dinsdag 9 maart 2010

Zonneschijn

Wat hadden we een mooie dag vandaag. Heel veel zon en een blauwe lucht.
Ik heb een fijne wandeling gemaakt met de hondjes. Onderweg maakte ik deze foto:


Wat een mooie lucht he? Toen ik thuis kwam heb ik in de tuin thee gedronken.


Dit was mijn uitzicht:


Kale, gesnoeide bomen, blauwe lucht en ZON!! Fantastisch!

Nu we het toch over zon hebben....
Heb je al gehoord van "Sunshine International Blankets of Love"?
Kijk eens op SIBOL-Blog.
Sue verzamelt gehaakte en gebreide vierkanten. Ze maakt er vrolijk gekleurde dekens voor oude mensen van. Wil je ook meedoen? Haak of brei een paar vierkanten (15 cm x 15 cm) en stuur ze naar Sue.
Op SIBOL-Blog staan meer gegevens.

Fijne avond!

6 opmerkingen:

Ineke zei

Het was heerlijk weer vandaag. Maar soms nog wat fris. je hebt een mooie foto gemaakt van die strakke blauwe lucht!
Ik ga kijken bij Sue.
Groetjes,
Ineke

Cindy zei

Heerlijk he dat eerste "lente"zonnetje! Dat is echt genieten. Mooie foto's gemaakt hoor!
Helaas kan ik niet haken (wordt tijd dat ik het leer), anders had ik meegedaan aan haar aktie!
Groetjes Cindy
www.uttemetut.blogsopt.com

Mrs Twins zei

Hello Karin,
Thank you dear friend! You're coming up with wonderful suggestions today! I love them.
Such fun! Keeps us out of mischief!
Your post today was very restful. Sitting outside with a nice drink, enjoying the fresh air, 'about time!'
Chat soon,
Hugs and Love Suex

Door Jolanda zei

Ja het was een heeeerlijke dag, dat er nog maar velen mogen volgen (amen :-))))

Ebi zei

Heerlijk he dat voorjaar, ben er inderdaad helemaal blij van!

Heb de tuinmeubelen nog weggestopt staan maar hopelijk niet lang meer...op naar de lange avonden!
Groetjes
Evelyn

lotje zei

hoi Karin

Kan me voorstellen dat je er van genoten hebt.
Wie zou daar nu niet vrlijk van worden.
ik in ieder geval wel.
xxlotje