zondag 7 februari 2010

Wat een dag

Om te beginnen wil ik jullie bedanken voor alle felicitaties. Wat leuk dat jullie lieve berichtjes achterlieten.
Het was een fijne dag.
Na een rustige ochtend (manlief klussen en haakwerk voor Karin) zijn we vanmiddag naar onze dochter gegaan, die vandaag 24 jaar werd. Het was er zo leuk, met  veel vrienden en vriendinnen van haar. We genoten van thee, cupcakes, cheesecake, scones, sandwiches, chocoladetaart en slagroomsoesjes.
Onze jongste dochter en haar vriend kwamen ook. Onze dochters en schoonzonen hadden voor mij zo'n mooi cadeau: een digitale fotolijst.
Daar ben ik zo blij mee. Ik heb er al heel veel foto's op gezet, ik kan mijn ogen er niet van af houden. Zo leuk!


Vanavond hebben manlief en ik genoten van een heerlijk diner in een restaurant. Nu ben ik blij, dat ik weer thuis ben. Kleding gewisseld voor comfortabele kleding. En verder niets.
Straks lekker slapen en morgen is het weer een gewone maandag.