woensdag 10 maart 2010

Vierkantjes, vierkantjes en nog eens vierkantjes

Na mijn berichtjes over vogeltjes, leuke hebbedingetjes, zon en blauwe lucht, ben ik er weer met haakwerk.
Het werd wel tijd. Ik heb niet stil gezeten. Gehaakt en geblockt. Kijk, wat een stapel:


48 vierkantjes. Gehaakt met Catania van Schachenmayr Nomotta. 100% katoen. Haaknaald 3,5.

 
Ik ben heel blij, hoe ze geworden zijn. Ik moet er steeds naar kijken. Heb jij dat ook? Dat je steeds je eigen haakwerk wilt bewonderen?
Ze zijn er klaar voor om een babydeken te worden.
Ik heb ze op tafel gelegd in verschillende patronen. Uiteindelijk heb ik besloten, dat ik het ga doen op deze manier:

 
Hoe ik ze aan elkaar ga haken? Lucy heeft de oplossing.
Dank je Lucy, voor je fantastische uitleg
Ik ben voorlopig "aan de haak!"
Ik wens jullie een zonnige dag!

21 opmerkingen:

Mrs Twins zei

Karin Your work is stunning! The baby blanket is absolutely fantastico!!
Who's baby will this be for?
I am pleased you told us what cotton you used.
I love these photos.
Well done to you!
I'm going to mail you,
Hugs and Love Suex Flickr I think.

Roos zei

Goh Karin wat mooi !!!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je steeds naar je haakwerk wil kijken....Ik kan ook blijven kijken naar mijn freubels, fijn toch als je zo kan genieten van wat je zelf gefabriceerd hebt.
Het is het kijken meer dan waard !!!

Ebi zei

Wow wow en nog eens wow!!
Wat een heerlijke frisse kleurtjes!
Veel succes en plezier met het aan elkaar haken!

Enne ja...ook ik moet en zal steeds mijn projectjes bewonderen, steeds weer anders neerleggen en dan weer van een afstandje bekijken......heeeeerlijk gewoon!
Happy hooking!
Ebi

Frau Sonnenschein zei

Hoi Karin,

wat leuk.ik zal ook de helle tijd ernaar kijken.

groetjes conny

lotje zei

hallo Karin

Je zou haast weer baby willen zijn hahaha.
geweldig

xx lotje

The Garden Bell zei

Stun-ing. Glor-e-us. Per-Fect-ion.

Love, love, love this. Your colors are sooooo yummie and wonderful. You all are so good at this. I'm totally jeal-us. I've only been at this for a year and still trying to catch up with you "Queens" of the yarn.

I did sign on as a follower, but still trying to figure out how to post on SILOB. If you need to send me an invitation by email.
kstubenv@yahoo.com

Not sure how much I will do while on holiday, but you know when I get back up north, I'll be very active.

Keep those colors coming,
Kate - The Garden Bell

Eva zei

wow mam! ik kom hem morgen irl bewonderen. xxx

Isolde zei

Wat ziet dat er mooi uit Karin!!
Ik denk dat ik weet welke Lucy-methode je gaat gebruiken, gaat best snel hoor (zorg alleen dat je blokjes niet door elkaar raken, anders gaat het nog mis).
Ga je er nog een rand omheen maken?

crealientje zei

Oh, wat mooi!! Echt geweldig gedaan.
Zo heb je echt eer van al je werk en een deken, waarvan ik alleen nog maar van kan dromen.pss mischien komt er ooit een tijd,datik onder zo`n zelfgemaakt deken kan dromen;-)

Mrs Twins zei

Good name Karin! Thanksx

snoopydog zei

WOW! That's is one absolutely beautiful baby blanket for one very lucky baby. The colours look so pretty together. Look forward to seeing it all 'hooked' together! Ros

Maria zei

Wow!!!! Absolutely beautiful!!!!
Well done Karin. I don't think I could part with it. I hope you are able to see the giftee often to check out the blanket
Love the colours and the patterns

Nonnelien zei

Wat een mooi kleed wordt dat!
Groetjes Nonnelien

Marie zei

Hi Karin, I just found your blog through the link at Flickr, and i'm very happy I have had a chance to look at all your beautiful crochet. This green and blue blanket is amazing, congratulations on such a wonderful piece of work!

Kimbles zei

Just catching up Karin and saw the lovely squares ready to be made into a baby blanket very well done to you - they are fabulous Karin excellent work!! One very lucky baby!!! **Kim**x

corry zei

Geweldig Karin, wat een mooi deken wordt dit! Ik hou van dat groen met blauw..en je verschillende patroontjes. Echt een tien met een gouden haaknaald waard!

marian zei

WOWEEEEEEEEEEEE this is STUNNING!! i LOVE the colours and the designs of each square, you're work is truly AMAZING!!

Tineke zei

P*r*a*c*h*t*i*g* haakwerk Karin. Wat heb je een fantastische blokken na het blocken overgehouden. Complimenten! Lucy is voor velen van ons een bron van inspiratie! Ik wens je heel veel haakplezier. Hoewel... ik denk dat je deze goede wens niet nodig zal hebben. Zonder zal het ook lukken denk ik :-))

Handmade in Gibraltar zei

Hi Karin
I keep seeing your comments when I visit Mrs Twins and Kimbles and I thought it was time I came to say hello! Love the sea colours you have used in your blanket- and I have also been admiring your bag from a few posts back. Really nice work!
love Louise

Helsie zei

Love the pretty colours you have used in the baby blanket.
I'm off to read through your previous posts .
Nice to meet you.
Cheers
Helen

josiekitten zei

Your blanket is beautiful!