maandag 21 maart 2011

Het is lente! Tijd voor de Give-Away Winnaars!

Twee weken geleden plaatste ik mijn lente give-away.
Jullie hebben gereageerd met groot enthousiasme.
Daarom besloot ik een week geleden om extra cadeautjes toe te voegen.
Inmiddels heb ik nog veel meer dan 500 volgers.
Welkom!
Heel veel dank voor de lieve en leuke reacties!

Vandaag is de lente begonnen!
Ik ben blij, dat ik nu kan bekendmaken 
wie de winnaars zijn van mijn give-away!
Ik heb de reacties genummerd op volgorde van binnenkomst.
Mijn man heeft 4 willekeurige getallen genoemd.
Dat zijn:

93 - 71 - 104 -153

Dat betekent dat:


Dit pakket gaat naar:

Deze onderzetters gaan naar:

Deze onderzetters gaan naar:

Deze onderzetters gaan naar:





Lieve winnaars: 
Gefeliciteerd!

Laat me jullie adres weten via het contactformulier.
Dan komen de cadeautjes zo snel mogelijk naar je toe!

Lieve volgers, als het kon kregen jullie allemaal een cadeautje.
Dat is helaas onmogelijk.
Wie weet, komt er ooit weer een give-away.
Heel veel dank voor jullie deelname.
Blijf aan de haak!

Photobucket

24 opmerkingen:

Mevr. Snoeshaan zei

Winnaars: gefeliciteerd!
Heerlijk hé, die lente!

En Karin: gefeliciteerd met je razendsnel groeiende aantal volgers, je verdient ze stuk voor stuk!

X

Willy zei

Erg leuke give-away Karin.
Veel plezier voor de winnaars.
Fijne lentedag, groetjes

Monique zei

Gefeliciteerd dames met deze leuke give away.

Groetjes, Monique

stoffies zei

GEfeliciteerd dames!!

Groetjes, Charlotte

José zei

Van harte, dames!

Sarah zei

Een dikke proficiat aan de winnaars :) veel plezier ermee ;)

mvg Sarah

Homemade by Nancy zei

Wow!!! Dank je wel!!!! Super!!! Het is echt lente ;-)))) liefs, Nancy

Maaike zei

Happy Spring en gefeliciteerd alle winnaars!
liefs van Maaike

Angela zei

Gefeliciteerd!!!!
Liefs Angela

dutch sisters zei

Felicitaties voor de gelukkige winnaars!!

Handige An zei

proficiat allemaal!!

Ebi zei

Wat leuk, gefeliciteerd allemaal!

The Garden Bell zei

DAG=NAB-IT.... Congrats to all.

Arianna zei

Che fortuna, Karin!!!
A kiss from Italy!
Arianna
www.ilfilodiarianna-ari@blogspot.com

Josien zei

Dank je Karin!

Wat een leuke ontdekking, dat ik een prijs bij je gewonnen heb. En dan al die felicitaties, ook nog eens internationaal. Wat een geluksmoment!

Liefs,
Josien

creationwest zei

Net weer even bijgelezen na vakantie, leuke fijne blogjes! Gefeliciteerd voor alle winnaars en jij Karin met het mooie aantal volgers!

carla zei

Winnaars allemaal van harte ,,
Op mijn blogje kun je ook weer mee doen aan een Give-Away
Grtjs Carla

Katrien zei

De gelukzakken!
Ik kijk al uit naar de volgende give away! ;-)

Lalalizzie zei

Oh, leuk!!!

Mrs Twins zei

What fun you've had Karin!
Congratulations to your winners, well deserved!
You are so generous with these beautiful hand made gifts,
hugs Suex

" me " zei

wat zullen die winnaars blij zijn !
gefeliciteerd !

Boekenstek zei

Goedemiddag,
Wat een leuke blog zeg. Ik ben net volger geworden. Zou ik in je bloglist mogen staan met mijn blog? http://boekenstek.blogspot.com/ Uiteraard voeg ik je dan toe in mijn bloglist.
Ik hoor het graag. Groeten, Pleun

Lalalizzie zei

Lieve Karin, ze zijn gisteren toegekomen! Ze zijn zo mooi, bijna zonde om te gaan gebruiken (maar ik zal het toch doen :))! Ik zal er later dit weekend nog iets over op mijn blog zetten.
Heel erg bedankt!
Joke

Angela zei

Hllo Karin, ook ik heb ze mogen ontvangen, heb alleen nog geen tijd gehad om je te bedanken, bij deze. Ze zijn heel erg leuk. Zou je misschien ook nog een keer het patroontje met ons willen delen? Dan kan ik ze ook nog maken in andere kleuren, voor meerdere seizoenen.

Groetjes Angela