maandag 1 maart 2010

Lente-tas

Het is 1 maart. Tijd voor een nieuwe blog layout. En het is vooral tijd voor de nieuwe lente-tas met lente-kleuren:


Ik ben er heel blij mee. Op de volgende foto iets meer detail. De voorkant en achterkant zijn  verschillend.

De voering is gemaakt met bloemetjes-stof, om het lentegevoel te benadrukken.


De ronde houten handvaten zijn er aan vast gehaakt.

 
De binnenkant heeft ook een extra opbergvakje met rits......

 
 .... met mijn eigen label...... Is dat leuk, of niet?
Nog een keer dan, de Karin-aan-de-haak-lente-tas naast de Lucy bag:

 

Ik word hier zo blij van! Let the sun shine.......

 
Had ik al gezegd hoe blij ik ben? ☺


16 opmerkingen:

Debi Y. zei

Beautiful - great work.

Roos zei

Oooh K-a-r-i-n .....Wat is ie mooi !!! Echt goed gelukt. Zelfs ik word er blij van haha. Je mag trots zijn op jezelf !

Catherine zei

Wat is je lente-tas LEUK geworden!!!
Ik heb, dank zij jou, het boekje " Reliëfpatronen haken", gekocht. Dank je wel voor de tip, ik ben er heel blij mee.

Roos zei

Vergeet helemaal te zeggen hoe fantastisch ik je labeltje vind....past prima bij de vrolijke kleurtjes die je voor je haakprojecten gebruikt.

Kimbles zei

Karin, well done, what a beautiful bag! I love it - did you make the pattern up! I also love your little labels - did you order them online I want! I want! teehee!! **Kim**X

Lotje zei

WAT ISSIE GAAF GEWORDEN, EN DAT LABEL HELEMAAL TE GEK.
SNAP NIET DAT JIJ GEEN WINKELTJE BEGINT MET ZELF GEHAAKTE EN AANVERWANTE SPULLETJES.
IK BEN SUPER TROTS OP MIJN VRIENDINNETJE. XXXXXXLOTJE

Maria zei

Well done Karin!!! The Spring Bag looks fantastic, perfect for the season.
And I am in love with your tags, as Kim said, did you order them online or local

Bethel of Bethania zei

Karin your bag looks fabulous... & most definately a very spring looking bag especially with that beautiful fabric inside...
Love the idea of the zipped pocket... don't you get sick of trying to find those keys...
Great work... B

Ebi zei

Karin wat een kunststukje heb je weer afgeleverd! Complimenten voor je mooie tas, je bent weer helemaal klaar voor het voorjaar!

Fijne week!
Ebi

Isolde zei

Wat een leuke tas is het geworden zeg Karin !!!

Mrs Twins zei

OOh I love the bag, so fresh looking, bright springlike colours. Love the pattern, love the blog.
Love those labels! Did you order online? I've been looking for some !
Hugs andLove Suex
Congratulations on a beautiful project.so quick again!

snoopydog zei

Your Spring bag is beautiful! I love the colours and that very pretty lining. What a lovely label too! Did you make them yourself? I really like your new blog layout. It's very pretty and full of Spring hope. I love it. Ros

corry zei

Geweldig, wat een mooie tas. Die ga je vast veel gebruiken!

Tineke zei

Wat heb je toch een aanstekelijke manier van schrijven Karin. Ik zit hier helemaal te grinniken achter het toetsenbord. En ook om je mooie nieuwe tas natuurlijk. Het is een hele vrolijke maar ook erg mooie tas geworden. Complimenten hoor! Echt heel leuk gedaan!

Heleen zei

Wat een superleuke tas is dat geworden!!! Ja daar wordt je natuurlijk al helemaal blij van.. en als dan ook nog het zonnetje schijnt zoals vandaag nou dan kan de dag niet meer stuk!

The Garden Bell zei

As usual. I'm in love with another one of your projects. I think it's your color palette. Don't know how you do this color change and hide all those tails all the time, so perfectly.

Off to catch up on others, so far behind on all my reading,
Hugs,
Kate - The Garden Bell