zondag 18 december 2011

Mijlpaal! Give Away!

WAUW!
Ik kan het bijna niet geloven.
Ik heb 1000 volgers....
Heel veel dank aan alle
volgers/bezoekers van mijn blog.
Ik ben er heel blij mee!
Hoe blij?
Super blij!
Daarom  doe ik een give away!


Ik maak een verrassingspakketje
 voor één van jullie.
Laat onder dit bericht een blije reactie achter en
schrijf er bijvoorbeeld in in wat je in het nieuwe jaar gaat haken.
Je kunt t/m 31 december 2011 meedoen.
Aan het begin van het nieuwe jaar kies ik de leukste
reactie uit en laat ik weten wie het
pakketje heeft gewonnen.




Photobucket

100 opmerkingen:

creadientje zei

Gefeliciteerd joh! Ik ben je 1001-ste volger ;-)
En wat ik ga haken volgend jaar? Probleem is dat ik te veel wil... maar misschien nog wel meer dan ik me nu voor kan stellen!

Saskia van de Ven - Vink zei

gefeliciteerd met de 1000e volger!!Voor het nieuwe jaar hoop ik mijn rendier nog af te haken. En volgend jaar wil ik me gaan verdiepen in het haken van Granny squares. Iedereen zegt dat dat heel gemakkelijk is, maar dat weet ik zo net nog niet! dat ga ik dus uitvinden...

Jolan zei

Wat ik ga haken?
wat niet!
een grannydeken, handwarmertjes, col, misschien nog een andere deken, vast nog wel een tas (of2) en natuurlijk heel veel grannysquares voor de grannykring.

Gefeliciteerd met je mijplaal!
Groetjes,
Jolan

Rachel zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers! Fantastisch. Dat is inderdaad een give-away waard. Leuk dat er zoveel belangstelling is voor alle blogs van iedereen. Ik vind het ook altijd heerlijk om alle blogs te lezen of gewoon plaatjes te kijken van alle moois wat iedereen maakt. Je haalt er zo heerlijk veel inspiratie vandaan.
Volgend jaar ga ik zeker allemaal babyspulletjes haken omdat ik in april mag bevallen van ons eerste dochtertje. Verder hoop ik mijn kerststal af te maken begin januari want dat is er nu een beetje bij in geschoten, maar des te leuker is het volgend jaar: Dan komt er een complete kerststal die dan nog helemaal nieuw is onder de boom te staan.

Nogmaals gefeliciteerd!!

Groetjes,
Rachel

Mama&CO zei

Jee, 1000!!! Gefeliciteerd! Ik haak nog maar pas, maar ik denk een vlaggenlijn voor het kamertje van onze dochter. En ik ga proberen amigurumi's te haken, tot nu toe lukt het tellen en haken tegelijk nog niet en terugzien wat ik heb gedaan kan ik ook nog niet goed

gill zei

Congratulations on 1000 followers! an incredible number!
Next year I want to try crocheting a ripple blanket!

" me " zei

1000!!!!
ongelooflijk !!!!
geniet er maar van ! ( zou ik ook doen )
Ik heb een aantal dingen te breien/haken op mijn verlanglijstje staan voor volgend jaar : een stola, een cowl en polswarmers... We zien wel wat er echt van komt en wat er nog bijkomt op mijn lijstje ;)

Ilona zei

Wauw gefeliciteerd!

Wat ik volgend jaar wil haken? Och, zoveel!! ik ben net begonnen en ik ben helemaal 'hooked'.
Ik heb al een aantal kussenhoesjes af en ben nu begonnen aan mijn zigzagdeken. Zo leuk!
En volgend jaar dus... sowieso een Granny square deken, een lieve knuffel (2 dus, voor allebei mijn meiden 1), een slinger en nog zoveeeelll!
Fijne feestdagen!
Groetjes Ilona

Marga zei

Hallo Karin.
1000 volgers....super.
Wat ik ga haken?
eeehhhh....eeeehhhhh....eeehhhh
Ik weet het nog niet.
Ik heb vroeger heel veel gehaakt. Heb de oude haakboekjes nog en af en toe haak ik nu iets leuks wat op mijn pad komt.
Maar nu je dit zo vraagt?
eeehhhhh...eeehhh....ik weet het nog niet.
Groetjes Marga

Haakmuts zei

Bij ons zouden ze zeggen, zoooooooo, da's een kwak! Ik zeg, van harte gefeliciteerd met dit grote aantal volgers, heel erg leuk en heel erg verdiend.

Tante Pollemop zei

*
Karin
proficiat,
Ik haak hier ook
even aan, surprises
zijn altijd spannend,ik
haak alleen nog bloemetjes
maar wil dolgraag meer leren
daarom volg ik je lekker verder
fijne feestdagen en een mooi 2012
lll
lll

severien zei

Joepie!! Proficiat! :)
Ik ga volgend jaar eender wat haken... als ik maar mijn voorraad wol opgebruik. :)

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Hoi karin!

Gefeliciteerd met zoveel volgers!
Ja maakt prachtige dingen ! Ga zo door !
Je ben voor mij een inspiratie bron om door te gaan met haken en ja je begrijpt het lijstje word steeds langer met al die leuke creatieve dingen die ik voor bij ziet komen!
Ik heb soms het gevoel echt meerdere levens van 100 jaar te moeten hebben om daat werkelijk alles te kunnen maken;-)
1: amigurumis
2: granny square tas / deken/ sjaal enz
3: vest haken
4: sokken haken
5: borduren : slapje en bloemen borduurpakketjes/ geboorte deken
6: nog veel meer!

Becca zei

Congratulations! Your blog is wonderful.
I'm currently working on, to be finished sometime after the new year:
-A scarf made of small, brightly colored, square motifs of my own design, surrounded by a neutral color crocheted in mesh between the squares, and popcorn stitches around the edges. So far, I have 40 of the little squares.
-A crochet version of this pillow:

http://www.jonathanadler.com/NEW-Bargello-Windmill-Pillow/?cat=407&initial=9162

After that, who knows?

cookalotje zei

Gefeliciteerd! Ik ben zelf nogal nieuw met haken. Van al mijn blauwe restwol (van het breien) ben ik aan een deken begonnen. Een granny stripe. Misschien dat die volgend jaar wel een stuk gaat groeien!

Minimoek zei

Karin van harte met zoveel volgers waar ik er eentje van ben en wat ik ga haken in het nieuwe jaar,nou er komt nog een knie-operatie aan dus alle tijd voor sloffen,polswarmers,muziekdoosje,kerststalletje,paashaasjes,kussens,eens tunisch haken,babycadeautjes,poppenkleertjes,sleutelhangers,ami's en ehhh need I say more!!!!Groetjes Linda

Elfi zei

Van harte met zoveel volgers. Ik denk dat er nog vele zullen "volgen", haha. Door jouw blog heb ik de haaknaalden weer van zolder gehaald, vroeger heel veel gordijntjes en kleedjes gehaakt, nu meer bloemetjes en stola's. En jij brengt me op nog veel meer ideen. Ga zo door!

Fijne feestdagen,
Roelfina

Isabelle zei

Wauw zeg, wat veel!! En wat een boel reacties al op dit berichtje :-)).
Ik wilde je eerst bedanken voor de vertalingen van de grannystripe deken van Lucy. Ik kan wel Engels lezen, maar mijn Nederlands is toch beter, hihi.

Superleuk een verassings-gave-away en spannend ook!

Ik ga eerst nog een paar sjaaltjes haken en rokjes en poncho's voor de meiden. Maar ik ook nog kussenhoesjes haken voor bij mijn Lucy-deken op de bank. En ik vind die kettingen ook zo ontzettend leuk!
Daarnaast wil ik mijn meisjes les gaan geven in haken, daar vragen ze al tijden om.
Maar ik heb altijd zoveel ideetjes, alleen te weinig tijd ;-)....

Groetjes, Isabelle

Corina zei

Gefeliciteerd Karin! Je hebt dan ook een heel leuk blog. Ik ga zelf haken aan een HAL, een deken met 63 verschillende blokken. 2 zijn er nu klaar, nummer 3 is in de maak, dus ik kan nog wel even. Veel haak- en blogplezier in het nieuwe jaar!

BIEN MAAKT zei

Wauw 1000 volgers te gek!!!
Ik doe graag mee!
En wat ik ga haken? Eerst maar wat projectjes afmaken hihi(deken,pannelappen,kussen) En daarna? Bloemetjes uit mijn bloemen haak en breiboek en daar dan een lange slinger van maken.( is zo leuk.)

huisje 9 zei

zo 1000! om trots op te zijn.
Wij hebben net een atelier geopend voor mensen met een gedragsstoornis. Veel willen er leren haken ....dus zullen mijn haakprojectjes meer daar op gericht zijn.
Maar ik heb er zin in.

Helga van huisje 9

Zaanse Zolder zei

Wat geweldig Karin, ruim 1000 volgers ! Ik kan er alleen maar van dromen !
Omdat ik net een give-away heb mogen winnen sla ik deze even over. Ik vind dat iemand anders blij mag zijn.
Ik zal wel reclame voor je maken op mijn blog !

Marta G.G. zei

Congrats for your 1000 followers!
Now I'm finishing some crochet handmade present. I don´'t know if I would have enough time or if I would have to give a "vaucher for a handmade present"

Marjo zei

Wowwwww, een dikke proficiat, inmiddels als 1002 volgers ...!!

Wat ik volgend jaar ga haken ??
Mijn waslijst gaat te groot zijn...zoveel ideeen in mijn hoofd,maar die ideeen moeten ook nog uit mijn (haak)naald komen...en soms werkt dat niet :-)
Maar granny's zeker,een handtas,en ik wil me gaan wagen aan kleding haken ....of dat gaat lukken zien we aan het eind van 2012 .......

Ik wens jou en je familie Fijne Feestdagen ....

Liefs
Marjo

Tessa zei

Wat veel volgers zeg! Van harte gefeliciteerd!! En de vraag wat ik allemaal ga haken, ontzettend veel, en ik doe een poging om het op te noemen. Een rainbow ripple sprei, veel zoetigheden, cupcakes, gelukspoppetjes (allemaal), een paar sjaals, een paar collen, een omslagdoek van mijn beppes katoen:), alvast kersthangers voor volgend jaar!, onderzetters en nog ontzettend veel meer. Ik zie zoveel leuks op jouw blog en op allemaal andere blogs, ik wil alles haken! Oja, ook nog een olifant wil ik haken en een varkentje! En ik wil ook a Granny a Day gaan proberen, om zo aan het eind van het jaar een paar mooie spreien te hebben.

Ik krijg het druk zeg, maar het is super om naar al dat leuks uit te kijken.

Ik wens je nog ontzettend veel plezier met je blog en ik hoop dat je blijft doorgaan met al die leuke patroontjes. Al zal mijn lijst dan wel steeds langer worden.

Succes Karin! En ik zie je misschien bij de tweetup!

Groetjes Tessa

Hanneke zei

Aaah, ik doe graag mee aan je give-away. Ik ben dol op verrassingen (misschien ook vandaar dat ik er zelf ook één weg geeft op m'n blog ;)).

Wat ik ga maken volgend jaar? Misschien kan ik beter zeggen wat ik niet ga maken ;). Ik heb veel plannen en weinig tijd. Wat ik in ieder geval ga maken is een kerststal (voor kerst 2012), een vrolijk rimpeldekentje en kussenhoesjes. Ook wil ik wat meer kleren voor mezelf maken!

Liefs,
Hanneke maakt

jody zei

van harte gefeliciteerd met die 1000 volgers!
ik mag maar hopen dat ik ooit zover kom met mijn blog.
geniet ervan!

groetjes jody
jodymaakt.blogspot.com

mio zei

Gefeliciteerd met de 1000!!! Wat enorm veel!
Leuk dat je een give-away gaat doen.

Ik wil als het lukt in het oude jaar mijn bloemenkussen Banju afmaken en in het nieuwe jaar een tweede kussen erbij haken.

Ik wens jou en al je volgers een nieuw jaar vol creativiteit!
Groetjes, Mio

Elise zei

1000 volgers, dat is heel veel, gefeliciteerd!!

Begin volgend jaar worden bij in de familie 3 baby's verwacht, dus waar ik als eerste mee ga beginnen zijn knuffels. Kleding haken bevalt me ook heel erg goed, dus dat zal ik vast ook nog wel gaan doen.

Jolette zei

1000 volgers...wow
Gefeliciteerd hiermee!
Wat ik ga haken dit jaar?
Krijg mijn tweede kleinkind komende maand, wil hier nog Peter Pan slofjes voor maken.
Ook staat er nog een muis op het programma, met een sleutelhanger van een beschuit met muisjes.
En als dat klaar is zou ik de tas naar een patroon van Attic 24 opnieuw willen gaan haken...had een mooie klaar en toen is hij gestolen....

Groetjes, Jolette

Akelein zei

GEFELICITEERD!!!! 1000 volgers. En terecht! Je hebt een geweldig blog!
Wat ik ga haken het komende jaar? Granny's, granny's en granny's.
Ik ben bloedfanatiek mijn huis aan het opruimen... http://365opruim-enschoonmaakklusjes.blogspot.com/ en echt uit alle hoeken en gaten komen bolletjes wol en katoen tevoorschijn. En ik lees van diverse mensen dat ze het komende jaar een "a-granny-a-day" project gaan doen. Ik denk er sterk over om mee te doen en dan zonder er nieuw garen voor te kopen, dus alleen uit voorraad of gekregen.

Heel veel succes met je blog en op naar de volgende 1000!
Liefs, Aafke

Monique zei

Hoi Karin,
Allereerst gefeliciteerd met al die volgers. Je vraagt je af waar ze toch vandaan blijven komen he!
Ik waag graag een kansje om eens een give away te winnen dus doe ik graag mee.

Wat ik heel graag eens zou haken is een rokje maar ik ben nog geen leuk patroontje tegengekomen dus of dat er volgend jaar van komt is maar de vraag. Verder laat ik me graag inspireren door alle ander haaksters en kijk wat er allemaal voorbij komt aan leuke projecten.

Alvast hele fijne feestdagen gewenst.

Groetjes, Monique

Amarins zei

Gefeliciteerd, super zeg 1000 volgers, echt geweldig. Maar je hebt het verdiend hè, je maakt zulke mooie creaties, je bent zo inspirerend. Ik doe graag mee aan je give away. Tja, wat ga ik allemaal haken. Dat bedenk ik meestal ter plekke, ik zie een mooi wolletje, mooi kleurtje enz. en dan bedenk ik er iets bij. Eén ding is zeker, ik ga een granny kussen(s) voor mijn dochter haken. Zij wil een vrolijke fleurige kamer, nou...... dat moet met al die mooie wolletjes zeker gaan lukken!
Ik volg je blog altijd met veel plezier dus ben ook volgend jaar weer aanwezig. Hele fijne dagen toegewenst en een creatief nieuw jaar.
Groetjes, Amarins

CarolineZ zei

Wow! Dat is een flink aantal. Gefeliciteerd!

Ans Logtenberg zei

Gefeliciteerd met zo'n groot aantal volgers! Maar je site is dan ook zeer leuk. Kom bijna dagelijks bij je neuzen:-)
Wat ik komend jaar allemaal wil haken? Een deken, verschillende amigurumi's, een tas, decoratie's, tja..eigenlijk te veel om op te noemen :-))

Het Voske zei

Hai Karin,

Als eerste van harte gefeliciteerd met zoveel volgers!! Is niet zo gek hoor...je creaties zien er altijd zo geweldig mooi uit! Mijn complimenten. Vooral het kleurgebruik vind ik altijd erg mooi!

Op dit moment ben ik bezig met een beddensprei voor op ons bed. Een super granny van 2,40 x 2,40 en een deken met verschillende grannys in de kleuren licht blauw,licht roze en wit voor ons meisje.

Het volgende projekt wordt een wokkelsjaal voor een vriendin in Duitsland. Van haar heb ik leren haken dus ik wil graag iets terug geven.

Veel liefs en ik wens je een goede kerst en een heel gelukkig en creatief nieuwjaar toe! XXX Ria

Lief en Mooi zei

Hoi Karin

Ik kijk altijd graag op je blog, natuurlijk wil ik heel graag mee doen met deze give away. Ik ben op dit moment met heel veel verschillende haakprojecten, groot en klein bezig. Dankzij jouw blog groeit de lijst alsmaar:S
Op mijn wensenlijst staat als eerste die leuke roos om theelichten heen. Erg lief en mooi en decoratief en leuk als cadeautje.
groetjes,
Talitha

jose zei

SUPER 1000 volgers.
en wat ik ga maken volgend jaar????
ik word voor de eerste keer oma in mei, dus wat ga ik niet maken. maar ik ben helemaal weg van delicious crochet dus daar ga ik er nog zeker van maken

Corine zei

Wowwwwwwwwwwwwwwww, zie ik dat goed, 1000 volgers?! Dat is wel een felicitatie waard!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan er alleen maar van dromen...............Hoe doe je dat? Ben stiekem wel een klein beetje jaloers, maar niet minder blij voor jou. Ik blijf je inspirerende blog volgen! En mijn plannen voor volgend jaar: veel haken, een tas, leuke cadeautjes,
woonaccessoires,ook breien en ik heb nog leuke borduurwerkjes liggen!
Kortom een leuk en creatief jaar, daar ga ik voor!Fijne feestdagen!

Ada zei

Gefeliciteerd!!!!
Volgend jaar ga ik verder met waar ik ben gebleven. En dat is heeeeeeel veel. Begin overal aan, nu nog afmaken. Maar voor de fairs ga ik sleutelhangers maken, muziekdoosjes en mijn granny kleed moet ook nog af.
Een heel goed 2012 voor iedereen!

Liefs, Ada

Bien zei

Gefeliciteerd met zo veel volgers, ik volg je al een tijdje en heb al een aantal patroontjes van je gehaakt.
Wat ga ik volgend jaar haken.... Ik ben net begonnen aan een larksfoot blanket, die zal dit jaar niet meer afkomen.
Ook heb ik net twee leuke patroontje gekocht van twee uiltjes van aterg crochet en waarschijnlijk doe ik wel weer leuke ideeën op van je blog.
Heel veel succes!
Groetjes Gerbiene
Biene-bien.blogspot.com

Esther zei

Ik zie net dat je er nu al 1003 vlogers hebt, gefeliciteerd, er liggen hier nog heel veel haakwerkjes dus genoeg te doen, fijne dagen. Groetjes Esther.

Heksje Wijsneus zei

Gefeliciteerd met je 1000ste volger weer een mijlpaal behaald...lees met plezier op je blog en kijk graag naar alle mooie dingen die er voorbij komen...Goede vraag wat gaan we volgend jaar haken...hmm...daar moet ik wel over nadenken hoor...ik hoop een heleboel te haken heb nog zoveel ideen zoals de creepy cutes die nog liggen te wachten en nog veel meer...kan ook niet wachten tot mijn hobbykamer af is en ik eindelijk al mijn hobby spulletjes een plekje kan gaan geven...ik zou zeggen ga zo door!!!
Groetjes en alvast hele fijne dagen toegewenst Suzanne

Anoniem zei

Gefeliciteerd met al die volgers! Ik bezoek je blog geregeld maar ben geen volger. Ik weet nog steeds niet wat dat precies is en hoe je dat doet. Ik heb geen eigen blog. Het komende jaar begin ik met het haken van kleertjes voor de barbie van mijn klein-
dochter(4). Ze heeft er een van Sinterklaas gekregen en is daar helemeel blij mee. Er moeten ook wat kleren komen voor de ami-popjes die ik gehaakt heb. Er zijn zoveel leuke patronen! Hartelijke groeten en alle goeds voor 2012. Hou je haaks! Beerta.

Margriet zei

Van harte! Ik ga hoop ik ook 1000 volgers bij elkaar haken :-)) fijne feestdagen!

Aankleedpopje zei

Hallo Karin,
Gefeliciteerd met zoveel volgers! Je hebt dan ook een leuk blog.
Ik mocht willen dat ik ooit in mijn leven zoveel bij elkaar zou kunnen haken als jij.
Maar ik ben in elk geval besmet met het haakvirus, dus er zal nog wel het een en ander aan gehaakts uit mijn handen komen.
Groetjes, Ria.

Sandra zei

Gefeliciteerd! Ik volg je weblog graag dus logisch dat ik niet de enige volger ben. ;-)
Ik wil in het nieuwe jaar eens beginnen met eerste ripple sttich deken. Een redelijk kleine, namelijk voor onze eerste baby die we in maart verwachten. Ik slaap al regelmatig slecht en wil met 'n eenvoudige project beginnen zodat ik desnoods midden in de nacht even kan haken, zeg maar 'alternatieve manier van mediteren', gewoon eenvoudige steekjes. Als het redelijk makkelijk is tenminste, anders worden het gewoon vierkantjes.

Fijne feestdagen alvast!

Mamanon zei

K arin wat een aantal
A l maarliefst 1000 volgers
R uimte voor iedereen die
I nteresse heeft in jouw wereld
N aar leuke haak -
P atronen en ideeen op zoek is
R azend enthousiast ben ik ook
O mdat ik net ben gestart met haken
F ijn om te zien hoe mooi het is
I k kom hier nog vaak terug en ook
C adeautjes, daar ben ik dol op!
I k wens je fijne feestdagen
A an de haak voor 't nieuwe jaar 'n
T opper dat ben jij!
Liefs MaManon

Iudith zei

gefeliciteerd met je mijlpaal, of eigenlijk kilo(meter)paal he, bij 1000!

In 2012 ga ik Kapitein Haak haken, wie anders? :) en hij gaat avonturen beleven op mijn blog, voor mijn eigen bescheiden publiekje van 43...

Marieke zei

Dag Karin, van harte!

Wat ik volgend jaar ga haken?
In ieder geval een Poekie-knuffel (of 2?)
Hopelijk nog wat leuke werkjes om de stad een beetje mooier te maken: urban knitting met de haaknaald :)
Een gehaakt rokje voor de meisjes staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Een slinger -met- hartjes -volgens-jouw-patroon waar ik al aan begonnen ben afmaken
en vast/hopelijk nog een heleboel meer!

Ik ben benieuwd naar je surprise!

groetjes,

Marieke

Dinah zei

Wat leuk ik heb je net gevonden en nu al vliegen de prijzen me om de oren. Zou ik je 1000ste zijn geweest????
Wat ga ik volgend jaar haken?? is je vraag?? Nou dat blijft een verrassing, kan ik jou ook eens verrassen. Hihihi.

Groetjes, dinah

TasjDutchess zei

Gefeliciteerd met deze super mijlpaal!
Wat ik nog ga haken in 2012?
Mijn vriendinnetje is in verwachting van de 2e, dus ik voel al een leuk kraampakket uit mijn haaknaalden vloeien.
En mijn vriend en ik zijn bezig met een huis :)
dus wat gratis gemaakte accessoires zijn nooit weg.

Hele fijne dagen!
liefs Tasj

Mevr. Snoeshaan zei

Wow, da's veel! Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!
In 2011 heb ik enorm veel gehaakt, van amigurumi tot dekentjes tot mutsen, slingers, broches en slofjes...
Ik hoop dat ik net zo produktief ben ik het nieuwe jaar, en wil graag een tas haken, dat heb ik nog niet gedaan, en een grotere deken. In de planning zitten in elk geval ook flink wat kraamkadootjes, veel zwangeren in mijn omgeving!

Annemiek zei

Hi Karin,

Ik volg je blog al gretig een tijdje en probeer zoveel mogelijk van je oude posts terug te lezen om inspiratie op te doen. Ik wil volgend jaar heel graag jouw supermooie vlaggenlijn proberen te haken. Ik zie het al helemaal voor me... Een mooie vlaggenlijn aan de porch van ons nieuwe huis.
Moet nog wel eerst m'n Granny Stripe deken afmaken. Mijn eerste amigurumi konijntje heb ik weggeven, dus wil er nog eentje haken die ik zelf kan houden :)

Oh... en is het en probleem dat ik in het buitenland woon om mee te doen met de give away?

Bedankt voor al je mooie voorbeelden en grote hoeveelheden inspiratie opwekkende haakwerken!

Mrs Twins zei

Hi Karin,
Happy thoughts are of you and your beautiful beautiful hooking!
Love and best wishes for a great Christmas,
love suex

Chris zei

Hoi Karin
1000 volgers, wauw dat zijn er veel
Je hebt 2 nullen meer dan ik (heb er pas 10)
wat ga ik haken volgend jaar? Allereerst moet mijn Granny deken af en ik wil graag poppenkleertjes haken voor de Rubens Barn pop van mijn jongste dochter C. En waarschijnlijk zie ik bij joue wel weer iets voorbij komen wat ik ook wil maken
groeten Christine

Bianca zei

Jee Karin, 1000 volgers, wat geweldig!!

Tja wat ga ik haken in 2012? Mijn schaap zal dan toch eindelijk wel af komen denk ik. Klein vlaggenslingertje voor mijn meiden, sleutelhangertjes, bloemen voor zelfgenaaide tasjes. En nieuwe ami's denk ik zo. Heb genoeg op mijn to-do lijstje staan.

Anoniem zei

Ik ben je ook al een tijdje aan het volgen, en door jou blog heb ik het haken weer opgepakt.
Naast het borduren haak ik nu ook weer.
Voor het komende jaar wil ik een plaid gaan maken in allerlei kleuren.
Ik wens je vee succes met je blog en dat je nog lang mag doorgaan.
Groetjes Ella

Tante Trijns zei

Allereerst: VAN HARTE GEFELICITEERD! Ik kijk altijd met veel plezier op jouw blog...en ben dus duidelijk niet de enige :)!!
Je schrijft enthousiast, ik ben altijd heel blij met je enorm duidelijke (en soms zelfs voor ons vertaalde!!!) beschrijvingen en wat je maakt ziet er gewoon altijd zooo fleurig uit, dat het gewoon begint te kriebelen om óók van dat leuks te maken!
Afgelopen jaar heb ik veel moeten liggen ivm een zware hernia en operatie...veel handwerkmanieren vallen dan af...maar HAKEN lukte nog wel, en met de laptop gekanteld tegen een kussen naast me op bed, kon ik prima jouw beschrijvingen volgen - dus: SUPERBEDANKT!!! (En stiekem de vraag of je er alsjeblieieieft mee dóór zou willen blijven gaan :)!!)
Voor komend jaar wil ik me aan je sokken gaan wagen - heb ik al een tijdje op mijn lijstje staan, maar ga het nu gewoon DOEN! De wol ligt nota bene al klaar, en nu ik weer goed kan lopen, wil ik ook mooie sokken aan!
Groetjes voor nu en sterkte met je mooie blog! Het straalt er van af dat je er zelf ook enorm van geniet! Ga zo door!
Fijne feestdagen....en spanneeeend...wie het verrassingspakket gaat krijgen - wat een leuk idee - alwéér!
Groetjes,
Tante Trijns

Marlies zei

In het nieuwe jaar wil ik heel graag een sprei voor op ons bed maken, ook een rokje voor Isa en een zwemtas.
Tja wat niet kan je beter vragen!
Ik doe dus graag mee!

Groetjes Marlies

creanja zei

proficiat met zoveel volgers...daar kan ik voorlopig alleen maar van dromen...en een projectje die il het komende jaar zeker in mijn agenda heb staan,is een mobiel om boven een wieg of bedje te hangen,zodat ook deze kan zorgen voor fijne dromen...
vele grtjes, Anja

Marlies zei

Hee! Wat leuk, 1000 volgers! :) Ondertussen zijn het er al weer 1009. Maar dat is niet niks. Maar dat komt vast door alle leuke dingentjes die je blogt. Dat patroon van die hartjes is zeker weten geweldig! Maar wat ik ga haken?! Ik weet het nog niet, in ieder geval zo veel dat mijn bolletjes haakkatoen op zijn en ik geen haakpen meer kan zien! Zijn vast nog geen hele moeilijke dingen, aangezien ik nog maar een maandje haak, maar alles is zo leuk dat ik het bijna wel allemaal moet haken! Maar fijne feestdagen!
Groeten Marlies

Rita zei

Wat enig een give away, ik doe mee.
Haken is voor mij blij worden vooral van haken met felle kleurtjes. Eerst op mijn favoriete haakblogs kijken en dan lekker op de bank nieuwe ideeen uitwerken. Dat is voor mij genieten.
Bedankt voor al je leuke patronen.

groetjes Rita

´t Winkeltje zei

hallo vanuit Duitsland. Ik ben lid nr 1010. Ik volg je al een tijdje, je maakt erg leuke spulletjes. Ikzelf ga eerste kerstdag op vakantie naar nederland (eindelijk weer naar huis) en neem mee; katoen in zalmkleur een haaknaald en ga dan voor pasen ;)beginnen te haken. ik wens je fijne feestdagen en een heel gezond en ideenrijk jaar 2012.
Miriam

quiltenvilt zei

Wow 1000 volgers gefeliciteerd en ik ben er een van en een man. ik volg je blog altijd met veel plezier en wil je bedanken voor alle voorbeelden verhalen en ideen die je geeft. ga voral zo door en het worden er nog meer
en wat ik ga haken volgend jaar. bloemen, bloemen, bloemen het is tijd voor vrolijkheid.
liefs marcel

Door Jolanda zei

Wauw Karin, wat een super mijlpaal; gefeliciteerd!~
Ik kwam hier eigenlijk om je te bedanken voor al je leuke haakpostjes, mede door jouw ben ik begonnen met een vierkantjes plaid, ik moet nog 1,5 vierkantje en dan alle meer dan 100 volgens mij aan elkaar haken ene afwerken, dus dat ga ik zeker nog afhaken in 2012:)
Karin, voor 2012 nog meer haakplezier, ik lees graag met je mee!
Een feestelijke groet, Jolanda

Diemie over haar toeren zei

Dag Karin!
Gefeliciteerd met je duizend volgers! Wat een mooi getal!
Aankomend jaar ga ik eerst mijn African Flower Hexagon deken afmaken, want ik verwacht niet dat die dit jaar nog af komt. Het wordt een sprei voor op mijn (tweepersoons-)bed, dus een hele klus! Ik denk dat ik nu ongeveer op tweederde ben wat betreft het aantal lapjes, en dan moet het natuurlijk nog aan elkaar. Daarnaast zullen de nodige sjaals en collen gehaakt worden denk ik, en ook vast nog wel wat popjes en hangers. En natuurlijk lapjes voor Sibol.
Maar ik wil ook graag het breien echt onder de knie krijgen, het is mijn streven om in 2012 toch echt een heuse trui te breien. En sinds een poosje heb ik naailes, dus het wordt een druk jaar :)
Ik wens je fijne kerstdagen en een mooi 2012!

lindevrouw zei

Wow! Karin! Van Harte meid met je 1000e volger!!!Wat hartverwarmend al die leuke reacties! Dat wordt een enorme klus om er iemand uit te pikken voor je give away! Bedankt laatst voor je lieve kaartje met je gehaakte hart! Hangt nu tussen de kerstkaartjes! Je weet haken, daar ben ik nog steeds aan verslaafd. Het komend jaar ga ik een Grannydeken maken, doe al mee met de grannykring, dus ben al begonnen aan mijn verzameling granny squares. Ik hoop nog heel veel bloemetjes te haken en die ik overal aan vastnaaien....Het wordt weer een kleurrijk jaar! En Ik hoop weer veel mensen te inspireren!!!
Mijn motto dit jaar is delen, zoveel ik kan! Want dat zouden we veel vaker moeten doen!!!Hele Fijne Kerstdagen! Liefs groetjes Joke

Saskia zei

Ik had je al een tijdje gelinkt op mijn blog tussen de blogs die ik leuk vind, maar ik was blijkbaar geen volger? Nu alsnog en ik waag graag een kansje.

Ik wens jou en je dierbaren hele fijne kerstdagen!

Liefs, Saskia

Wilma zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik volg met veel plezier je blog en hoop het nog lang te mogen volgen! Wat ik in het komend jaar ga haken? Ik heb garen en een haaknaald klaarliggen voor Tunisch haakwerk, dus dat wordt mijn eerste "projekt". Verder zie ik wel wat ik tegenkom. Ik vind zoveel dingen leuk...
Fijne dagen! Wilma

Socorro Costa zei

2012 Is verschillende nodig om te beseffen mijn rondetijd. Is op het juiste moment. In de tegenwoordige tijd!

Para 2012 ser diferente é preciso que perceba a minha volta o tempo. Está no tempo certo. No tempo presente!

Anoniem zei

Hoi Karin,
Ik ben een illegale (haha) volgster en beleef veel plezier en inspiratie aan je blog. En daar word ik ook nog eens heel vrolijk van. Bedankt en gefeliciteerd!

Astrid v. A

Karlacrea zei

Hoi Karin
Wat super zoveel volgers. Maar je hebt ook een erg leuke blog om te volgen, ik kom ook graag even bij je kijken. Wat ik ga maken komend jaar? In elk geval Slofjes voor onze dochter van bijna 4 maand oud en de een poncho voor onze oudste dochter. En verder vol iedeeen die allemaal uit gewerkt kunnen worden.
gr Karla

Liek zei

Hallo Karin,
Het is niet verwonderlijk dat je zoveel volgers hebt, want je maakt nu eenmaal heel veel leuke dingen! Gefeliciteerd hoor. En als volger hoop ik in jouw sporen te mogen volgen en net zoveel leuke dingen te haken. In ieder geval moet ik mijn voorraadje sleutelhangers aanvullen. De meisjes van het Opleidingsorkest van onze muziekvereniging die mij zien zitten haken terwijl ik geduldig op mijn beurt wacht, vinden bijna alles leuk wat ik haak, dus ga ik voor hen aan de slag. Succes met al jouw projecten en een creatief nieuw jaar gewenst!
Angélique

The Little Forest, handmade zei

Gefeliciteerd! Dat is een boel. Ik heb eindelijk het amigurumi haken een beetje onder de knie dus ik denk dat ik daar komend jaar mee aan de slag ga.

Anoniem zei

hoi karin, gefeliciteerd! ik volg je al een hele poos. volgend jaar ga ik maken: alles wat ik leuk vind. ik ga mijn sprei af haken die ik een lieve vriendin van mij beloofd hebt.ik ga voor mijn lieve buurmeisje nog een vestje haken en verder zie ik wel wat we allemaal voor opdrachten binnen komen!
groetjes van betty en ga zo door! ik volg je!

Desirée-ScrapDees zei

jeetje mineetje niet normaal meer zeg, dat zijn er ff een heleboel! Van harte hoor! En wat ik volgend jaar allemaal probeer te haken? Heb je even?
Ben pas sinds een paar weken aan het haken en heb nog megaveel te leren en ik hoop van harte dat het me gaat lukken ook. Maar iets wat een lampje moest voor stellen dat ziet er momenteel uit als een mega grote zetpil... En mijn slakje, is meer een variatie van een gemuteerde slak...
Maarrrrrr.... wat ik wil, das weer een ander verhaal. Allerlei schattig hondjes wil ik proberen te haken, het boek ligt al naast me, is al honderd keer door gebladerd, maar nog niets gemaakt, dus dat staat op n ummer 1. Dan een boek van manlief gekregen met vogels en allerlei andere diertjes, dat staat op nummer 2 en op drie enz... daar staat gewoon mooi leren haken, of zou ik dat beter bovenaan kunnen zetten? hihi nouja dankzij zo'n blog als die van jou, geeft het me heel veel ideetjes en tips, dus we gaan vol goede moed 2012 hakend in!
Alvast een paar fijne dagen, dan ga ik nu in ieder geval een mooi oranje bloemetje af maken!

marja zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers.
je blog werkt inspirerend.
Er zijn zoveel leuke werkjes te zien.
En dan later zelf te maken.
Gr Marja

Het gehaakte sprookjesland. zei

Wow Karin, onwerkelijk gewoon. Bijzonder hoe het kan gaan. Gefeliciteerd. Ik kijk best regelmatig op je blog!

Ik doe graag mee met je give-away.

Zelf ben ik een nieuw blogproject begonnen. Daar krijg ik best veel reacties op. Niks creatiefs hoor, maar wel superfijn; iedere dag ruim ik 1 kastje op 365 dagen lang. Er is al veel veranderd in mijn huis.
Vind je het leuk eens te kijken, je kunt het vinden op www.eenkastjeperdag365.blogspot.com

Fijne kerstdagen!
Nelleke

Karina zei

Hallo Karin,
Onlangs hebben enkele vriendinnen en ik een evenement georganiseerd waarbij de opbrengst naar een vriendin is gegaan die een zware hersenoperatie onderging. Zo ben ik terug aan het handwerken gegaan. Het was al geleden van in mijn schooltijd. Ik haakte hartjes (sleutelhangers, sterretjes voor in de kerstboom, theelichtjes, haarspeldjes enz...
Het evenement was succesvol en vooral héél sfeervol. En nu heb ik de smaak helemaal te pakken en ga ik nog meer haken en breien aan de hand van patroontjes die ik op het internet vind. Een leuke creatieve hobby!
Karina

chris in de haak zei

Hoi Karin,

gefeliciteerd met je bijna 1000ste volger, je hebt ook leuke ideeën en een leuk blog. Ben zelf pas gaan bloggen dus daar heb ik het zeker druk mee en verder haak ik graag granny dekens en kleine weggeefcadeautjes voor vrienden en kids.

Gr Chris

Lineke zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers, maar je hebt ook gewoon een leuk en inspirerende blog!
Wat ik ga haken in het nieuwe jaar?
Nou, ik moet eerst maar eens dingen af gaan maken denk ik. Ik ben namelijk overal tegelijk mee bezig altijd omdat ik zoveel leuk vind. En draadjes afhechten is niet mijn favoriete onderdeel van het zelf maken, dus dat moet eerst.
Ik gaa iig nog heel veel granny's haken want dat vind ik het leukst! En ik hoop natuurlijk dat hier weer heel veel nieuwe patroontjes komen!

Groetjes, Lineke

de gelukkige huismus zei

Gefeliciteerd met je 1000+ volgers.
Wat ik in 2012 ga haken, zeker nog een wintermuts, mij granny-square afmaken, een rok je voor mijn meisje, een knuffel, sloffen en o ik heb zo veel gezien in blogland dat ik het niet meer weet.
Ik ga je zeker volgen, meld me meteen aan.

Cinderell@'s wereld zei

Dat zijn nog eens reacties...ik ben nr 84 geloof ik...maar ik doe graag mee!

Krummeltje zei

1000 volgers wauw en nu al 1014 zie ik. Ik ben sinds september begonnen met haken en al verschillende dingen gemaakt. Op mijn lijstje staan nog: de HEMA tompouche en worst, een muts, een leeuwtje, granny squares, Yoda (van star wars) en ruimteschipje. tja heel veel plannen dus en heel veel zin. ik volgde je leuke blog al en ik hoop natuurlijk dat ik een kansje maak op je verrassings give away. ik heb in ieder geval een linkje op mijn blog gezet.

dingske zei

Ik ben toevallig via via op je blog terecht gekomen en hoewel ik altijd al een hekel had aan handwerk ben ik door jou toch beginnen haken.
Granny squares, die samen een deken moeten vormen om 's avonds in de zetel onder te kruipen.
En wat ik nooit had verwacht: het bevalt me uitstekend, sinds een week heb ik altijd wel mijn bolletje wol en haaknaald in de buurt.
Dus mijn ding om komend jaar te maken is mijn deken - een week geleden had ik nooit gedacht dat ik ooit vrijwillig zou gaan handwerken :)

flo zei

Gefeliciteerd met je inmiddels al 1015 volgers zoveel heb ik er in ieder geval nog lang niet.
Ik wil graag mee doen met je give away.
Ik weet niet precies wat ik ga haken in 2012, ik hoop wel dat ik tegen die tijd mijn deken af heb, want daar ben ik al zo lang mee bezig ;)
Ik denk dat er nog in ieder geval 1 col voor mijn vader komt, misschien een vestje en nog een col voor mij.
Ik hoop dat dat genoeg is ;)
Veel succes met je give-away!

Liefs flo

Andina zei

Jeetje, ik moet al een heel eind naar beneden scrollen om een reactie te kunnen geven haha. Het zou wat zijn als je ook 1000 reacties zou krijgen hè ;-)
In ieder geval, van harte met zoveel volgers. Het betekent dat jouw blog veel mensen inspireert, inclusief mijzelf. Enne....wat ik volgend jaar ga maken....misschien moet ik eerst iets afmaken....heb bv nog een hele mooie omslagdoek liggen die ik aan het stokhaken ben met prachtige sokkenwol. Dus die wil ik eerst (af)maken. Noem het m'n goeie voornemen ;-) en verder wil ik graag iets voor m'n dochters barbies haken, weer eens wat anders en wat ik heel graag wil is zelf een patroon leren maken. Je ziet, ideetjes genoeg, nu de uitvoering nog....
Ik wens je alvast een gezellig uiteinde en een gezond en creatief 2012!

Evy zei

Proficiat! 1000 volgers! Dat zijn er een heleboel. Ondanks al die volgers doe ik graag mee aan je give-away. De winkans is natuurlijk kleiner, maar dat maakt het alleen maar spannender! Ik volg je blog op de voet, je bent een inspiratiebron! Bij deze wil ik je graag heel veel haakplezier toewensen voor 2012!

marlies zei

jee, kom ik toevallig op je blog terecht. Ben nog niet een fanatieke haker maar daar wil ik dus in 2012 verandering in brengen. Wat ik heel graag zou willen haken is een granny square en kwam dus toevallig op je blog terecht omdat ik ergens gelezen had dat de tutorial die je geschreven hebt duidelijk is en ook goed voor beginners te doen is. Dus vandaar.

Het allerbeste voor 2012

The spirit of Colour zei

Kleurige Karin!

In 2012 ga ik al mijn UFOotjes (Unifinished objects) veranderen naar FOootjes (Finished Objects. Ik word zo vaak geinspireerd door mooie kleuren, ideetjes, patronen, maar is dat niet het allerleukste van haken??!! :)).

En natuurlijk mijn blogspot inrichten met alle resultaten in haken en cupcakjes en recent nu ook taarten.


Ik zeg: veel kleur in 2012 voor iedereen !!

Jewel zei

Super!!!!! Van Harte proficiat.. Ik plan om volgend jaar een hoop kussens te haken, twee dekens te haken voor de kids, en dan nog een paar of 10 sokken te breien... en tussendoor nog wat andere kleine projecten op de naalden zetten... lollllllll of het gaat lukken weet ik niet, maar ik probeer het in ieder geval wel.. het is zo zalig om creatief bezig te zijn. Happy 2012. Bedankt voor het organiseren van de toffe give away.

Anoniem zei

Ik wil volgend gaan haken en breien, onder andere versiering voor in de kerstboom, een badydekentje haken, en een omslagdoek voor mezelf, maar ik weet nog niet of ik die ga haken of breien. Leuke give away actie.

Groetjes en een goede jaarwisseling, Manuela

Anoniem zei

Hoi Karin
Ik ben reactie no 94 ,leuk zoveel mensen die reageren,wat ik in 2012 ga haken weet ik nog niet eerst mijn sprei afmaken ,maar wat een volgers op naar de 2000 haha

een Fijne Jaarwisseling en een Haak 2012
groetjes j.s

Roses' Homemade zei

Hoi Karin, wat ga ik in 2012 haken? Vanalles eigenlijk. Ik ben een iemand die veel dingen / technieken wilt uitproberen - zie ook mijn blog. Maar er is 1 techniek waar ik altijd weer op terugval: granny's, granny's en nog eens granny's. Wat er dan ook voor 2012 op mijn lijstje staat, is een slinger van driehoekige granny's te maken, in allerlei vrolijke, bontje kleuren. Om vervolgens elke dag te gebruiken, want elke dag is het feest! Zeker als je van het leven houdt....
Karin, een heel fijn uiteinde gewenst en heel veel leuke haakideas voor 2012! Lieve groet, Roses Homemade

Renée zei

Ik heb je blog net ontdekt. Ik ben een verwoed haakster/breister.
Er staanb hele leuke ideeen op je blog, ik kom vaak langs in de toekomst.
Groetjes,
Renée

Anoniem zei

Hallo Karin,

Wat een leuke ideeén op je blog. Ik doe graag mee voor je give a way. Ben dol op verrassingen. En wat ik volgend jaar ga haken? Misschien wat van jouw blog, maar ik wil ook de lantaarnpaal voor onze deur opvrolijken. Wild haken dus.

Een mooi uiteinde en een gaaf en creatief 2012.

Groetjes Leny

dutch sisters zei

Oeps..nog net op het nippertje! Gefeliciteerd met je 1000 volgers en dank voor al het moois dat je met ons gedeeld hebt. Geniet van de laatste dagen van het jaar!
alvast een mooi 2012 gewenst!

Ravelien zei

Dit is pas echt op het nippertje;-)
Kan ik nog meedoen? vast wel! Fijne jaarwisseling en groetjes van Silvia

Franca haak world. zei

weet niet of ik nog mee kan doen. maar ik waag een gok. het is tenslotte de 100e reactie op dit bericht ;)

ik ga in 2012 mee doen met het 365 haak project : a granny a day van www.ma-ak.nl . aan het eind van 2012 ( nog heel ver weg) om dan 365 granny's af te hebben en een mooi deken van te maken !

alvast fijne nieuwjaarswisseling gewenst.