maandag 1 augustus 2011

Pannen-onderzetters

TADAAAAAAA!
 Hier zijn drie pannen-onderzetters voor mijn oudste dochter:


Ze zijn erg mooi geworden, al zeg ik het zelf!
Gehaakt naar het patroon van
Lucy van Attic24.

Ik heb gehaakt met Scheepjeswol Isis
en haaknaald 4 mm.
Aan de onderkant heb ik katoenen stof met stippen gemaakt.

en je komt bij de uitgebreide handleiding met foto's van Lucy.

Sorry, ik kan geen Nederlandse vertaling maken.
Mij ontbreekt de tijd daarvoor op dit moment.


Photobucket

32 opmerkingen:

Mevr. Snoeshaan zei

Mooi! Dit patroon staat hoog op mijn to-do-list, had het al gezien bij Lucy. Je dochter is vast heel blij met je!

Janine en Suus zei

Mooi zijn ze! Ik ben zo'n kussen aan het haken; had nog niet aan pannenonderzetters gedacht! Dat ga ik hierna doen, dank voor het idee!
Groetjes Janine

Mama Ilse zei

He Karin,

Wat zijn ze mooi geworden !

Ik zag het patroon bij Lucy ook al en wilde er zelf ook pannenonderzetters van maken. Grappig dat we hetzelfde dachten. Ik vind jouw blauwe versies wel heel mooi zo.
Wat zal je dochter blij zijn met zulk een mooi geschenk.

Lieve groet
Ilse

*Manja* zei

Sehr schön!
Die Farben gefallen mir auch sehr.
LG,*Manja*

Mrs Twins zei

A nice small project Karin, very pretty for a gift too.
Hugs Suex

Monique zei

Ik vind ze geweldig. Lekker vrolijk.

Groetjes, Monique

Hallo Peetje zei

Lucy heeft altijd wel wat leuks, De kussen had ik ook al gezien. niet dat ik zoiets ga maken. de tijd ontbreekt me en heb nog zoveel andere dingen. maar ze zijn super leuk.
Leuke kleurtjes heb je gebruikt. je dochter zal er blij mee zijn.

grtjs Petra

Hallopeetje.blogspot.com

Pleuntje zei

Wat zijn ze mooi, en dan de kleuren, zo lekker fris.
Is je dochter er blij mee ? Dan kan niet anders.
groet Petra

Akelein zei

Helemaal geweldig, vooral ook met die gestippelde onderkant! En ook bij mij staat ie hoog op de to-do-lijst.

Iris zei

Wat een leuke pannenonderzetters!! Die kleuren passen ook mooi bij elkaar!
Groetjes, Iris

lucie zei

Wat zijn die leuk geworden!

Suzanne zei

Leuk zeg met die stippen op de achterkant! Ik had het patroontje ook gespot op attic24. gaat snel? Dan kan ik hem wellicht maken ter afwisseling van mijn sprei (wat een klus! Waar ben ik aan begonnen ;-)). Groetjes!

gerrie zei

Geweldig mooie onderzetters, super.
Groetjes Gerrie.

Leah zei

They are absolutely gorgeous! Love the colours. Have a fab week.

Merel zei

Zonde om daar pannen op' te zetten joh! Ze zijn veel te mooi, ware kunstwerkjes

Marita zei

looks lovely!
~marita~

lindevrouw zei

Oh wat zijn ze leuk!!! heb het ook net ontdekt bij Lucy - Attic24. Afgelopen weekeind heb ik er een gemaakt, weet nog niet of het een pannenlap wordt of dat ik toch ga voor het kussen! Het is echt leuk om deze te haken.ook de achterkant wil ik haken, maar een leuk stofje aan de achterkant heeft ook wel wat. We see! Binnenkort resultaat op mijn blog.

Mamasha zei

Heel erg mooi. Ik ben fan!

Theetante San zei

Wauw! Schitterend!En dat stofje aan de achterkant ... Zo leuk!
Daar zal je dochter heel blij mee zijn denk ik!

Groetjes
San

Jeanet zei

Wow, wat mooi! Die stofjes aan de achterkant maken het helemaal af!

T's Daily Treasures zei

They are lovely! Gorgeous colors. Have a beautiful day. Tammy

made by Mriek zei

Ze zijn heel mooi geworden!
Ik denk dat je dochter er onwijs blij mee zal zijn! :-)
Liefs,
Mriek

Jirska zei

Erg mooi Karin!!

Anoniem zei

Je dochter boft maar met die superleuke pannelappen. Heb het patroon ook gevonden via Lucy en ben zelf bezig met een effen lichtroze kussen (donkerroze en lila staan ook gepland). Stoffen achterkant ... heb vast nog wel een bijpassend stofje in mijn voorraad.
Groetjes, Laura

Roos zei

Hey Karin,

Das alweer even geleden, alles goed met je?
Aan je haakkunsten ligt het niet, wat een mooie pannenlappen heb je gemaakt.
Daar zal dochter-lief erg blij mee zijn. Mooie kleurcombi trouwens.
Alvast een leuk weekend gewenst, groetjes Roos

maarnietvangrijs zei

Wat prachtig gedaan!!

Annemarie zei

Mooi!! Daar is je dochter vast heel erg blij mee.
Groetjes!
Annemarie

K @ Aurora Blythe zei

Such beautiful work you do! Glad to have become a follower today so I can be sure to visit again =)

Anja zei

Wat een mooie onderzetters, staat vast veel gezelliger dan die ijzeren van mij :))

Christel zei

Aaaaahhhh daar zet je toch geen pan op? Veel te mooi.

www. murielscrochet.blogspot.com zei

DEAR KARIN, YOUR POTHOLDER ARE VERY CUTE.. I LOVE THE DENSE BLUE COLOUR YOU HAVE USED, AND THE SEWING YOU ADDED IN YOUR POTHOLDER...

Bambi zei

O wat prachtig! Die gaan ook op mijn to-do lijstje! Als pannenlappen, kussens heb ik genoeg ;).

Leuke blog ook, ik ga je volgen!

Groetjes Bambi