vrijdag 27 november 2009

Heppiedepeppie!

....want mijn deken is klaar! Yeahhhhhhhhhhhhh!!! Ik ben er zo blij mee, ik MOET er steeds naar kijken.
Hoe mooi, hoe zacht, hoe kleurrijk, hoe comfortabel, hoe.... ja hoe fantastisch!

 
 
 
 
 
 
Het is dus een stevige deken geworden.
Even voor de meeschrijvers onder ons:
Hij weegt ruim 3 kilogram en meet 215 x 145 cm.
De 52 ripples en rand zijn gehaakt met Eskimo van Drops en haaknaald 8 mm.
De kleurennummers zijn: 05, 07, 08, 11, 12, 21, 29, 31, 35 en 37.

Lucy !!! Dank je voor de inspiratie!

16 opmerkingen:

Irma zei

Die termen zeggen mij niets ik schaam mij diep, ik zou graag willen dat ik het wist en kon haken want WAUW je deken is prachtig.wat een werk maar o zo mooi:-)
Ik ben helemaal dol op de kleuren echt super, heel veel plezier ervan maar dat zal zeker wel lukken.

groetjes Irma en een heel fijn weekend.
ps ik vind je achtergrond zoooooo leuk:-)

Eva zei

niet te snel...we schrijven mee. ;-) Ik ben trots op je dat de deken af is en ik kom het snel bewonderen.

Karin zei

Dank je Beppie! ;)

Kimbles zei

Karin your blanket is fabulous and look very warm wrapped up in it you must be a very proud lady!! and quite right too.

Mrs Twins zei

Karin! Wow! is all that I can say. I am absolutely over the moon with joy here. You've finished! Wow! It's wonderful, so.......pretty! Now this will keep you warm! You have worked really hard on this and I'm so pleased it has been a success to you.
C O N G R A T U L A T I O N S !!!!!!

WONDERFUL!!!!!!

Hugs and LOve from Sue x

Tineke zei

Wauw Karin!!!! Heel mooi gedaan. Wat zul je daar blij mee zijn. Oh, ik zie je al helemaal zitten onder je dekentje. Chocolademelk, pepernoten.....fijn weekend. Maar dat hoef ik je eigenlijk al niet meer te wensen hè (grinnik).

Heleen zei

Wat GEWELDIG mooi!

Mandy zei

It is beautiful! You should be very proud. I want to learn how to do that too! I just taught myself how to do granny squares 2 weeks ago, but I would like to do one like yours! It is lovely! Well done!

Maria zei

Hi Karin - the blanket is wonderful, lots of happy memories both in making and lying under it I am sure

Ebi zei

Hallo Karin

Wat een supermooie 'cosy'deken heb je gemaakt! Daarbij ook nog de complimenten voor je blog, ik heb het net ontdekt en lees het graag!

Ebi

corry zei

Oo..mijn vingers beginnen hiervan te jeuken. Wat ontzettend mooi! Ik zou gewoon de hele dag niet meer uit bed komen als ik onder zo'n prachtige deken kon liggen!

Door Jolanda zei

Karin, had het even gemist da tje deken klaar is...meid helemaal super...zo mooi iets zelf maken dat je er uren na kunt kijken, in wegdromen, op een koude avond om je heen wikkeld...( crisis hé?hihih, waar je romantisch onder ligt te kroelen en als hij over tig jaar misschien als speelkleed voor de buurkinderen of deken voor de hond ligt...dan nog zul je terug denken aan al die heerlijke haakuurtjes....

Mirthe zei

Hij is mooi geworden Karin!
Liefs mirth

Linda Gilbert zei

Just beautiful. I have just finished a ripply and am loving it, There is a picture on my blog. I would love you to pop in as I have only just begun my Blog Journey xx

Anoniem zei

Hoi Karin,

Ik wil ook een deken met eskimo maken. Hoeveel bollen heb je gebruikt?

Grtz,
Kristel

Karin zei

@Kristel
Misschien even een rekensommetje loslaten op de gegevens die ik heb staan in mijn blogpost?!
Succes.