maandag 14 maart 2011

Give-Away deel 2

Ik ben compleet overrompeld door de enorme hoeveelheid reacties op mijn give away.
Wauw, wat is dit gaaf! Echt wel!

Zo veel lieve woorden.
Zo veel leuke reacties.
Zo veel enthousiasme.
Het maakt me blij!

Daarom heb ik besloten om extra cadeautjes weg te geven.
Ik heb nog drie setjes kleurrijke onderzettertjes gehaakt.




Je kan nog steeds meedoen met deze lente give away.
Dat doe je zo:
Tot en met 20 maart kan je een reactie plaatsen onder het vorige bericht van 7 maart. 
Zorg wel dat je volger bent. Meld je aan  in de sidebar.
Als je al hebt gereageerd op het bericht van 7 maart, hoef je het niet nog een keer te doen.
Reacties onder dit bericht doen niet mee aan de give away.

21 maart weten jullie wie de vier winnaars zijn......

Photobucket

10 opmerkingen:

kenavo zei

Mooi die onderzetters!
Vrolijke kleurtjes!
Ik gebruik jouw ideeen voor ons cafe tricot hier in Bretagne!

Angela zei

Leuke onderzetter, op je vorige bericht had ik al gereageerd dat ik graag meedoe aan je give away.
Mocht ik niet winnen, dan zou ik graag de onderzetters zelf maken, zou je het patroon online willen zetten?

Groetjes Angela

Kaatje zei

Wat lief zeg! En haakwerk van jou zal iedereen wel super vinden. Nou krijg je natuurlijk nog meer reacties, hihi!!!
Geniet er maar lekker van!
groetjes, Karin

Mrs Twins zei

Beautiful work Karin, wonderful response! A lot of friends out there, well done!
Gorgeous colours,
Hugs suex

HOEPZIKA ! zei

Leuk hoor, nog meer kans om iets te winnen!

Ledigheid zei

Bedankt voor je felicitaties. Jij gefeliciteerd met je blog! Eén van de eerste die ik in blogland ontdekte trouwens, leuk!

Clara zei

You are so thoughtful and that is one of the reasons you are loved so much!

lot zei

heel mooi, heel leuk om de het zomergevoel al in huis te halen

Lique zei

Je bent er maar druk mee!

Noeska zei

Zo veel bloggers...............mijn complimenten. Jouw blog is voor mij en blijkbaar vele anderen een inspiratie. Ik doe graag mee aan de give away.

De onderzetters zijn heel leuk, wil je het patroontje op je blog zetten?

Groetjes en veel succes met je blog
Noeska