zondag 7 februari 2010

Wat een dag

Om te beginnen wil ik jullie bedanken voor alle felicitaties. Wat leuk dat jullie lieve berichtjes achterlieten.
Het was een fijne dag.
Na een rustige ochtend (manlief klussen en haakwerk voor Karin) zijn we vanmiddag naar onze dochter gegaan, die vandaag 24 jaar werd. Het was er zo leuk, met  veel vrienden en vriendinnen van haar. We genoten van thee, cupcakes, cheesecake, scones, sandwiches, chocoladetaart en slagroomsoesjes.
Onze jongste dochter en haar vriend kwamen ook. Onze dochters en schoonzonen hadden voor mij zo'n mooi cadeau: een digitale fotolijst.
Daar ben ik zo blij mee. Ik heb er al heel veel foto's op gezet, ik kan mijn ogen er niet van af houden. Zo leuk!


Vanavond hebben manlief en ik genoten van een heerlijk diner in een restaurant. Nu ben ik blij, dat ik weer thuis ben. Kleding gewisseld voor comfortabele kleding. En verder niets.
Straks lekker slapen en morgen is het weer een gewone maandag.

7 opmerkingen:

Maria zei

You are a lucky girl, Karin. A digital photo frame is on my wish list. Sounds like you had a wonderful day

Bethel of Bethania zei

Happy Birthday Karin for the other day... Mrs Twins told us it was your day... so pleased to hear you had a lovely day... OOroo... Bethel

Ebi zei

Wat een ontzettend leuk kado! Elke keer weer een andere foto in de lijst zonder steeds te hoeven verwisselen!

Groetjes en een 'rustige'maandag!
Ebi

CONNY*MADE zei

hallo karin,

da wens ik jouw een fijne week.

groetjes conny

Mrs Twins zei

Very pleased you both had a good time Karin!
My blog seems okay today couldn't get signed in yesterday.
Hugs and Love Suex

Tineke zei

Karin, dat klinkt als heel erg gezellig en wat een lief cadeau kreeg je! Een vriend van ons kan heel erg somberen. Die hebben we ook zo'n fotolijst gegeven met allemaal foto's van ons waarop we gekke bekken trekken naar hem ;-) We hadden zo'n pret bij het maken en het helpt hem de boel een beetje te relativeren en het leven niet al te serieus te nemen.

Roos zei

Mooi kado hoor !!
Ik zie je al zitten, haakwerkje op je schoot, bakkie koffie erbij met een zelfgebakken cakeje, genietend kijkend naar de foto's die voorbij komen op je nieuwe fotolijstje....Ben ik warm? hahaha groetjes