dinsdag 1 december 2009

Wat nu?

Mijn deken ligt zo mooi op mijn bed...... het is echt een feestje voor de ogen. Ik blijf gewoon kijken en ben er trots op.
Maar goed, inmiddels zijn er weer wat dagen voorbij gegaan en ik heb geen haaknaald aangeraakt.  Althans, niet met mijn handen. Tot nu toe gebeurt het alleen in mijn hoofd. In gedachten heb ik al de mooiste dingen gehaakt. Ik flits van het ene idee naar het andere. Van de ene kleurencombinatie naar de andere........
Zal ik eerst...?? Of....??
Ga ik toch nog een paar kerstkaarten zelf maken? Zal ik iets met Décopatch gaan doen (Lucy, wat is dit OOK leuk!)? Ga ik de plankjes eindelijk 's een keer blauw verven? Iets naaien? Of toch haken?
Ik weet het gewoon even niet.

Ik ga eerst maar beginnen met stofzuigen.......

3 opmerkingen:

Kimbles zei

Hi Karin -decopatching does sound like fun - I think I might give it a try next year! Its so funny all the plans we have for crafting and then we still have to do the vacuuming!

Mrs Twins zei

Hi Karin,
I bet your blanket is keeping you nice and warm. You've done very well with it.
Now this new blog layout. Wonderful, clever you!!!!!
It's beautiful, but its making me even colder!! snowflakes.
So cold here today.
Hugs and LOve Suex

Heleen zei

Dat herken ik wel, zoveel leuke projecten in je hoofd en maar niet weten waarmee te beginnen. Soms moet je gewoon met iets starten, of met allebei tegelijk of.. nou ja, als je maar lekker creatief bezig bent!