woensdag 13 januari 2010

Vierkanten

Het was even stil op mijn blog, maar ik ben er weer.
Nadat ik mijn boek "200 crochet blocks" had ontvangen, ben ik meteen aan de slag gegaan.
Gewoon om te kijken of ik de Engelse omschrijving  begreep en of het prettig haakwerk zou zijn.

Ik ben met restjes garen bezig geweest. En dan krijg je dit:
Een vierkant, dat nog geen vierkant is. Dat ziet er niet mooi uit, dus heb ik het haakwerk vierkant gespannen met spelden, nat gespoten en laten drogen. Dan zie je hoe mooi haakwerk echt is:

5 vierkanten, gemaakt van restjes garen..........voor Sue !
Sue, ik ga ze vandaag verzenden, ik hoop dat je ze snel ontvangt.

Door het maken van deze vierkanten heb ik weer inspiratie opgedaan voor mijn volgende project, een babydekentje. Ik hoop, dat de katoen, die ik besteld heb, vandaag wordt bezorgd.......

13 opmerkingen:

Isolde zei

Adviesje Karin: zoek ook eens naar de andere boeken van Jan Eaton. Zie mijn reactie bij je vorige logje. Ook echt heel erg de moeite waard!!

trudette, zei

Dat ziet er prachtig uit !
Wat is haken toch leuk, hè ? Zoveel variatie mogenlijk. Dat boek wat je hebt lijkt me echt super.
groetjes,
trudette

Lotje zei

je bent weer helemaal terug zie ik, fantastisch

Ebi zei

Mooooooooi. Leuk he die verschillende dingen uit proberen?

Ik ben nu even aan het laatste stukje van het dekentje dat voor de baby is van mijn zusje, en dan weer vol aan de slag met een nieuw project, er is alleen te veel keuze!!

CONNY*MADE zei

Hoi Karin,

wat zijn ze mooi geworden.
ik will het ook sooo graag leren.

groetjes conny

Heleen zei

Wat mooi! Ik heb geen goed hand voor haken.. het ziet er bij mij altijd zo onregelmatig uit! Heerlijk dat je er weer bent!

Maria zei

Hi Karin
Hope your feeling much, much better now.
The squares are beautiful and will make lovely rugs

Lilly zei

WAt een mooie vierkantjes heb je daar gehaakt.
Ik vind die blauwe heel erg mooi.

Grietjes, Lilly

Kimbles zei

Hi Karin,I am so glad that you are feeling much better. Your blocks are really lovely,Sue will be delighted! I have to block mine,it looks like it makes all the difference to the end result. Looking forward to seeing which blocks you choose for your baby blanket. Kim x

Mrs Twins zei

Hello Karin,
Gosh I am so...lucky, all these beautiful squares! Thank you so...much. They are good. This book is all the rage at the moment. I was quiet yesterday spent part of the day shovelling that white stuff, fell down, rest of the day was spent on my sofa with the Fireside Blanket. So cozy.
Thanks Karin, I love them!
Hugs and Love Suex

Roos zei

Goh wat zijn die mooi zeg, heel leuk gedaan.
Watbetrefd de labeltjes, ik ben nu eerst een tas aan het haken en daarna zal ik is uitzoeken hoe ik ze het beste kan maken, als het lukt laat ik je weten hoe ik het gedaan heb.
Een prettig weekend gewenst !

drizzeling zei

Doet mij denken aan de jaren 60 Look''
ik vind het mooi

Mandy zei

Oh they are really lovely! Well done! Must look out for the book I think! lol