woensdag 30 september 2009

Bolletjes

Tja.... dan kom je toch weer thuis van de markt met bollen... ehhhh.... bollen met bolletjes, zal ik maar zeggen.
Ik heb er in no-time een paar leuke sjaals van gehaakt. Ze zijn zo lekker zacht. Heerlijk!

 Ook heb ik de pannenlappen af, die ik beloofd heb aan I.

Zwart met grijs, past helemaal in haar nieuwe keuken!
En nu het buiten donkerder wordt wil ik de sfeer in huis een beetje verhogen......

Natuurlijk met een bloemetje!!


Ze staan inmiddels heel mooi in een vaas!

2 opmerkingen:

Mrs Twins zei

Karin,
Well what a great blog. I will bookmarking you! I love your photos and work. It's so nice to meet you!! I hope you'll visit me again soon. I'm enjoying this blogging so much and I've only been going a few weeks :) Congratulations to you!!

trudette, zei

Hoi Karin,
ik ontdek net je Blog ! Ziet er heel gezellig uit .
Ben zelf ook dol op haken en koken en alles wat daar mee te maken heeft.
Ik zet je bij mijn favorieten zodat ik vaak bij je op bezoek kan komen.
groetjes
trudette