zaterdag 6 maart 2010

Hebbedingetjes

Ik moest een cadeautje kopen, dus ik liep gisteren bij Xenos binnen. Zo'n winkel, waarbij je altijd met meer dingen naar buiten loopt, dan de bedoeling was. Dat gebeurde gisteren natuurlijk ook.
Ik liep heel toevallig tegen deze dingen op:

 

Felicitatiekaarten, schoonmaakdoekjes, stickers voor glas en porselein en een cadeau-tasje. 
Heel Nederlands. Heel Delfts Blauw. 
Ze riepen allemaal tegen mij: "ik wil met je mee"........

En dit tasje....ook gekocht....

 

Niet verder vertellen, er is ook  inpakpapier met deze vrolijke kleuren. 
Het cadeautje moet toch ingepakt worden........


8 opmerkingen:

Cindy zei

Ja, dat overkomt mij ook altijd bij die winkels (Xenos, Action, Hema)!
Die delfts blauwe dingentjes zijn echt leuk he... Word ik ook altijd heel hebberig van!
Fijn weekend.
Groetjes Cindy
www.uttemetut.blogspot.com

The Garden Bell zei

Fun, Fun, Fun
Blue, Blue, Blue.
Dutch, Dutch, Dutch
Love it, Love it, Love it.

Kate - xoxoxoxoox

lotje zei

laat ik nou toevallig ook van de week bij xenos geweest zijn, en ik heb ook al die puur hollandse spulletjes bekeken, ik vond ze enig hoor, maar wist op dat moment even niet wat ik er mee moest, dus heb ik ze gewoon in de winkel laten liggen. Knap hé.

Roos zei

Wat een heerlijke winkel is Xenos he..... Jij hebt mij ff gek gemaakt Karin, weet je waarom? Ik zag dat matroesjka tasje van jou en wist zeker dat ik dat een paar weken geleden ook gekocht had.
Het hele huis afgezocht, kasten leeggetrokken...en ja hoor ik heb het tasje gevonden hahaha...Als je nog is een keertje iets weet whaha

Maria zei

Loving the colours. The cards are so very cute

Bethel of Bethania zei

Karin Ohhh, I think it does the soul good to go have a "little" shop now & again ... do not you?
I love what you bought & love the bag babushka dolls on it ... way cute...
Love your new header too... too clever when you can change it... just like that...[ohh I clicked my fingers]... ha ha

Mrs Twins zei

What gorgeous things you have here! I think a small amount of retail therapy does you good! Why not? Lovely post.
Hugs and Love Suex

corry zei

Super leuk al die Hollandse blauw/ witte spulletjes! Met zoveel gezellig is het inderdaad moeilijk om met lege handen de winkel te verlaten!