vrijdag 7 september 2012

Hart als Deurstopper

Het houdt niet op...
De hartjes komen steeds terug.
 ♥  
Nu weer als deurstopper.


Ik heb het hart aan een lint gehangen en met een punaise boven op de deur vastgemaakt.
Nu maakt de deur een "zachte landing" tegen een kast. Veel beter zo.


Dit is nog steeds hetzelfde hartje als mijn eerdere hartjes.
Het patroon vind je HIER
Het Engelse patroon vind je HIER

Voordat ik de 2 kanten aan elkaar haak, versier ik de hartjes
met borduursel en opgehaakte hartjes. En ik haak met een andere
kleur een randje vasten er omheen.
Daarna haak ik ze aan elkaar volgens het patroon, maar zonder ophanglus.

Deze harten zijn gehaakt met Paris van Drops en haaknaald 4,5 mm.
Ze zijn daardoor groter dan de hartjes die met Catania zijn gehaakt.

Photobucket

20 opmerkingen:

Tante Bibi zei

Alweer een hele mooie, originele én praktisch haakproject ! Ik bewonder je talent. Groetjes en een fijn zonnig weekend gewenst, Karin.

Esther zei

Leuk! :D ik heb ook een hele berg hartjes gehaakt, gevuld met lavendel, ruikt lekker, als give away in een tasje http://esthers101.blogspot.nl/2012/09/dag-841-haakmiddag.html

Marion zei

Leuke hartjes Karin, ik ga ze ook proberen te maken als kleine kado'tjes om weg te geven. Bedankt voor het patroon.

Groetjes van Marion

Szydełkowe czary-mary zei

Fantastyczne serduszka

Viltanja zei

Ze zien er prachtig uit. Heerlijke kleurtjes.

Groetjes Anja

jacqueline wessels zei

dit is echt zo'n verslavend patroon , ik kan er geen genoeg van krijgen , heb ze al in allerlei kleuren gehaakt voor mezelf en mijn vriendinnen gr jacqueline

Margaret zei

Die zien er ook al zo mooi uit. Vind de kleuren ook zo mooi.

Floortje zei

Leuk Karin! Als ik ze zo bij elkaar zie hangen, zie ik er meteen kerstversiering in! Bedankt voor het indirecte idee....

Yvonne zei

Hoi Karin, wat heb je weer een goed idee weg gegeven. En ze zijn en blijven ook zo leuk om te zien.
Groetjes Yvonne

E Strea Chikitu zei

Wat een leuke deurhangers zeg!
En praktisch dus :-)

1968deWinkel zei

Ze zijn heel handig maar bovenal fantastisch mooi. Prachtig, mooi gedaan! Fijn weekend. lieve groet Paula

Moos zei

Die is leuk!
Goed idee en schitterende kleuren joh!!!!

Sangeetha zei

Hi Karin, The hearts are lovely and the embroidery makes them very pretty. Thanks for the link to the pattern.
Love.

Alessandra zei

really beautiful!!!
xxxx Alessandra

Marieke zei

Wat mooi, en wat een praktische oplossing zo, heel leuk!

Esther zei

Ze zijn echt Prachtig, ik ben ze aan het uitproberen, eerst maar eens de eenvoudige en dan deze een keer proberen, Groetjes Esther.

Ilona zei

Hoi Karin!
Je hartjes zijn Hart-stikke leuk!
Maarrrrr ik kom er gewoon niet uit. Ik heb het een aantal keer geprobeert maar ik snap er de ballen van...(blond he :)
Ik kom niet verder dan het vierkantje. Dan snap ik niet hoe je verder kan gaan in het midden van een zijde. Werk je eerst het vierkantje af en knip je het garen door en begin je dan in het midden? Hopelijk kan je me helpen.
Groetjes Ilona

dosagujas zei

Super leuk!!

Anja zei

Wat een ontzettend leuk idee! Mooie kleurtjes ook, maar ik had niet anders verwacht van je hoor, groetjes Anja

Mariah zei

ola amiga seu blog esta lindo

Bons amigos sempre ficam de
modo especial em nossos pensamentos.
apesar da distançia
Fazem parte do nosso dia a dia,
mesmo não estando presentes.
parabens seu blog esta maravilhoso
Mariah.