zaterdag 27 februari 2010

Awards II

Nog even over de Awards. De redenen waarom ik ze niet doorgeef.

1. Ik vind veel blogs leuk en ik wil geen keuze maken.
2. Als je de award wilt doorgeven, moet dat aan meerdere blogs, soms wel tot 12. Een simpele rekensom laat  zien, dat dat niet kan. 12 x 12 x 12 x 12 x 12 etc. Dat is snel een enorme hoeveelheid. Je komt toch weer bij dezelfde blogs terug.
3. Ik spreek graag mijn persoonlijke waardering voor blogs uit in een reactie.

Het is niet de bedoeling om iemand te beledigen. Ik hoop, dat dat niet is gebeurd.

Zo, het is nu weer tijd voor haakwerk!


Alle draadeinden zijn weggewerkt. Het haakwerk is geblokt. Nu het laatste deel: het maken van de tas!

9 opmerkingen:

Frau Sonnenschein zei

hoi karin,
wat heb je weer gehaakt.
wetje dat ik door jouw nu ook ben begonnen?
ik heb de ertsen twee dingen gehaakt.maar ze staan nog niet op mijn blog.

groetjes conny die hopt oit zo goed de worden dan jij bent!!!!!

Nonnelien zei

Hoi Karin,
Ik snap het wel en mij heb je niet beledigt. ik hoop wel stiekem dat je het wel leuk vind dat je hem hebt gekregen.
Groetjes eugenie

Bethel of Bethania zei

G'day Karin
Woow this bag is going to look lovely... I got my book Fri so excited...
about the awards, no problems, completely understand...
Look forward to seeing your completed bag... B

Ebi zei

Mooi onder woorden gebracht, ik voel precies hetzelfde.

Wat ben ik nieuwsgierig naar je tas..Het patroon links is echt retro en dus weer helemaal HIP!

Kan niet wachten op het eindresultaat!

Fijn weekend nog
Ebi

Mrs Twins zei

Karin,
You are not alone! I haven't given my 12 out either!
Hope good weekend for you,
Hugs and Love Suex

Maria zei

Wow!!! Love both the patterns. Glad to see that the blocking board is working out for you. Need one for me now ☺

Roos zei

Hoi Karin, geen probleem dat je de award niet doorgeeft, dus maak je er niet druk om!
Je tas word echt "te mooi"!

lotje zei

HOI KARIN
OVER AWARDS WEL OF NIET DOORSTUREN HOEF IK ME NIET DRUK TE MAKEN HAHAHA.
MAAR DAT JE TAS WEER PRACHTIG GAAT WORDEN, DAAR BEN IK VAN OVERTUIGD.
LIEFS LOTJEXX

Kimbles zei

HiKarin, Just catching up we have had lots of power cuts this weekend. Thrilled you are a left-hander too!!!!! The bag is going to be fabulous cant wait to see it finished. I get your point on the awards, I am sure that you won't offend anyone, I have been awarded one too, which is nice but I couldn't possible pick 12 others because all the blogs I read are fab. **Kim**x