zaterdag 3 oktober 2009

Altijd prijs!

Vandaag is het pakjesdag!



Eerst viel er een klein pakje in de brievenbus en een uur later werd er een doos bezorgd. Heerlijk, als je mag gaan uitpakken!

Het kleine pakje is mijn prijs, niet zomaar een prijs.....neeeeeee..... het is de 1e prijs in een fotowedstrijd!
Ik heb namelijk geraden wie er op een foto stonden YEAHHH!!!!!
En kijk nou:



Een lief kookboekje met pastarecepten.
Lieve L. Ik ben er heel blij mee. Ik vind het zo lief van je..... ook al was ik de enige deelnemer aan de wedstrijd...... je bent een schat!

En dan het grote pak:
Mijn bestelling met wolletjes van Drops. Eskimo heet het.



En oooooooohhhhhhhh, wat zijn ze mooi, zacht en kleurig en wat ga ik hier mee rippelen!
Ik kan eigenlijk niet wachten.....


...nee, eigenlijk niet.......maar toch wil ik eerst mijn sloffen afmaken, ook al gemaakt met het fijne Eskimo. Warme voetjes zijn fijn nu het zo herfstig is buiten. De ene is al af, de ander is net gevorderd tot en met een teen. Doorhaken Karin!
(het patroon voor de sloffen is ook van Drops/Garnstudio)

5 opmerkingen:

Door Jolanda zei

Hoi Karin,

Dank je voor je lieve woorden, ik werd ook helemaal blij van jouw haakwerk...heb zo'n zin om ook weer eens te haken!
En ik snap het niet waarom ik geen reacties geplaatst krijg, ga ik me weer in verdiepen, heb jij een simpele tip?

Mrs Twins zei

Wow! Karin you have all this wool? Gosh i would love to have a box like this. I have to buy the odd ball here and there! You're going to make some sock/booties? OMG Gorgeous! I'll be very interested to see what you end up with. I wish I could read your blog.

Now, I have to say. Thanks for the comments you left.BUT I'm sorry I have to delete it. The blog it came through was my test one! I am absolutely useless at this blogging you know. I wanted today to try and put a new back ground on. I keep making blogs and trying things out I'm sorry So if you could use Mrs Twins blog that would be great. I'm sorry. I have deleted the other blogs off. Hopefully you'll go through to the new one. Now today I did try to install a background, But I kept getting this jargon at the top of my blog. Couldn't get rid. So frustrating wish I had someone here who understands I'm rubbish. Boy I cant wait to see what you make with all this wool. Where did you order from? May I ask? How much would that have cost? Our wool is really expensive in England I usually have to buy the cheapest. around £1.59 100gs.

Thank you and it's absolutely lovely to hear from you. You are doing so well on your blog
Here's to our friendship Karin!
Sue.

Door Jolanda zei

Hoi Karin was ik nog een keer,
er kunnen weer reactie sachter gelaten worden...enne veel haakplezier met al die vrolijke kleurtjes uit je doos wat een snoeppakket :)

Anoniem zei

WOOOOOOOOOOW WAT EEN BOFFERT BEN JE.
2 PAKJES OP EEN DAG.
KUN JE KOKEN EN HAKEN JE 2 GROTE HOBBIES.
ALLES WAT JE MAAKT ZIET ER OOK ZO GEZELLIG UIT OF HET NOU EEN APPELTAART IS STOOFPEERTJES OF EEN LEUKE GEHAAKTE TAS. WENS JE VEEL PLEZIER MET ALLES EN IK HOU JE IN DE GATEN HOOR.
VERGEET OOK NIET OM MIJ AF EN TOE TE KRABBELEN HÉ.iK HEB HET GRAAG GEDAAN VEEL PLEZIER ER MEE.

LIEVE GROETJES VAN MIJ

corry zei

Wat een prachtige pakketen, en al die kleurtjes....daar zou je toch meteen mee aan de slag willen!