zondag 31 juli 2011

Swap

Via Twitter heb ik meegedaan aan een swap.
In goed Nederlans: een ruil.
Via Lootjestrekken.nl hebben we lootjes getrokken.
Daarna heb ik dit gehaakt met restjes garen:


Ik heb het gemaakt voor en gestuurd naar Natascha.

***

Ik kreeg ook een heel mooi pakketje.
VrouwHaaksma heeft dit voor mij gehaakt:


Een broche, een boekenlegger, een fietszadeldekje en
twee grappige versieringen voor het fietsstuur!
Hoe verzin je het? Echt zo leuk!

***

En kijk hier eens naar de leuke haakwerkjes,
die anderen naar elkaar stuurden:


Dit was erg leuk om te doen.
Binnenkort een nieuwe Twitter-haak-swap!


Photobucket

8 opmerkingen:

TIO zei

Wat leuk seg! Vind het jammer dat zoeen dingen vaak vast hangen aan twitter of facebook... wij doen daar niet aan mee dus ja...

Anja zei

Wat een gezellige swap Karin :))

Gerd@ zei

Wat een leuke dingetjes zijn er gemaakt ... heel fleurig allemaal ... Gr. Gerd@

lindevrouw zei

Je hebt echt leuke dingen gekregen en leuke dingen gemaakt! Zo'n swap lijkt me ook wel leuk, misschien een volgende keer! Ik had het net gemist helaas!
Ik hou niet alle twitter berichten in de gaten....

Pleuntje zei

Leuk idee, en wat een leuke ideetjes komen er dan uitrollen.
groet petra

1968deWinkel zei

Fantastisch, vooral die zadelhoes! leuke swap... groetjes Paula

lotje xxxx zei

Hallo Karin

wat gaaf allemaal , ik zou niet op het idee komen om zulke dingen te haken, hoe verzin je het. super leuk al die mooie kleurtjes.

veel plezier verder en lieve groetjes van mij.xxxx

sammiej zei

hoi karin!

wauw wat gaaf allemaal!

maar ik zou ook graag mijn zadel willen pimpen!

enig iedee waar ik een patroon kan vinden?
of kan je me dat vertellen?

gr sammiej