zaterdag 31 oktober 2009

Kippetje

We hebben in onze tuin, in een heel leuk kippenhok, nog 1 kip rondlopen. Ze is in april 2002, samen met 3 zusjes bij ons komen wonen. Ze is nu nog maar in haar eentje, ze mag elke dag lekker scharrelen in de tuin.

 

Ik was natuurlijk weer geheel en al geinspireerd door Lucy en haar vogel. Vanavond heb ik mijn eigen variant gemaakt:

Tadaaaaa!!! Er loopt een kip in de tuin en er hangt een kip aan de deur van de kast.
Het gaat helemaal nergens over en toch is het gewoon leuk. Alweer!

6 opmerkingen:

The Garden Bell zei

Very cute. love the feet. Thanks for helping put the translator on your site. Now I can read your wonderful words too.

Kimbles zei

Aah Karin the chicken is lovely and the one in your garden. I used to have three chickens, they are lovely to watch and the eggs are delicious, but they trashed the garden and the rest of my family didn't love them like me, so now they live with a family who have a field and they are happy - but I do miss them!

corry zei

Ik had je kippetje al op flickr gezien. hij is echt geweldig, vooral ook die pootjes..super leuk!

trudette, zei

Leuk zijn ze hè die vogeltjes van Lucy, jouw kippenvariatie is ook geweldig.
Ik ben er ook een aan het maken :)

groetjes ,
trudette

Mrs Twins zei

Hi Karin,
Thanks for popping over to my blog! Yes I have birds everywhere they seem to be breeding! ha.ha. Now I'm a bit puzzled I did comment on the chicken the other day, but just popped back to say hi and noticed no comment. So anyway, the chicken is wonderful. These birdies are certainly taking off! Love your blog, and you've made a good job with the chicken!
Birdies are flying high around my home! Hugs Suex

Tineke zei

Hi Karin, wat een schattig kipje heb je gehaakt. Ik ben er helemaal weg van. Wat is Lucy toch een onuitputtelijke bron van inspiratie hè voor veel mensen. Heerlijk! Waar ik ook helemaal blij van word is je echte kipje. Heeft ze ook een naam? En wat is ze prachtig wit. O ja, en je bloemetje van je vorig logje is ook een schatje. De ontvanger boft maar.... Heb een fijne dag!