maandag 22 februari 2010

Havermoutkoekjes

Vandaag is zo'n dag. Hoe zal ik het zeggen? Buiten donker, grijs en heel veel regen. En ik ben moe. Ja heel moe. Ik geef de schuld aan de Olympische Spelen en de fantastische schaatsers op de 1500 meter. Wat was het mooi, om te zien hoe de Nederlanders goud hebben gewonnen. Helaas heb ik niet genoeg geslapen.... En ook moest ik door de stromende regen wandelen met de hondjes.
Kan je je voorstellen hoe ik nu bij mijn laptop zit?
Ja?  Nee? Nou, in ieder geval niet zielig.
Ondanks alles heb ik vandaag gewoon wat koekjes gebakken. Gisteren las ik het recept bij Lucy en vandaag heb ik ze gemaakt. Het neemt een half uur van je tijd, dan zijn ze al gebakken. Snel recept dus.

 

Ze zijn echt heel lekker. Zeker bij de thee. 
Ik doe niet veel meer vandaag. Eten koken. En een aantal draadjes wegwerken van mijn haakwerk:


Het zijn er echt heel veel.
Verder doe ik niets meer. Morgen is er een nieuwe dag.

Eerst goed slapen....

15 opmerkingen:

Kimbles zei

Sound like a perfect day to me Karin! The cookies look delicious I saw them on Lucy's blog - must have a go - never seems enough hours in the day for me!!! I am desperate to find time to try your lovely new stitch!! **Kim** x

Mrs Twins zei

You sound tired today dear friend. Curl yourself and have a rest with a nice cup of tea and one of those yummy cookies! Your new stitches on the picture look so interesting!
Hugs and LOve Suex

Roos zei

Mmmmm lekker die koekies, dat kan jij wel!!

snoopydog zei

I too have watched too much of the Winter Olympics. Unfortunately the school holiday is over and I had to go to school today! I teach 7 and 8 year olds. Your crocheting is beautiful, as always. I love the colours. Have a restful day. Ros

Maria zei

The cookies look delicious. If I was closer I would have dropped in for a cuppa and a cookie "-)

Mrs Twins zei

Just dropping in on Tuesday to say hello to you Karin!
Snowing here again,
Just had a cup of hot choccie, any cookies left? I shouldn't ask? :) ha.ha.
Are you doing crocheting today?
Thanks for your very kind comments on my blog today,
Love Suex

lotje zei

Pas je wel een beetje op jezelf?
de koekjes zien er heerlijk uit hoor, maar van al die draadjes word ik tureluurs.

liefs Lotje

Debi Y. zei

Hi - I just want you to know that I have given your blog the "Sunshine" award. Please come by my blog and pick it up. :)

I love looking at all your crochet projects.

Ebi zei

Hahaha jouw koekjesfoto past inderdaad mooi bij mijn garfield!

Jemig wat een draadjes zeg..daar ben je nog wel even zoet mee, maar des te groter is de voldoening als het klaar is vindt je ook niet?

Groetjes
Ebi

The Garden Bell zei

Popping in to see what you are up too.... Sugar and Spice and wow. Yarn so nice.

Kate

Time for bed here on another snowie night.brrrrr

Mrs Twins zei

Hi Karin,
You okay dear friend,
You're quiet!
Hope you are well.
Hugs Suex

Tineke zei

Dit soort dagen moet je gewoon laten komen en weer gaan Karin. Je er niet teveel druk om maken, maar dat doe je ook niet zo te lezen. Ik zag de koekjes ook bij Lucy. Ik ga ze denk ik voor zaterdag maken. Veel haakplezier!

Mrs Twins zei

A Friday hello to you.
Thank you for your kind comments. I will have to think about the memento of making the blankets!
Have a good weekend,
Glad Lady Helsie is going to do the middle square!
Hugs and Love Suex

mevrouw Rafel zei

oh, nog iemand die de koekjes van Lucy heeft gebakken! Heerlijk waren ze. Waren want ze zijn op

Roos zei

Hey Karin, Ik heb een award voor jou die je op mijn blog kunt ophalen. Lees meteen ff de regels door die erbij horen.....Ik geef je de award omdat je hem verdiend met je superleuke "Karinaandehaak" blog. Groetjes Roos