maandag 21 maart 2011

Het is lente! Tijd voor de Give-Away Winnaars!

Twee weken geleden plaatste ik mijn lente give-away.
Jullie hebben gereageerd met groot enthousiasme.
Daarom besloot ik een week geleden om extra cadeautjes toe te voegen.
Inmiddels heb ik nog veel meer dan 500 volgers.
Welkom!
Heel veel dank voor de lieve en leuke reacties!

Vandaag is de lente begonnen!
Ik ben blij, dat ik nu kan bekendmaken 
wie de winnaars zijn van mijn give-away!
Ik heb de reacties genummerd op volgorde van binnenkomst.
Mijn man heeft 4 willekeurige getallen genoemd.
Dat zijn:

93 - 71 - 104 -153

Dat betekent dat:


Dit pakket gaat naar:

Deze onderzetters gaan naar:

Deze onderzetters gaan naar:

Deze onderzetters gaan naar:





Lieve winnaars: 
Gefeliciteerd!

Laat me jullie adres weten via het contactformulier.
Dan komen de cadeautjes zo snel mogelijk naar je toe!

Lieve volgers, als het kon kregen jullie allemaal een cadeautje.
Dat is helaas onmogelijk.
Wie weet, komt er ooit weer een give-away.
Heel veel dank voor jullie deelname.
Blijf aan de haak!

Photobucket