dinsdag 9 februari 2010

Verrassing!

Je hebt wel eens van die dagen. Druk met van alles,  je gaat naar de markt voor kaas, je helpt familie, die buiten staat zonder sleutels, laat de honden uit...en dan is het half vier en je hebt het gevoel dat er nog niets is gebeurd. Kortom nog veel te doen. Als je dan tijdens een heerlijke beker thee bedenkt wat je nog allemaal te doen hebt, gaat de deurbel. Daar staat de postbode met een pakje. Hè, ik had toch niks besteld?
Nieuwsgierig bekijk ik het pakje en tot mijn grote vreugde zie ik dat het uit de U.K. komt. Het is van Sue!!!!!!!!!!!!!
Sue heeft een cadeautje voor mijn verjaardag gestuurd.
Met een schaar knip ik voorzichtig het plastic los, open het paarse inpakpapier en tadahhhh daar is de verrassing:

 
Ik zie 4 vrolijk gekleurde bollen garen, een klein magazine over haakwerk en een kaart met lieve woorden van Sue.
Wat ongelooflijk aardig!
Ik voel me zeer vereerd, dat Sue dit voor mij gedaan heeft.
Dank je wel Sue, je bent geweldig! You make my day!

8 opmerkingen:

lotje zei

dat zijn nou de dingen die het leven zo mooi maken, het onverwachtte.
lief gebaar hoor.

groetjes Lotje

Maria zei

What a wonderful gift and surprise. Sue is a lovely lady and you deserve it.

Nonnelien zei

Wat een ontzettend leuk pakketje.
Groetjes Nonnelien
Dank je wel voor je leuke reaktie`s op mijn blogje.bari

Frau Sonnenschein zei

hoi karin,

veel plezier er mee!

groetjes conny

Lilly zei

Dan nog van harte gefeliciteerd.

Wat een leuk paketje heb je daar gekregen.Die onverwachte dingen zijn altijd het leukst

Groetjes, Lilly

Roos zei

Wat een leuke verassing voor jou Karin!

Mrs Twins zei

Hi Karin!
Very sorry i haven't been able to get over before Karin! Been slightly busy around here. I'm glad the gift arrived safely. It's only little but I hope you can crochet 'something' with it all.I know you like these colours.
Birthday day in the house today, so yesterday was getting things ready.
You are most welcome dear friend, you bring a lot of happiness to us all through your wonderful, wonderful blog!
Hugs and Love Suex

Kimbles zei

What a lovely surprise for you Karin - have a very Happy Birthday! **Kim**x