vrijdag 8 januari 2010

Terug

Daar ben ik weer. Een paar dagen ben ik ziek geweest. Gisteren had ik weer een goed gevoel en heb ik waarschijnlijk al weer te veel gedaan. Daarom zit ik nu een beetje koud, moe en met pijnlijke rug, met warme sokken en een dekentje, bij de laptop om jullie te bedanken voor de lieve en opbeurende woorden. Dat doet me goed. Dank jullie wel!!!

Waar ik ook heel blij van ben geworden: De post! Ik had een boek besteld en vanmorgen werd het bezorgd:
Dit is zo'n mooi boek. Het staat vol met prachtige, kleurrijke, gehaakte vierkanten.
Met tips over kleurgebruik, combineren van vierkanten, randafwerking en natuurlijk de uitleg.

Er staat zo veel in, dat het moeilijk is om een keuze te maken.
Ik ga straks, met deken om mij heen, beginnen aan een mooi vierkant.
Van dit mooie haakwerk MOET een mens wel beter worden!

10 opmerkingen:

Catherine zei

Fijn dat je je weer wat beter voelt en ja, zo gaat dat dikwijls, zodra je weer wat uit de voeten kunt, dan doen we weer teveel en dat moet je dan toch bezuren. Ik ken dat. Wat een mooi haakboek is dat hè? Ik heb het ook onlangs gekocht en er meteen wat uit gemaakt, want al die patronen riepen zo hard naar me:,, Haak mij, haak mij....".
Groetjes, Catherine.

Ebi zei

Tja nog maar even een lagere versnelling dit weekend, lekker fröbelen en dan knap je vast wel weer op!
Toevallig heb ik het zelfde boek onderhanden vai de bieb, leuk allemaal he?

Ik kan niet wachten tot ik morgen eindelijk vrij ben en dan ga ik mezelf eens trakteren op een "bolletjeswoljacht", wil weer weer eens iets nieuws.

Tineke zei

Fijn dat je weer boven water bent Karin! Ik was al een beetje bezord om je. Heel veel haakplezier hoor!

Kimbles zei

Hi Karin, I am glad you are feeling a little better, don't do too much you always feel weak after illness. I have that book too! I treated myself to it just before christmas and its brilliant, I am practising some squares at the moment to send to Mrs Twins. Take care and keep warm Kim x

Roos zei

Gelukkig ben je aan de beterende hand karin.
Mooi boek hoor, geniet er maar van, hopelijk ben je snel weer helemaal beter.
Fijn weekend!

Mrs Twins zei

One of my Flickr friends in America has just bought this book too! Seems very very popular!
I am so pleased you are feeling better, but take care don't rush things. We're missing you, but you are what matters, so take your time coming back!
Have a good weekend, try!
Hugs and Love Suex

Maria zei

Glad your on the mend.
I have been looking for this book, but it is not in my shops, will have to go online to buy it

corry zei

Gelukkig voel je je weer wat beter. Blijf maar lekker binnen bij de kachel met dit koude weer en geniet van je boek! Fijn weekend!

lotje zei

Als je van dat boek je eigen beter gaat voelen zou ik er maar gauw iets uit gaan haken , want een vriendin die ziek is, dat vind ik niet echt leuk.
Het boek ziet er leuk uit en ik kan me voorstellen dat jij er erg blij van werd toen het bezorgd werd.
zie wel wat je uitgekozen hebt , zal best wel weer leuk worden.
Beterschap gr Lotje

Isolde zei

Ken je ook de '200 ripple stitches' en de '200 stitches for baby blankets', ook van Jan Eaton?
Net zo geweldig als deze!
Alleen daar staan ook breipatronen in, maar dat neemt niets weg van de vele mooie haakpatronen in.
En als je bestelt bij de Book Depository, valt het financieel ook reuze mee.
Haak ze !!