zaterdag 6 februari 2010

Nog één nachtje slapen.....

.....dan vieren er 2 hun verjaardag..........onze oudste dochter en ik.

Onze dochter heeft ons uitgenodigd voor een thee-feestje, morgenmiddag. Beetje Engels, beetje Nederlands, vooral heel gezellig.
En omdat ik van bakken hou, ben ik vanmiddag weer in mijn keuken bezig geweest:

 
Deze cupcakes zien er feestelijk uit, vind je niet?
Ik ben nog bezig met de cheesecake. En onze dochter bereidt zelf nog andere lekkere dingen.

's Avonds ga ik met manlief naar een restaurant voor een heerlijk diner.
Ik verheug me op morgen!

11 opmerkingen:

Mrs Twins zei

Wishing you all a good day tomorrow Karin!
Happy Birthday to you both! What fun you must all be having!
Hugs and Love
Suex
Good weekend to you all!

trudette, zei

Dat ziet er heerlijk uit !
Veel plezier morgen.
groetjes,
trudette

Bouwiena zei

Een hele fijne dag gewenst morgen!

Doornroosje zei

Dat wordt smullen morgen!!! Fijne dag toegewenst en alvast gefeliciteerd!
Greotjes,
Ineke

Anoniem zei

ik neem een draadje, haak een sliert lossen en leg daarmee:
...gefeliciteerd !...

fijne dag morgen.
hartelijke groet, Lijan Bos ( nóg geen blogger )

Roos zei

Karin alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag morgen, ook voor je dochter. Ook namens mijn moeder die hier naast mij zit en een trouwe fan van jou blog is. (dat wist je niet he haha)
Veel plezier morgen, groetjes Roos en moeder

LOTJE zei

ZIEN ERUIT OM ZO IN TE BIJTEN.

GENIET ER VAN MORGEN/VANDAAG

GROETJES lOTJE

Ebi zei

Hai Karin

Gefeliciteerd! ( ook voor je dochter uiteraard!)

Geniet er van!

Ebi

Maria zei

Happy Birthday!!!!
I am sure you had a wonderful day and may your year be as great

Cindy zei

Ik krijg er honger van...MMMMmmm!
Dat belooft een leuke dag te worden morgen! Geniet ervan enne, alvast gefeliciteerd!!!
Groetjes Cindy
www.uttemetut.blogspot.com

Roos zei

Heb je een leuke dag gehad Karin? Waren je cakejes lekker? En het etentje met je man? nieuwsgierig ben ik he hahaha.