maandag 7 februari 2011

Een bijzondere dag!

Een bijzondere dag vandaag:
25 jaar geleden was de geboorte van onze oudste dochter op mijn verjaardag.
Goed uitgekiend he?

Zij houdt ook van kleur. 
Daarom haakte en naaide ik dit kussen voor haar.



Het is gehaakt met:
 haaknaald 5 mm
en Paris van Drops (100% katoen).

Het patroon:
Boek "200 Crochet Blocks" (Jan Eaton)
Nr. 161 Daisy Chain.

De oranje rand is gehaakt volgens
het patroon van Lucy:
Bobble-Shell Edging



Dochters, hun vriendjes, manlief en ik vieren het
vanavond met elkaar.
Met lekker eten, een glas wijn en
een zelfgebakken appelkruimeltaart.



~X~
Photobucket

53 opmerkingen:

Stina zei

van harte gefeliciteerd met je dochter, en een hele fijne avond.
wat een leuk kussen heb je gemaakt.

gr Stina

Claire zei

Van harte beide! en een gezellige avond en wat een prachtig kussen!!! Groetjes, Claire

De Merle zei

Wat een gezelligheid! Van harte gefeliciteerd allebei!
En lekker smullen.
Groetjes,
Karin ---De Merle---

lemondedesucrette zei

Beautiful cushion :)
Angie

Maaike zei

van harte gefeliciteerd jullie allebei en wat een mooi cadeau! Veel plezier vanavond,
liefs van Maaike

Cinderell@'s wereld zei

Beide een hele fijne avond...prachtig cadeau heb je gemaakt...
Cinderell@

Anja zei

Lieve Karin en dochter,

Beiden van Harte Gefeliciteerd met jullie verjaardag, ik hoop dat het een gezellige kleurrijke avond mag worden :))

Jann-Will zei

Leuk het kussen, allebei van harte en een fijne avond!!

Gr. Wilma

Terrie zei

Gorgeous! I love the colours!

Mevr. Snoeshaan zei

Gefeliciteerd jullie beide!
Het kussen is heel mooi, en de taart ziet er ook lekker uit zeg!
Dat wordt vast een hele fijne avond.

*Manja* zei

Alles Gute, zum Geburtstag!^^
LG, *Manja*

Rosalía zei

What a pretty!

stoffies zei

Gefeliciteerd!

Prachtig kussen heb je gemaakt!

Groetjes, Charlotte

lucie zei

Gefeliciteerd allebei!
Je hebt een prachtig kussen voor haar gemaakt, mooie kleuren.

groetjes Lucie

creationwest zei

Haha Dubbel gefeliciteerd, via Twitter en nu hier! Ik hoop dat je een lekkere dag hebt gehad. Het kussen vind ik echt fan-tas-tisch! Wowerdiewow wat mooi!

Rachael @ CleverCheshireCats zei

Beautiful pillow. The colours are so well chosen. Rachael Xx

Monique zei

Wat leuk een dubbele verjaardag gefeliciteerd beide.
Wat heb je weer een fantastisch mooi kussen gehaakt. Leuke vierkantjes en prachtige kleuren. Je dochter zal er blij mee zijn.
Fijne avond en een dikke verjaardagskus.

Wilma zei

Van harte gefeliciteerd met jullie beider verjaardag.
Prachtig kussen; ze is er vast heel blij mee!

The Garden Bell zei

My most favorite yet. Great color choices. So spring-ie. Just what I needed here. Love the pattern too.

Corina zei

Van harte gefeliciteerd allebei! Fijne avond nog. En mooi kussen heb je gemaakt!

allemaal sterrekes zei

Wat een mooi kussen!
En proficiat! Ik heb een jarige zus vandaag :)

Door Jolanda zei

Gefeliciteerd, ze bof tmaar met zo'n moeder!
Mijn moeder stopte met haken nadat mijn zusje en ik zo'n jaren 70 vestje hadden gekregen in oranje met geel, ik denk dat ze dolblij was dat ze af waren:)

Heidi zei

Karin, your cushion is beautiful! Well done for choosing such wonderful colours! And congratulations and blessings for your daughter's birthday :)

Het Knuter Huuske zei

Allereerst natuurlijk Gefelicteerd!!

Die taart ziet er lekker uit hoor!
Dat gaat vast gezellig worden....

De kussen is heel mooi. Lekker Fleurig :)

Groetjes van Ivonne.

Kimbles zei

What a beautiful cushion Karin - well done and a very Happy Birthday, both to you and to your daughter. Enjoy your evening! xx

Jody zei

Gefeliciteerd!
En een prachtig kussen!

Reina Betancourt zei

hola amiga,que bonito,te felicito,te dejo bechitos

Roos zei

Karin en dochter van Karin, hartelijk gefeliciteerd!!!
wat een vrolijk kussen heb je gehaakt, daar zal ze vast erg blij mee zijn, fijne avond samen!

loenatik zei

bedankt voor al de felicitaties! Het kussen is in het echt nog mooier en ik ben er heeeeeeeeel erg blij mee. :D

Fiff zei

How lovely that pillow looks! Wow!

Floortje zei

Jij kreeg 25 jaar geleden wel een heel mooi verjaardagskado....maar het kado dat je dit jaar voor je dochter maakte mag er ook zijn! Wat een supergaaf kussen! Ik hoop dat jullie een hele gezellige avond hebben. Groetjes, Floortje

Haakmuts zei

Van Harte gefeliciteerd met jullie beide, mooi kado heb je gemaakt voor je dochter.
Heel bijzonder als je kind op je verjaardag is geboren, ik weet er alles van want mijn dochter is ook op mijn verjaardag geboren:-)

Willy zei

Beiden van harte gefeliciteerd.
Leuk kussen heb je voor je dochter gehaakt. Ik vind het een erg mooie kleurencombi.
Groetjes

Maria zei

Wonderful, wonderful, wonderful. You do amazing work, Karin. Love this cushion. What a fantastic gift to give to your daugher

boomer zei

Alsnog allebei van Harte Gefeliciteerd
En een super mooie kussen
Groetjes anita

Mevrouw Williams zei

Van harte gefeliciteerd!
Prachtig kussen en de taart ziet er verukkelijk uit!

Killiecrankie Farm zei

wonderful colours

Claire zei

Wow, what a gorgeous cushion, love those colours.
Happy birthday to you and your daughter.

That apple crumble looks delish too...........

Claire :}

Ebi zei

Gefeliciteerd zo saampjes!!

Maak er een mooie dag van!!

Enne dat kussen is helemaal geweldig!
Ebi

Mrs Twins zei

Beautiful work Karin.
Our daughters are 25 on Thursday!
Im sure this will be very well received! Love Suex

lindevrouw zei

Via twitter al gedaan, maar nogmaals gefeliciteerd! Wat een mooi kussen heb je gemaakt voor je dochter! Was dat nou het geheime project?

Tineke zei

Wat jammer dat ik je berichtje niet eerder las, Karin. Dan had ik voor jullie kunnen zingen. Te laat! Weet je wat, dan feliciteer ik jullie allebei alsnog van harte met jullie verjaardag. Dat kan nog wel toch? Wat een heel erg leuk kussen maakte je voor je dochter joh enne.... wat een lekkere taart. Yummie, yummie :-))

Jenny zei

Wat een prachtig kussen en die kleuren, denk dat ze er heel blij mee was (is)! Nog van harte gefeliciteerd!

Groetjes Jenny

Anna Martijne zei

Beter laat dan nooit, beiden nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
Wat een mooi kussen heb je gemaakt.
Hoop dat het een gezellige dag/avond is geweest.

Mireille zei

Hoi Karin,ook ik ben te laat!Maar hoe toevallig kan het zijn ook ik was maandag 7 februari jarig.Nog van harte gefeliciteerd, en natuurlijk ook met je dochter!En wat een prachtig kado!liefs

Lique zei

Prachtig!!

Gefeliciteerd met je dochter!

Marjo zei

Hey Karin,

Een dikke proficiat .....!
Mijn dochter wordt as maandag 27 jaar....ze is een bakfanaat en ben nu stiekum cupcakes voor haar aan het haken ...
Fijne avond !

Groetjes
Marjo

Merel zei

proficiat voor de lady's! ik hoop dat het een mega gezellige avond is geweest

Clara zei

Such a pretty cushion you've made for your daughter. Glad you enjoyed both birthdays!

Saskia @ Crafty Valley zei

Gefeliciteerd Karin!

Maaike zei

Ha Karin, dankjewel voor je felicitatie en jij wederom gefeliciteerd: met het winnen van de mooie give-away bij crafty valley!
Fijn weekend, liefs van Maaike

Lalalizzie zei

Wat mooi! Een late felicitatie voor jullie verjaardagen!

En ook nog gefeliciteerd met de give-away by Crafty Valley!

lotje zei

wat zal Eva blij zijn met het prachtige kussen.
De taart ziet er ook heerlijk uit, jammer dat ik er niet een stukje van heb kunnen proeven. veel haak en bak plezier verder met liefs van mij Lotje