donderdag 4 maart 2010

"Karin aan de haak !" etiketten

Voor ik over de etiketten begin, wil ik jullie eerst zeggen hoe blij ik ben met jullie enthousiaste reacties op mijn lente-tas. Ik was al zo blij met de tas, jullie lieve woorden maken me nog blijer!


Op verzoek:
Informatie over het label,  dat ik in mijn tas heb gemaakt.

 

Ik heb het besteld bij Cottontrends . Het is 5,5 cm x 1,5 cm.
Het is verkrijgbaar in diverse kleurencombinaties. Met of zonder afbeelding.
Benodigd gereedschap: strijkbout.
In de wasmachine en droger tot 60º C.
Dit is alles wat ik weet.

Fijne avond! ~X~

7 opmerkingen:

Annemarie zei

Oh wat gaaf Karin! Ik vroeg me altijd al af waar je dat kon laten maken. Bedankt voor de goeie tip!

Groetjes,
Annemarie

Kimbles zei

Thanks for the info on the labels Karin, and you deserved the comments because the bag is brilliant! **Kim**x

Roos zei

Hoi karin, ik weet ook niet waarom je bij mijn blog in je side-bar geen fotootje ziet. Ik heb de instellingen als is doorgelopen maar weet niet wat ik moet veranderen. Misschien kan jij mij helpen ?
Ik zou dolgraag willen dat een fotootje erbij zichtbaar is. Zo ook een mooie background , ik krijg het niet voor elkaar en durf er niet teveel aan te rotzooien, bang dat ik alles kwijtraak/wis. groeten Roos

Roos zei

Ik ga het een keer op mijn gemakje proberen Karin. Ik heb al is zitten rommelem ermee maar toen ging er ook vanalles mis, vandaar dat ik een beetje huiverig geworden ben, en denk laat maar zitten. maar goed wie weet lukt het mij binnenkort, alvast hartstikke bedankt voor je hulp!

Mrs Twins zei

OOh thanks so much for the information on the labels Karin! I'll be checking them out. You deserve good comments on your bag, it was simply wonderful, and I just loved the colours.
I'm sorry I couldnt get to you last night, the internet kept disconnecting and I was so looking forward to a lappy evening while Mr Twins was away last night!
Have a good weekend,
Hugs and Love Suex

Roos zei

hey karin, bedankt voor je duidelijke uitleg want een wonder is geschied.......Het is gelukt hoor om een mooie achtergrond te krijgen op mijn blog....Ik ben erg blij....Jammer dat het fotootje bij mijn blog in de side-bar nog niet zichtbaar is....wie weet komt dat ooit ook nog eens hahaha, fijn weekend !!

Ineke zei

Ja hoor, ik heb een beschrijving van het randje. Als je het wilt hebben kan ik het opsturen. Staat in een oude ariadne.
Groetjes,
Ineke