zaterdag 29 mei 2010

Paris




Het heet Paris, het is van Garnstudio/Drops. Het is 100% katoen.
En ik heb een mand vol met verschillende prachtige kleuren.
Ik dacht................Tijd voor een nieuwe zomerdeken!
Ik ben al begonnen:


Het is een heel fijn patroon. Het werkt prettig.
Ik zag het voor het eerst bij Caz (Never Knew)
Zij was begonnen aan een mooie blauwe deken voor haar zoon. 
Ik ga met alle kleuren aan de haak!
Voor een beschrijving van het patroon kan je HIER kijken.
(Aanvulling: In het patroon zag ik een paar kleine fouten. Ik zal een verbeterde versie maken)

Ik wens jullie een fijn weekend! ♥


10 opmerkingen:

Bethel of Bethania zei

Gosh I'm loving the look of that cotton yarn... I never seem to find cotton yarn in that thickness here... being such a summer country you would think we would have it more than your country... go figure eh!!!
This will crochet up so lovely... love your colours too...

"Never Knew" zei

Karin! So nice that you're trying this pattern! It is nice to do, isn't it? Like you said "Het werkt prettig" - that means "it goes along happily" - doesn't it? It does go along very happily when I work on it! :-)

Thank you so much for mentioning me and by blog! I hope everyone who visits you will also visit me - and maybe they will try the pattern, also! :-)

Happy hooking!
Caz :)

Ruth Marie zei

That looks like a really nice pattern and you have definitely tempted me to have a go. I LOVE Paris Drops cotton yarn - the colour, the texture, everything about it - I have a large amount so it may just go towards starting this pattern too :) xxxx

boomer zei

hoi karin
heel mooi patroon
en wat een mooie kleurtjes garen
Hier in het dorp en omstreken is helemaal geen garen te verkrijgen
Klopt de teltekeing niet van het patroon?
groetjes anita

Roos zei

Gezellig al die kleurtjes he, dan heb je meteen zin om aan de slag te gaan. Ik heb gisteren de verleiding niet kunnen weerstaan en weer nieuwe bolletjes katoen gekocht!

Maria zei

Love the look of the cotton and the colours. I was interested in NeverKnew's pattern too, so off to take a loo

Greetje zei

Prachtig, al die kleurtjes.
Leuke blog!
Greetje
www.debreiaardier.blogspot.nl

Caet zei

Hoi naamgenootje.

Had ene vraagje. Ik wil binnenkort ook een deken gaan haken en was op zoek naar garen. Vroeg me af of die paris garen fijn is om te haken. En welke haaknaald je dan gebruikt?

Alvast bedankt
Groetjes Kaatje

Mrs Twins zei

No comment from me, perhaps it didnt work then...
Oh well.
Karin these colours are gorgeous. What a beautiful selection!
Hugs to you
Suex

Jenny zei

Hoi Karin,

Wat een prachtige deken...ik ben een dekentje aant maken van granny's maar vind deze zo mooi dat ik mijn voorrraadje catania maar eens heb opgezocht en mijn vingers jeukten...
Vrijdag en zaterdag moesten we in totaal ruim 6 uur reizen met de auto en toen werden de eerste toeren een feit!
Echt wat een super patroon! mijn deken wil ik de afmeting van 1.20m bij 2.00 meegeven dus nog wel ff werk net als jij...maar superleuk!