.

Andrea de Wind zei

Hoii wat een leuk blog heb je. ben je gelijk gaan volgen.
en een super leuk boekje, zou graag een kansje willen wagen.

groetjes een nieuwe blogger

Maud Mulder zei

Ooo er staat een teckel voor op! Super leuk!! Mijn mams spaart teckeltjes dus ik hoop heel hard dat ik dit boekje win zodat ik voor mijn lieve moedertje een teckel kan haken :D

*duimen maar*

Liefs, Maud

By Cisje zei

Wat leuk!! Natuurlijk doe ik ook graag mee.

Groetjes Cisca

Rita zei

Super leuk! Ik doe graag mee.
Groejtes Rita

Mystery zei

Ik heb mij nog steeds niet gewaagd aan diertjes haken. De kindjes zouden dat wel leuk vinden. Met dit boekje moet het wel lukken, denk ik. Ik doe graag mee aan je give-away!

miekequilt zei

Wat ziet dat er leuk uit. Ik doe mee met de Give Away.

Anoniem zei

Toeval! Had ik net een leuk idee voor een broche voor mijn metekindje maar vond ik niet onmiddellijk een bruikbaar patroon. Blijkt er een boekje over te bestaan. Nu nog hopen dat ik hem win!

Groetjes,
Eef

Ginny zei

Oh, wat ziet dat er leuk uit! :)

Judith zei

Ondanks dat er al zooooo veeeel reacties zijn doe ik toch een poging! Heel graag zou ik het boekje winnen, net als alle anderen natuurlijk! In elk geval bedankt voor de kans!

Groetjes van Judith

Anoniem zei

Leuk, ik doe ook graag mee.
groeten van Jikke

Elisa zei

Oh, superschattig die minidiertjes.
Het zou heel fijn zijn als ik dit boekje zou winnen.

Groetjes, Elisa

Yvette - Studio YKKE zei

Wat een leuk boekje, ik wil die kleine teckel wel aan het gezin toevoegen ;-)
Groetjes Yvette

Carla Killens zei

OOoh, die minidiertjes zijn zooooo schattig, ik waag mijn kans!
Liefs!

olifantje68 zei

Wauw, wat leuk
Mag ik ook meedoen?
groetjes Annie

crealine zei

Wauw, die ziet er leuk uit ! Wat een lieverds staan erin zeg ! Ik zou heel graag een gokje willen wagen ! Mijn vingers jeuken al :-) :-) :-) .......

Groetjes,

Caroline :-)

Annemarie zei

O wat leuk, ik doe graag mee!

Tinkerbel zei

Aahw wat een leuke beestjes in dat boekje, ik doe mee!

Winneke Haken zei

Dat is zeker heel erg leuk Karin. Ik doe dan ook heel graag mee met de give away van dit leuke boekje. Dat hertje ... lief!

Lientjes Haakcreaties zei

Hoi Karin,

Je hebt al superveel reacties. maar ik probeer ook nog mee te doen
!
Groetjes

Tutti haakt en zo zei

Oh wauw, wat een super leuke give away. Ik heb wel wat boekjes. Maar deze ontbreekt. Ik doe heel erg graag mee met je give away!

nienkehaakt zei

Hoi Karin,

Wat leuk zeg! Graag zou ik meedoen met je giveaway!

nienke

Angeline zei

Ohhh geweldig leuk lijkt me dit boekje en daar kan je lekker eindeloos mee varieeren van sleutelhanger tot van alles en nog wat!Dus ik doe graag mee hoor!


groetjes
Angeline

magda zei

Hoi Karin, superleuk boekje. Zou ik dat ook kunnen? Ik haak pas sinds 4 weken! Ik leer veel van jou duidelijke uitleg. Groetjes van Magda

made-by-Marion zei

Wat een leuke dieren staan hier in. Lijkt me erg leuk om tassenhangers van te maken voor mijn dochters en hun vriendinnetjes.

Groeten Marion

yvonne hoekstra zei

Hoi Karin ,

wat een super leuk idee en lijkt me super leuk om minidiertjes te haken ook met het idee dat ik een beginnende haakster ben

groetjes

yvonne

FinLar Crochet Designs zei

Wat een lieve beestjes zijn dit. Altijd weer leuk om een nieuwe designer te leren kennen / ontdekken!

Groetjes,
Kirstin

Monique Leonhart zei

Wat een leuke give away!!
Daar wil ik graag een gokje voor wagen. Wat lief dat je ons hierin wil laten meedelen!! Ben benieuwd of ik dit keer de gelukkige ben!!

Erika zei

Wat een leuke boekje. Ik doe graag mee met je give away.

Groetjes Erika

Ria zei

Ohhhh Lijkt me heel leuk om deze minibeestjes voor mijn mini-kleinkinderen te maken!!! Dus..... ding ik graag mee naar de prijs!

Lydia van Egten zei

Wat een leuk boekje om te winnen.Groetjes Lydia.

Gabriel et Jikke zei

Dat is een leuk boekje zeg! Wat een lieve diertjes. Ik doe graag mee met de verloting!
Groetjes Jikke

Jolanda zei

ik doe graag mee aan je give away.Ik ben ook gelijk blogvolger geworden, je maakt leuke dingen!

groetjes, Jolanda
filantrojopie.blogspot.nl

Anoniem zei

Ik vind het echt een super leuk boekje. Graag doe ik mee aan je Give Away.

Groetjes Lize

Shirley Bonke zei

Hoi Karin,

Wat een leuke give away! Natuurlijk wil ik er wel kans op maken. Dat is een leuk extraatje bij je blog. Ik vind het altijd al hartstikke leuk als je een patroontje op je blog hebt staan. Ik ben nu 1,5 jaar bezig met haken en geniet van de leuke ideetjes die je telkens hebt.

Groetjes Shirley

Jorina zei

Leuk zeg, ik ben volger geworden en doe graag mee...
Groetjes Jorina

Gerda Bos zei

Ohh, al 175 reacties en ik heb jouw give away helemaal niet in de gaten gehad. Daar ga ik zeker een gokje aan wagen. Wat een ontzettend leuk boekje is dit. Ik zwijmel helemaal bij dat leuke zwijntje.

Dini zei

Het kijkt mij een heel leuk boekje met super- leuke patroontjes. Gr. Dini

Anoniem zei

Hallo Karin

\je bent een van mijn favoriete haak(STER)s groetjes |Moniek

Galera zei

Que lindos ,bonitos libros,bss

Sans réflèchir zei

Gewoon té cute om niet mee te doen :-) ik wil dus graag deelnemen :-) zo lief

Ilona Halma zei

O wat een leuk boekje en wat een leuk idee voor een give away. Ik doe graag mee.

Groetjes,

Ilona (http://laantjehaakt.blogspot.nl/)

Marianne Uni zei

Ik doe ook graag mee. Erg leuk voor in de kraammand die ik aan het vullen ben ;-)

Anoniem zei

Altijd leuk, zo'n give away. Haken heb ik weer herontdekt en het is weer zo leuk. En nieuwe patroontjes zijn natuurlijk welkom. Vooral van die lieve kleine frutsels.

Groetjes José D

Anoniem zei

Ha Karin,
Wat een leuke patroontjes!
En ook al sta ik ergens onderaan de rij,
misschien ben ik straks heel blij!

iig leuk dat je deze give away doet.

Hartelijke groet,
Lijan Bos

Anoniem zei

Aaaah die zijn schattig en leuk om te haken!!! zullen de kinderen helemaal geweldig vinden!

Gr Femke

Marijke zei

Wat leuk dat je deze twee boekjesmag verloten!
Ik ben net begonnen het haken, mijn eerste beestje is bijna af :-) en nu al helemaal verslaafd!
Het zou super zijn als ik een boekje zou winnen, inspiratie is van harte welkom.

Groetjes Marijke

de zussen zei

Ooh, maar zo schattig!
Die willen we wel eens proberen!!!!

Marron zei

Wat ontzettend leuk! Ik doe ook mee!!!

Jufger zei

Ik doe graag mee en heb al zin om te beginnen!

Arzu zei

Wat leuk! Ik doe graag mee.
Groetjes,
Arzu

Anoniem zei


Ja dat is leuk!

Natuurlijk doe ik mee!

groetjes Petra van Schaik

Sofie zei

Ik heb al vele boekjes, maar dat nog niet, daarom doe ik heel graag mee, linkje komt eraan!

Ineke zei

Hi,

Ik doe ook gezellig mee.

Groetjes

sajuki zei

great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna

www.sajuki.blogspot.com

Loraine de Brouwer zei

Ohh wat leuk zeg!
ik doe zeker mee! *fingers crossed* (:

Liefs,
www.twinklezcreations.blogspot.be

Anoniem zei

Hi,
Leuk boekje, ik doe graag mee!
Gr. Diane van Rijswijk

Ilona Stet zei

Ik doe heel graag mee karin, ik heb nog nooit zo klein gehaakt, ben heel benieuwd of ik dat wel kan.
Groetjes Ilona

Carine zei

hallo,

Zo leuk en schattig die diertjes. Ik wil er direkt eentje haken.
Ik doe dus heel graag mee voor het boekje.

groetjes,
Carine D.

Marjon zei

Wat een leuke diertjes allemaal zeg.
Ik zou er wel heel graag er 1 van maken.
Liefs Marjon

Anoniem zei

Hallo Karin
ik zou het leuk vinden om het boekje te winnen
groeten Janny van Diejen

Ellie Meijer zei

hoi hoi,
ik zie de foto en ben meteen verliefd op het aardvarkentje
en dan wil ik zeker een poging wagen om het boekje te winnen
groetjes ellie

«Oudste ‹Ouder   1 – 200 van 202   Nieuwer› Nieuwste»